۱۱۴۲۱۳۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

امیرآبادی: فرهاد برای هواداران و استقلال جام بگیرد

استقلال پرافتخار‌ترین تیم رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود و تیم‌های مقابل به همین دلیل در جریان مسابقه از این تیم حساب می‌برند و این موضوع از لحاظ روحی و روانی به نفع آبی‌پوشان است.

فرهیختگان: مهدی امیرآبادی درخصوص دیدار امشب دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه ایران اظهار داشت: «در هر صورت استقلال در لیگ برتر سهمیه را گرفته اما با توجه به اینکه همیشه هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند امیدوارم که این تیم بتواند بازی امشب را هم با موفقیت و پیروزی پشت سر بگذارد و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. استقلال پرافتخار‌ترین تیم رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود و تیم‌های مقابل به همین دلیل در جریان مسابقه از این تیم حساب می‌برند و این موضوع از لحاظ روحی و روانی به نفع آبی‌پوشان است. این درحالی است که این دیدار از یک لحاظ برای استقلال خیلی سخت است و آن هم اینکه این تیم باید مقابل تیمی که امیر قلعه‌نویی هدایت آن را برعهده دارد به میدان برود و دشواری کار آن جایی است که قلعه‌نویی به خوبی استقلال، کادرفنی و بازیکنان این تیم را می‌شناسد چون او خودش از خانواده استقلال محسوب شده و این باشگاه بزرگ را به خوبی می‌شناسد.»

وی ادامه داد: «یک تفکر خطرناک پیرامون استقلالی‌ها وجود دارد مبنی‌بر اینکه چه هواداران این باشگاه و چه هواداران حریف سنتی آنها این‌طور اظهار می‌کنند که چون پرسپولیس قهرمان لیگ شده پس استقلال هم قهرمان جام حذفی می‌شود و این تفکر از پیش برنده دانستن این تیم بسیار خطرناک و اشتباه است. امیدوارم این اظهارات و این حرف‌ها روی بازیکنان تاثیر منفی نگذارد و آنها بتوانند با جنگندگی کامل مثل بازی‌های پایانی لیگ با وجود اینکه آن همه مشکل داشتند اما عالی بازی کردند؛ همان نمایش‌ها را تکرار کنند و مقابل گل‌گهر به برتری برسند تا درنهایت دل هواداران شاد شود. این هواداران طی فصل‌های اخیر و حتی همین امسال به اندازه‌ زیاد سختی و مصیبت کشیده‌اند که بیشتر آنها نیز از مدیریت بود و به خدا خسته شده‌اند. آنها همه جا هم اعتراض کردند اما فریادشان به جایی نرسید و هیچ‌کس هم حرف آنها را گوش نکرد اما در هر صورت امیدوارم استقلال با یک قهرمانی در جام حذفی بتواند دل این هواداران را شادمان کند.»

امیرآبادی درباره اینکه در تمام رویارویی‌ها بین فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی، قلعه‌نویی یک بازنده همیشگی بوده و این موضوع می‌تواند در این دیدار هم به سود استقلال شود یا خیر گفت: «امیدوارم این موضوع هم یک نکته منفی نباشد که از قبل از بازی استقلالی‌ها مغرور شوند و بگویند چون ما اینها را طبق آماری که اشاره می‌کنید همیشه برده‌ایم پس می‌توانیم در این مسابقه هم برنده شویم. جام‌حذفی اصلا به آمار و ارقام نیست بلکه جام حذفی جام اشتباهات است یعنی اگر کسی یا تیمی اشتباه کند جام را از دست می‌دهد. درواقع مثل لیگ نیست که بگوییم ان‌شاءالله در دور برگشت جبران می‌شود بلکه تک بازی هست و هر تیمی اشتباهات کمتری کند آن تیم برنده مسابقه و درنهایت جام حذفی می‌شود.»

پیشکسوت استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد مجیدی با توجه به اتفاقات سال گذشته امسال ‌انگیزه زیادی دارد تا تحت هر شرایطی جام حذفی را برای استقلالی‌ها به ارمغان بیاورد گفت: «ا‌ن‌شاءالله که این اتفاق بیفتد چون سال پیش هم انتظار اینکه فرهاد مجیدی جام را از دست بدهد نمی‌رفت. امیدوارم که مجیدی ناکامی سال گذشته را هم جبران کند و یک جام شیرین برای هواداران به دست بیاورد. البته این جام را برای هواداران باشگاه بزرگ استقلال کسب کند و نه برای این مدیران و آدم‌ها که می‌آیند تا در کنار استقلال خود را بزرگ کنند.»

وی درباره اینکه از لحاظ فنی این دیدار را چطور می‌بیند، گفت: «از لحاظ فنی گل‌گهر همه تیم بدی نیست ضمن اینکه این تیم داشت برای عنوان چهارمی در لیگ برتر می‌جنگید که درنهایت در هفته پایانی نتیجه ایده‌آل خود را به دست نیاورد تا در صورت قهرمانی استقلال بتواند نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داشته باشد. بنابراین این امر هم یک موضوع خطرناک‌تر برای استقلال به‌شمار می‌رود و حالا ‌انگیزه گل‌گهری‌ها برای پیروزی در این دیدار و قهرمانی جام حذفی به‌منظور کسب سهمیه آسیا ۱۰۰ برابر شده است و همین موضوع هم یک مقدار کار را سخت کرده، در هر صورت امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد و آنها اگر عین بازی‌های پایانی لیگ باغیرت و پشت همدیگر و برای همدیگر بازی کند مطمئن باشید برنده این دیدار استقلال خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الــــــونگـــــا

      یه جام انداختیم خجلوی کیسه کشا ببینم چ غ....میکنن

    • بدون نام

      انشاالله فرهاد هشتمین قهرمانی حذفی را برا اس اس لنگ کش میاره و ملات میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج