جاباما
۱۱۴۱۶۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هری کین به شایعه جدایی‌اش از تاتنهام دامن زد

مهاجم گلزن تیم فوتبال تاتنهام به نظر عزم خود را برای جدایی از این تیم جزم کرده است.

خبرگزاری تسنیم: هری کین که شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده، امروز (دوشنبه) در تمرینات تیم فوتبال تاتنهام حضور نیافت تا به شایعه جدایی‌اش از تاتنهام دامن بزند. طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» این مهاجم انگلیسی در ماه مِی به اطلاع مدیران باشگاه تاتنهام رسانده بود که قصد دارد در این تابستان از جمع اسپرز جدا شود.

از منچسترسیتی به عنوان اصلی‌ترین مشتری ماشین گلزنی تاتنهام یاد شده است، این در حالی است که دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی هم وضعیت هری کین را به دقت زیرنظر دارند. بر اساس گزارش «اسکای»؛ باشگاه منچسترسیتی اما پیشدستی کرده در اواخر ماه ژوئن پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی به تاتنهام بابت این مهاجم انگلیسی ارائه داده است.

منچسترسیتی در حالی در تلاش برای اضافه کردن هری کین به خط حمله تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا است که مدیران باشگاه تاتنهام قصد حفظ او را دارند. با این حال در صورتی که آنها موفق به حفظ کاپیتان خود نشوند، حاضر نیستند با رقمی کمتر از ۱۲۰ میلیون پوند او را بفروشند.

هری کین ۲۸ ساله پس از تعطیلات تابستانی کوتاه‌مدتش باید امروز به تمرینات تاتنهام ملحق می‌شده که این اتفاق رخ نداد. این مهاجم انگلیسی که تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد، فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۳ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

او که فصل اخیر در ۴۹ بازی آمار ۳۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود بر جای گذاشت، تاکنون آمار ۲۲۱ گل زده در ۳۳۶ بازی را با پیراهن تاتنهام به ثبت رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج