جاباما
۱۱۴۱۷۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آکادمی سه باشگاه ایرانی زیر ذره‌بین فیفا

فیفا تصمیم گرفت، آکادمی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را با آنالیز عمیق‌تری مورد بررسی، ارزیابی و ارزشیابی دقیق قرار دهد.

فارس: فیفا تصمیم گرفت، آکادمی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را با آنالیز عمیق‌تری مورد بررسی، ارزیابی و ارزشیابی دقیق قرار دهد.

بنابر اعلام امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، امروز دوشنبه نمایندگان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای که به صورت آنلاین برگزار شد، با نماینده شرکت «دابل پاس» بلژیک که از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران معرفی شده است، گفت‌وگو کردند.

این نشست با حضور مدیر امور بین‌الملل باشگاه و محسن خلیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه با نماینده شرکت بلژیکی برگزار شد و محور آن، طرحی بود که اوایل سال ۲۰۲۰ از طریق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در سطح یک پروژه‌ به نام «اکوسیستم فوتبال جهانی» آغاز شد و فدراسیون فوتبال ایران به همراه ۲۰۰ فدراسیون زیر مجموعه فیفا، در این طرح شرکت کردند.

فدراسیون فوتبال ایران در طرح یادشده، هشت باشگاه را به فیفا معرفی کرد که از این تعداد، فیفا تصمیم گرفت، سه باشگاه را با آنالیز عمیق‌تری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. از ایران باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدنظر قرار گرفتند و قرار بر این شد که آکادمی‌های فوتبال این سه باشگاه ایرانی به طور کامل و دقیق ارزشیابی شود.

در جریان این جلسه، نماینده شرکت بلژیکی در خصوص مصاحبه با مربیان و مدیران آکادمی، کادرفنی، بازیکنان، فیلمبرداری و عکاسی از تمرینات و عملکرد آکادمی، نقاط ضعف و قوت، شرایط و تجهیزات آکادمی و دیگر مسائل آن، صحبت و سوالاتی را مطرح کرد.

همچنین مقرر شد؛ باشگاه‌ها مدارک آکادمی، مربیان، عوامل، بازیکنان و دیگر موارد مورد نیاز را در سایتی که معرفی شده، بارگذاری کنند. اتفاقی شبیه به حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در آسیا، با این اختلاف که این طرح تنها در خصوص عملکرد آکادمی‌ها بوده و این شرکت پس از آنالیز و ارزیابی دقیق خود، گزارش کاملی را برای فیفا ارسال خواهد کرد. فیفا هم پس از ملاحظه مدارک، تصاویر و گزارشات شرکت بلژیکی، ارزیابی و راهکارهای مدنظر خودش را در این پروژه در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهد.

در این پروژه ممکن است فیفا برنامه‌هایی را برای کمک به آکادمی‌ باشگاه‌ها در نظر بگیرد که امید است با ایجاد کلاس‌های آموزشی و ارتقاء مدارک کادرفنی باشگاه‌ها، سطح کیفی این آکادمی‌ها ارتقاء یابد.

نماینده شرکت مزبور در نشست آنلاین و مجازی با خلیلی سوالاتی را مطرح کرد که از سوی رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس به آنها پاسخ داده شد.

عناوین این طرح شامل مواردی چون تعریف رده‌های سنی مختلف آکادمی، فلسفه و دیدگاه باشگاه نسبت به تیم‎‌های پایه، چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های پیش‌رو، طرح‌های آموزشی، مدل و میزان تمرینات، مسائل پزشکی، سطح حضور خانواده‌ها در کنار بازیکنان، امکاناتی نظیر خوابگاه بازیکنان، هماهنگی تمرینی با تیم بزرگسالان، بررسی مدارک مربیان، نحوه ارتباط بازیکنان آکادمی با بازیکنان تیم‌های اصلی، عملکرد و نتایج تیم‌ها، توسعه در زمینه مربیگری، شیوه استعدادیابی، برنامه‌ریزی و اجرایی کردن آن، مبارزه با شیوع کرونا و بررسی تاثیرات این ویروس بر فوتبال، تعیین و تعریف چارت سازمانی، تعیین مسوولیت و نقش مدیریت آکادمی در توسعه فنی و آموزشی آکادمی و... موارد دیگر بود.

باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، زیر نظر فدراسیون فوتبال با فیفا همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج