۱۱۴۱۸۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

امیری: فرهاد مجیدی نمره قبولی گرفت

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال توانست با حاشیه‌های بوجود آمده عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: مجیدی تلاش زیادی برای موفقیت استقلال کرد و نمره قبولی گرفت.

خبرگزاری مهر: وحید امیری در خصوص شرایط لیگ بیستم و ارزیابی عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: لیگ پرتلاطمی را سپری کرده ایم. جابجایی های زیادی در سطح مدیریت، سرمربی بوجود آمد. نقل و انتقالات مربیان بیشتر از بازیکنان سر و صدا کرد و بارها شاهد رفت و آمد مربی ها در بین تیم های لیگ برتری بودیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا روز آخر لیگ بالا و پائین جدول دستخوش تغییرات بسیاری شد. حساسیت ها تا روز آخر ادامه داشت و این بر جذابیت لیگ افزوده بود.

امیری در مورد جابجایی مربیان لیگ برتری گفت: یکی از شاخصه های حرفه ای بودن این است که مربی بتواند در طول فصل در یک تیم مانده و کاملا با تیمش یکی شود. اما متاسفانه در فوتبال ما مربیان، حرفه ای نبوده اند. نسبت به قرارداد و تعهدشان متعهد نبوده اند. آنها بیشتر به دنبال اهداف شخصی بوده و وظایف اجتماعی و ورزشی خود را فراموش کرده بودند. در طول فصل بارها شاهد بودیم که مربیان زیادی جابجا شده که این موضوع باعث تاثیر منفی بر روی عملکرد تیمشان داشت.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیربط باید در مورد قرارداد مربیان و تعهدشان ورود کنندو اجازه ندهند آنها هر طور که خواستند رفتار کنند. البته این مشکل تنها به سرمربی مربوط نمی شود بلکه مدیران ما هم چون نتیجه گرا شدند تا مربی ای نتیجه نمی گیرد به سرعت او را عوض کرده و به او زمان کافی برای بهتر شدن نمی دهند.

وی در مورد سقوط ماشین سازی و سایپا به لیگ پایین تر گفت: از سقوط این دو تیم متاسف شدم. این دو تیم شرایط بسیار خوبی از لحاظ زمین و امکانات داشتند اما اینکه چرا به لیگ پائین تر سقوط می کنند نشان می دهد که عملکرد مدیریت و تغییراتی بسیار زیاد در کادر فنی این تیم چقدر به سایپا و ماشین سازی ضربه زد. مدیران ما زودتر از آنچه که ما فکر می کنیم سرمربی را تغییر می دهند تا شاید بتوانند با این روش در پست خود باقی بمانند.

امیری درخصوص شرایط استقلال در لیگ بیستم گفت: مجیدی در استقلال از نظر فنی نمره قبولی گرفت. او با تمام حواشی که در تیم وجود داشت توانست نتایج خوبی کسب کند. مشکلات استقلال زیاد بود چه در سطح مدیریت و چه در سطح تغییرات در کادر فنی. در سالهای گذشته تغییرات مدیریتی در استقلال به این تیم ضربات زیادی زد و استقلال نتوانست آنطور که هوادارانش می خواستند نتایج خوبی کسب کنند. یک تیم وقتی موفق می شود که تمرکزش تنها بر روی مسائل فنی باشد و هنر یک سرمربی آن است که بتواند حاشیه ها را از تیم دور کرده تا مجموعه تیم تنها به مسائل فنی و پیروزی برابر حریفان فکر کنند.

وی در پایان و در خصوص دیدار استقلال برابر گل گهر سیرجان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: شرایط استقلال از گل گهر بهتر است. آنها توانسته اند دو بازی گذشته در لیگ را مقابل گل گهر به پیروزی برسند. پیش بینی می شود با توجه به شرایطی که آبی پوشان دارند احتمال برد آنها برابر گل گهر آن هم در تهران بیشتر بوده و استقلال می تواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج