۱۱۴۱۷۰۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

انتقاد قوچانی از دیدار مدیران مطبوعاتی با رئیسی

محمد قوچانی از مدیران مطبوعاتی که به دیدار رییسی رفتند انتقاد کرد.

باشگاه روزنامه‌نگاران ایران: محمد قوچانی سردبیر مجله آگاهی نو در آخرین شماره این مجله، به دیدار مدیران مسئولی که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به نزد سیدابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری رفته بودند پرداخته و در نقد تندی علیه آنها نوشته است.

انتقاد قوچانی از دیدار مدیران مطبوعاتی با رئیسی

در آن دیدار محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار، مظفری مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد، عبداللهی مدیر مسئول رونامه آرمان،علیرضا بختیاری، مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد، مهدیرحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق، شهاب الدین طباطبایی، مدیرمسئول رسانه راوی، احسان مازندرانی مدیرمسوول اسبق روزنامه فرهیختگان،متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، مسعود حیدری مدیرعامل خبرگزاری ایلنا حضور داشتند.

محمد قوچانی درباره این دیدار نوشته است:

دیدار با نامزد رقیب قبل از انتخابات نه به قصد مصاحبه یا اطلاع‌رسانی که به نیت بیعت، سعایت از رئیس سابق جمهور و خوش‌آمد رئیس آینده جمهور کار روزنامه‌نگار حرفه‌ای نیست. حتما اگر رئیس منتخب جمهور به آگاهی‌نو فرصت گفت‌وگویی بدهد از آن استقبال می‌کنیم و به بهترین صورت آن را ارائه می‌کنیم اما اصول روزنامه‌نگاری سیاسی و حرفه‌ای به ما اجازه نمی‌دهد شب انتخابات بر کارنامه‌ی بیست‌ساله‌ی خود خط قرمز بکشیم. روزنامه‌نگار بی‌طرف وجود ندارد و روزنامه‌نگاری که خود را مثل صنف شریف مرده‌شوران بداند به همین جا می‌رسد که پیکر بی‌جان روزنامه‌نگاری سخیف ایرانی را در خاک کند. روزنامه‌نگار باید اصول داشته باشد و این را شاید حتی اصول‌گرایان بهتر از اصلاح‌طلبان سابق بفهمند که شب انتخابات با بلیت اصلاحات می‌خواستند از ته صف به سر صف بیایند!

از شرق گذشته، داستان روزنامه آفتاب یزد جالب‌تر است. روزنامه‌ای که از فرصت همشهری‌گری با سیدمحمد خاتمی استفاده کرد و نامش را استعاره از رئیس‌جمهوری زاده‌ی یزد می‌دانست و بعدا به سمت مهدی کروبی رفت و پس از سال 1388 از محمدرضا عارف حمایت می‌کرد هم ناگهان تغییر جناح داده است! این همه نمادی از در حضیض افتادن خاطره اصلاحات است و حاکمیت فرصت‌طلبان بر جنبش اصلاح‌طلبان...

در این انتخابات البته مدیران مجلات و مطبوعات مستقل و مصلح کشور بودند تا پرچم استقلال و اصلاح را زنده نگه دارند و از تک‌رای خود برای بهبود شرایط استفاده کنند: مراد ثقفی و رضا خجسته‌رحیمی، محمدجواد روح، اکبر منتجبی و محمد طاهری سردبیر هفته نامه تجارت فردا و... روزنامه‌نگاری اصلاح‌طلبانه را نباید به چند روزنامه محدود کرد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج