جاباما
۱۱۴۲۲۲۷
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

نماینده بهشهر: مردم با هر ترفندی رفتند شمال

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل کرونا به تصمیمات تک تک مردم باز می‌گردد. چه مردمی که در خیابان راه می‌روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند.

ایلنا: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل کرونا به تصمیمات تک تک مردم باز می گردد. چه مردمی که در خیابان راه می روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: متاسفانه مردم نسبت به بیماری کرونا سهل انگار شده اند و این سهل انگاری در همه سطوح جامعه قابل مشاهده است. از عدم رعایت پروتکل ها از سوی مردم تا عدم تشدید نظارت ها بر اجرای دستور العمل ها از سوی مسئولان، این امر کاملا مشهود است.

نماینده بهشهر در مجلس با اشاره به وضعیت استان مازندران از نظر شیوع کرونا، اظهار کرد: اکنون اکثر نقاط کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و متاسفانه در تعطیلات اعیاد اخیر نیز علی رعم منع تردد به استان های شمالی، مردم به هر ترفندی که شده خود را به شمال رساندند و این امر سبب شد تا برخی از نقاط استان که در وضعیت قرمز بود، امروز به وضعیت سیاه برسد.

وی تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم تنها راه کنترل این بیماری به تصمیمات تک تک مردم باز می گردد. چه مردمی که در خیابان راه می روند و چه کسانی که پشت میز نشسته اند. امروز حتی تجربه کشورهای پیشرفته که واکسیناسیون به طور کامل در آن ها انجام شده، نشان می دهد که اگر پروتکل ها رعایت نشود بازهم بیماری گسترش خواهد یافت.

شریعتی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که این بیماری در همه کشورهای دنیا ریشه کن نشود، ما با آن درگیر خواهیم بود و تنها راه حل موجود رعایت دقیق پروتکل ها و نظارت بر اجرای آن است. هر زمان که اجرای پروتکل ها به حداقل برسد موجی جدید به راه خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الانم دارن دسته دسته تو تهران از کرونا میمیرن

    • بدون نام

      وقتی میگن خرید فعلا مسافرت بدویید شمال ترافیک از کرج تا چالوس و بخندید
      الان باید جوابشو بدید
      ملتی که همش فکر تقلبکاری و بزن برو بشن نتیجش همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج