جاباما
۱۱۴۱۷۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پناهیان خواستار محاکمه روحانی شد!

حجت الاسلام پناهیان در مورد روحانی گفت: اگر نمی‌دانست، او چگونه شخصیتی است که بارها در مذاکره با غرب حاضر شده و خیانت غربی‌ها را دیده و در کتاب‌های خاطراتش نوشته و بعد دوباره اعتماد می‌کند؟! اگر یک نفر فقط در ایران اسلامی بود که باید می‌فهمید «نمی‌شود به غرب اعتماد کرد» آن شخص باید همین آقای روحانی باشد.

جماران: حجت الاسلام پناهیان در مورد روحانی گفت: اگر نمی‌دانست، او چگونه شخصیتی است که بارها در مذاکره با غرب حاضر شده و خیانت غربی‌ها را دیده و در کتاب‌های خاطراتش نوشته و بعد دوباره اعتماد می‌کند؟! اگر یک نفر فقط در ایران اسلامی بود که باید می‌فهمید «نمی‌شود به غرب اعتماد کرد» آن شخص باید همین آقای روحانی باشد.

به نقل از سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیر ضا پناهیان فعال سیاسی اصول گرا و از تئوریسین های نیروهای انقلاب خواستار محاکمه حسن روحانی پس از پایان دولتش شد و با این سوال که «چه کسی حاضر است روحانی را محاکمه کند؟!» از مسئولان قضایی خواست رئیس جمهور سابق را محاکمه کنند.

پناهیان خواستار محاکمه روحانی شد!

در بخش‌هایی از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان فعال سیاسی نزدیک به ابراهیم رئیسی در اجتماع مردم خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز آمده است: ان‌شاءالله هفتۀ بعد جشن پایان این دولت فخیمه را خواهیم گرفت، دولتی که من هنوز یک سؤال بزرگ از آن دارم: آیا آقای روحانی نمی‌دانست که نمی‌شود به غرب اعتماد کرد؟ یا می‌دانست؟

حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: اگر نمی‌دانست، او چگونه شخصیتی است که بارها در مذاکره با غرب حاضر شده و خیانت غربی‌ها را دیده و در کتاب‌های خاطراتش نوشته و بعد دوباره اعتماد می‌کند؟! اگر یک نفر فقط در ایران اسلامی بود که باید می‌فهمید «نمی‌شود به غرب اعتماد کرد» آن شخص باید همین آقای روحانی باشد.

وی افزود: وقتی در برجام اعتماد کرد و شکست خورد و معلوم شد امضای کری قابل اعتماد نیست، چرا دوباره چند روز پیش گفت که ما اگر در همین مذاکرات اخیر، در مقابل غرب کوتاه می‌آمدیم، تحریم‌ها برطرف می‌شد؟! دوباره این را گفت!! آن‌هم در مقابل چشم ما ملّت!

این فعال سیاسی اصول گرا مدعی شد: آقای سریع‌القلم مشاور ارشد آقای روحانی، در سخنرانی رسمی‌اش که منتشر شده، گفته از اول معلوم بود برجام ناموفق است! مشاور غربگرای شما هم به شما این را گفت! شما از انقلابیون که نشنیدی، از آقای سریع‌القلم که نشنیدی، پس شما از چه کسی حرف می‌شنوی؟ چه کردی با این کشور؟آیا کسی هست که او را محاکمه کند؟ یا بررسی کند که از نظر دارایی‌های عقلی چقدر کم دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج