۱۱۴۱۷۰۷
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

رونالدینیو: مسی زندگی سختی دارد، مثل من

رونالدینیو می‌گوید که نمی‌توان با لیونل مسی هر روز صحبت کرد چرا که او زندگی سخت و پرفشاری به عنوان یک فوق ستاره فوتبال دارد.

ورزش سه: رونالدینیو می‌گوید که نمی‌توان با لیونل مسی هر روز صحبت کرد چرا که او زندگی سخت و پرفشاری به عنوان یک فوق ستاره فوتبال دارد.

رونالدینیو: مسی زندگی سختی دارد، مثل من

رونالدینیو اسطوره برزیلی بارسلونا چند سالی است که فوتبال را کنار گذاشته اما یاد خاطرات بازی های زیبای او در ذهن دوست داران فوتبال مانده است. او تا قبل از ظهور لیونل مسی تک ستاره بارسا بود ولی سال 2008 پپ گواردیولا ترجیح داد این بازیکن را در فهرست فروش بگذارد و اجازه پیوستنش به میلان صادر شد. رونالدینیو دیگر نتوانست نمایش های زیبایش در بارسا را تکرار کند. او اخیرا در بازی ال کلاسیکوی اسطوره ها بار دیگر قابلیت های فراوانش را نشان داد که با افزایش سن رنگ نباخته اند.

رونالدینیو و لیونل مسی دوستان صمیمی بودند و این رفاقت هنوز حفظ نشده است. رونی در مورد دوستی با مسی به کانال توئیچ ایبای یانوس گفت: « من و لئو هر روز باهم صحبت نمی کنیم چون او زندگی سختی دارد، مشابه زندگی ای که من در دوران فوتبالم داشتم ولی هر زمان که فرصت نصیب مان شود، ساعت ها از مسائل مختلف حرف می زنیم. در فینال کوپا آمه ریکا به آرژانتین باختیم که طبعا برایم ناراحت کننده بود ولی از سوی دیگر برای لئو خوشحال شدم که بالاخره به افتخار ملی دست یافت. وقتی دوستانم خوشحال باشند، انگار من خوشحالم.»

تعقیب فوتبال و بازی های بارسلونا: « قطعا همینطور است ولی مدت هاست که یک بازی 90 دقیقه ای را کامل ندیده ام چرا که حوصله ام سر می رود. من خلاصه بازی های مهم و یا گل ها را تماشا می کنم. از تماشای کامل یک بازی فوتبال خوشم نمی آید. در هر صورت فوتبال با زندگی من عجین شده و تا زمانی که زنده ام، همینطور خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج