جاباما
۱۱۴۱۶۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جزئیات کلیپ درگیری مأمور پلیس راه با یک راننده

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا جزئیات اصلی کلیپ منتشره شده مبنی بر درگیری لفظی مأمور پلیس راه با راننده متخلف را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا جزئیات اصلی کلیپ منتشره شده مبنی بر درگیری لفظی مأمور پلیس راه با راننده متخلف را تشریح کرد.

هفته گذشته کلیپی کوتاه از تنش مابین یک شهروند در استان سیستان و بلوچستان با مأمور پلیس راه حین انجام وظیفه و اعمال قانون منتشرشد.

انتشار این کلیپ اینگونه به ذهن متبادر می‌کرد که افسر پلیس راه در مقابل پرس وجوی علت اعمال قانون فرد متخلف، اقدام به ضرب وشتم وی کرده است در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

شرح واقعه به این صورت است که گشت پلیس راه نهبندان در حین انجام وظیفه خودرویی را که تخلف رانندگی داشته ، کنترل و پس از تفهیم تخلف، نسبت به اعمال قانون اقدام می کند ولی متأسفانه راننده متخلف تاب اعمال قانون را نیاورده ، از طرق مختلف، با هیاهو و جنجال و با فیلمبرداری مخفیانه که امری غیر قانونی است، افسر پلیس راه را وادار به واکنش می کند ، بطوریکه مأمور مذکور متوجه فیلمبرداری مغرضانه و هدفمند فرد متخلف شده و به فیلمبرداری وی معترض و اجازه ادامه تصویر برداری را نمی دهد و هیچگونه درگیری فیزیکی اتفاق نمی افتد.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ضمن تشریح موضوع فوق اظهار داشت: هرچند انتظار می رفت مأمور پلیس راه در حین انجام خدمت و در مقابل فرد متخلف مذکور خویشتن داری لازم را از خود نشان می داد ولی از طرفی هم شایسته بود آن راننده محترم از فیلمبرداری اجتناب کرده و اینگونه با مأمورین در حین انجام وظیفه رفتار نکرده و موجبات تحریک را فراهم نمی ساخت؛ از طرفی گردانندگان برخی صفحات در فضای مجازی نیز لازمست پیش از قضاوت و انتشار چنین کلیپ هایی از صحت و سقم ماجرا اطمینان حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج