جاباما
۱۱۴۱۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: یک روز به فوتبال جزیره برمی‌گردم

وینگر راست تیم‌ملی انگیزه‌های زیادی از انتقال به فاینورد دارد.

خبرآنلاین: علیرضا جهانبخش از آن فوتبالیست‌های دوست داشتنی و بی‌حاشیه است. او نمونه بارزی است برای تلاش و کوشش و پشتکار. بازیکنی که هیچگاه نمی خواهد نقش بازنده را بازی کند. شاید به همین دلیل تصمیم گرفت از برایتون برود و به فاینورد ملحق شود؛ انتقالی که برای جهانبخش انگیزه‌های تازه‌ای ساخته است.

علیرضا روزهایی پرانگیزه را در هلند آغاز کرده‌ای. احساس می‌کنیم از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری هستی.

طبیعتا شما برای انتخاب‌های جدید، انگیزه زیادی داری. فاینورد هم برای من این انگیزه را به وجود آورد.

دلیل عمده انتخاب این تیم چه بود؟

من می‌خواستم در تیمی باشم که فرصت بازی برسد. به هر حال در مسیر جام جهانی هستیم. در سه سال گذشته با یکسری مسایل کنار آمدم ولی دوست داشتم شرایط جدید و تجربه‌ای جدید داشته باشم. این بود که فاینورد را انتخاب کردم.

البته که تو به چیزهایی که در فوتبال هلند می‌خواستی، کامل نرسید. مثلا یک قهرمانی.

قطعا همینطور است. من در هلند افتخارات زیادی به دست آوردم. بهترین بازیکن لیگ این کشور شدم. آقای گلی را به دست آوردم و این موفقیت باعث شد تا به لیگ برتر انگلیس بروم. ولی همانطور که گفتند من به سقف آرزوهای فوتبالی‌ام در هلند نرسیده‌ام. یکی از دلایلی که بازگشتم، همین موضوع بود. روزی که از هلند رفتم مصاحبه کردم و گفتم در آینده دوباره برمی‌گردم و با انگیزه بیشتر. حالا هم این شرایط مهیا شده است.

علیرضا بازی در انگلیس هم تجربه فوق‌العاده‌ای بود. این درست است که می‌گویند فوتبال انگلیس کلا چیز دیگری است و انگار شما وارد یک سیاره دیگر می‌شوید؟

کاملا درست است. در انگلیس همه چیز فرق می‌کند. از جو باشگاهها بگیرید تا استادیوم‌ها. از حضور در برایتون چیزهای زیادی یاد گرفتم. تجربیات بی‌نظیری به دست آوردم که شاید در هیچ کجای دنیا نمی‌توانستم آنها را کسب کنم. فوتبال انگلیس فوق‌العاده است. بهترین بازیکنان در آنجا جمع هستند. خوشحالم که این فرصت در اختیارم قرار گرفت. آرزوی هر فوتبالیستی است که بتواند روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند، چون بهترین لیگ دنیاست.

به خاطر جدایی از این لیگ ناراحت و پشیمان نیستی؟

همانطور که گفتم من با انگیزه زیادی به لیگ هلند آمدم و اهداف مشخصی دارم. بگذارید به سوال‌تان اینطور پاسخ دهم که فکر می‌کنم یک روز دوباره به لیگ برتر انگلیس برگردم. دنبال شانس دیگری خواهم بود. فرصتی که انتظار داشتم در برایتون به من نرسید. تغییر مربی یکی از دلایل عمده‌اش بود. دوست دارم دوباره شانس بازی در لیگ برتر را به دست بیاورم و قطعا این بار می‌توانم توانایی‌هایم را به طور کامل نشان دهم.

علیرضا با حضور تو صفحه رسمی فاینورد هم به رکوردهای زیادی رسید. از لایک و کامنت بگیر تا ویو.

این را متوجه شدم. لطف مردم کشورم است. وقتی به برایتون هم رفتم برای مسئولان باشگاه اینهمه استقبال عجیب بود. آنجا هم ایرانی‌های زیادی دنبال کننده صفحه رسمی باشگاه شدند. کلی پیام محبت آمیز گذاشتند. در روزهای سختی که به من بازی نمی‌رسید، پشتم بودند و حمایت کردند. این برایم افتخار است. در فاینورد هم دقیقا همین اتفاق افتاد و ممنون از همه کسانی که حمایت کردند. امیدوارم پیام‌ها همیشه همینطور مثبت باشد. ما ایرانی‌ها مردم خونگرمی هستیم. این را می شد از کامنت های مردم متوجه شد. حتی گاهی از من می پرسند ایرانی ها چه نوشته اند که برایشان توضیح می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی اله یاری

      همون یک دفعه که رفتی بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج