جاباما
۱۱۴۱۸۹۰
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

علی دهباشی و سه خبر از فعالیت‌های فرهنگی او

علی دهباشی که این روز‌ها درگیر عوارض جسمانی بعد از ابتلا به کوید ۱۹ است درباره سه فعالیت فرهنگی خود در آینده توضیح داد.

خبرگزاری صبا: علی دهباشی که این روزها درگیر عوارض جسمانی بعد از ابتلا به کوید ۱۹ است درباره سه فعالیت فرهنگی خود در آینده توضیح داد.

علی دهباشی و سه خبر از فعالیت‌های فرهنگی او

علی دهباشی روزنامه‌نگار، نویسنده و سردبیر مجله «بخارا» این‌روزها با عوارض جسمانی بعد از ابتلا به ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند.

او که اسفند ماه سال ۹۹ به ویروس کرونا مبتلا و به علت سابقه بیماری آسم پنجاه درصد ریه‌هایش درگیر شده بودند، چند روزی در بخش icu بیمارستان فیروزگر بستری شد و با تلاش پزشکان از خطر جدی این بیماری گذر کرد. او در گفتگو با خبرنگار صبا درباره وضعیت جسمانی حال حاضر خود توضیح داد: قبل از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ بیماری قند خون نداشتم اما اکنون به مرض قند که یکی از عوارض بیماری کروناست، دچار شده‌ام و زیر نظر پزشک دیابت ناگزیرم روزی سه نوبت انسولین تزریق کنم و همچنین دستگاه گوارش من هم با مشکلاتی روبه‌رو شده است. خلاصه که این‌روزها عوارض پس از ابتلا به کرونا را طی می‌کنم.

علی دهباشی در ادامه از تزریق دوز اول واکسن کرونای خود خبر داد.

سردبیر مجله «بخارا» درباره پیگیری مجازی برنامه «صبح پنج‌شنبه‌های بخارا» عنوان کرد: ناگزیر برنامه‌ها را به صورت مجازی پیگیری می‌کنیم و ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه برنامه «صبح پنج‌شنبه‌های بخارا» به بررسی زندگی و آثار مهرداد اسکویی مستندساز، پژوهشگر، عکاس و تهیه‌کننده اختصاص دارد. این برنامه با حضور احمد الستی، کیانوش معتقدی و محمد غفوری به صورت آنلاین برگزار می‌شود. همچنین برنامه «شب استاد زنده‌یاد احمد آرام» را با همکاری نشر کارنامه پنجشنبه شب ۱۴ مرداد ماه با سخنرانی سید حسین نصر، مهدی محقق، پیروز سیار، رضا جعفری و مینو آرام به مناسبت انتشار ۲ کتاب «یادگار عمر» و «زیبایی زندگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دهباشی در پایان درباره انتشار شماره جدید مجله «بخارا» خاطرنشان کرد: شماره ۱۴۵ مجله «بخارا» برای چاپ آماده است و امیدوارم تا هفته آینده منتشر شود. شماره جدید مجله شامل مقالاتی از محمدرضا شفیعی کدکنی، ژاله اموزگار، آذرنگ، حورا یاوری، نصرالله پور جوادی و یادنامه یدالله بهزاد کرمانشاهی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج