۱۱۴۲۲۵۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کمالوند: اخباری را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و باشگاه هم به هیچ عنوان با جدایی او موافقت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند درباره مباحث مطرح شده پیرامون جدایی محمدرضا اخباری، اظهار داشت: اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و باشگاه هم به هیچ عنوان با جدایی او موافقت نخواهد کرد. ما به اخباری نیاز داریم و او را به هیچ تیمی نخواهیم داد.

وی به تمجید از عملکرد دینکا آلین، مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور در دو فصل اخیر پرداخت و افزود: آلین بهترین فردی است که ما می‌توانیم به عنوان مربی دروازه‌بان در کار فنی خود داشته باشیم. رسیدن محمدرضا اخباری به این سطح از آمادگی، مرهون تلاش‌های این مربی است و به همین خاطر به دنبال تمدید قرارداد آلین برای فصل آینده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع‌به اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی، گفت:همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، یک مربی خارجی در کادر فنی حضور خواهد داشت که آخرین دور مذاکرات با او در حال انجام است و به زودی نام او را اعلام خواهیم کرد. ان‌شاءالله طی هفته آینده نیز سایر نفرات کادر فنی معرفی می‌شوند.

کمالوند در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور با رد شایعات موجود درمورد جذب بازیکنان جدید، یادآور شد: برخی‌ها با استفاده از نام تراکتور بازار گرمی می‌کنند که حضور آنها در این تیم صحت ندارد. اگر حضور بازیکنی قطعی شود، از طریق سایت رسمی باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید و هر انتقالی که از رسانه رسمی باشگاه اعلام نشود، مورد تایید نیست.

وی درباره اینکه «از هواداران می‌خواهم توجهی به شایعات نداشته باشند.»، عنوان کرد: یک سری از بازیکنان ما همچنان با باشگاه قرارداد دارند که به حضور آنها نیاز داریم و در برخی پست‌ها نیز نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید رفع خواهیم کرد تا تیمی قدرتمند و در شأن نام تراکتور را راهی لیگ برتر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      عجب جوگیر شده این کمالو، یه طور میگه از اسم تراکتور بازار گرمی می کنه که انگار در کارنامه تيم چندین قهرمانی در لیگ و حذفی و سوپر لیگ یا افتخاری در آسیا برای کشور بدست آورده. فکر کنم مثلا"مثل فصل قبل با گرفتن ۳ کاپیتان تیم ملی تونست در مقام نام خودش را در ردیف پرسپولیس و استقلال و سپاهان قرار بده وگرنه از لحاظ عنوان و افتخار که هیچ.

    • پرسپولیسی قدیمی

      دوباره این رنگ عوض کن هوچیگر جوگیر شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج