۱۱۴۱۷۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

بدمینتون باز دانمارکی با گرفتن یک انتقام بزرگ، طلای المپیک ۲۰۲۰ را مال خود کرد.

ورزش سه: بدمینتون باز دانمارکی با گرفتن یک انتقام بزرگ، طلای المپیک ۲۰۲۰ را مال خود کرد.

دیدار پایانی بدمینتون انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۰ عصر امروز برگزار شد؛ جایی که ویکتور اکسلسن موفق شد با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی از چین، صاحب مدال طلا شود. بدمینتون باز دانمارکی که در المپیک قبلی مدال برنز گرفته بود، در راه رسیدن به فینال، مقتدرانه ظاهر شد. او در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، به ترتیب حریفانی از چین و گواتمالا را شکست داد تا حریف چن لانگ، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ در فینال شود.

تقابل این دو ورزشکار در دیدار پایانی المپیک ۲۰۲۰ یک تقابل بسیار ویژه بود؛ این دو در نیمه نهایی المپیک ۲۰۱۶ مقابل هم قرار گرفته بودند؛ برنده آن مسابقه چن لانگ چینی بود که موفق شده بود با حساب دو بر صفر اکسلسن را شکست داده و راهی دیدار پایانی شود؛ دیداری که در آن هم از سد حریف مالزیایی گذشته و مدال طلای ریو ۲۰۱۶ را مال خود کرده بود. اکسلسن نیز در دیدار رده بندی پیروز شده و برنزی را کسب کرده بود که ۴ سال قبل تر، لانگ آن را کسب کرده بود.

مسابقه فینال بدمینتون انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۰ در چنین شرایطی برگزار شد تا حساسیت آن بسیار بالاتر از یک فینال معمولی باشد. اکسلسن که در دوره قبلی با قبول شکست از لانگ به فینال نرسیده بود، این بار در فینال مقابل ورزشکار چینی قرار گرفته بود تا با غلبه بر او، مدال طلای این دوره را مال خود کند؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد تا بدمینتون باز دانمارکی با شکست دادن چن لانگ و درست مثل او که بعد از برنز در ۲۰۱۲، طلای ۲۰۱۶ را کسب کرده بود، بعد از برنز ۲۰۱۶، طلای ۲۰۲۰ را مال خود کند.

ویکتورِ ۲۷ ساله در دیدار پایانی مقابل حریف ۳۲ ساله ای که قصد داشت به دومین ورزشکار چینی تاریخ تبدیل شود که در دو المپیک پشت سر هم در این ورزش قهرمان می شود قرار گرفت و موفق شد او را با نتیجه دو بر صفر (۲۱-۱۵ و ۲۱-۱۵) شکست دهد. در پایان این مسابقه اکسلسن از شدت خوشحالی اشک می ریخت و شادی اش از بابت کسب مدالی که در دوره گذشته رنگ آن برنز بود اما اینک طلایی شده بود سر از پا نمی شناخت. او بلافاصله نزد لانگ رفت و ضمن در آغوش گرفتن این ورزشکار، پیراهن خود را هم با او تعویض کرد تا قهرمانان المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ پیراهن های یکدیگر را به یادگار با خود داشته باشند.

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

گریه‌دارترین طلای المپیک در تور دانمارک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج