۱۱۴۲۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معروف: برزیل برای باخت به تهران نمی‌آید

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران معتقد است که پیروزی مقابل برزیل چیزهای زیادی را به برخی ثابت کرد.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران معتقد است که پیروزی مقابل برزیل چیزهای زیادی را به برخی ثابت کرد.

سعید معروف اظهار کرد: عملکرد پاسور به کار سایر بازیکنان بستگی دارد که خو‌شبختا‌نه در بازی با برزیل سایر بازیکنان تیم والیبال ایران آنقدر خوب وظیفه خود را انجام دادند که کار پاسور هم نمود داشت. خوشحالم که توانستم کمکی کنم و نقشی در پیروزی تیم ایران در لیگ جهانی داشته باشم.

وی افزود: یکی از کم اشتباه‌ترین بازی‌های طول تاریخ والیبال را مقابل برزیل انجام دادیم. من بعد از بازی آمار عملکرد بازیکنان ایران را نگاه می‌کردم، آمار چیز عجیبی را نشان می‌دهد شاید چنین اتفاقی دیگر هیچ وقت تکرار نشود که تیم ایران مقابل تیمی همچون برزیل در خانه‌اش چنین کارایی خیره کننده‌ای داشته باشد. آمار عملکرد بیش از ۶۰ - ۷۰ درصد برای هر بازیکنی استثنایی است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: همین که نمایش تیمی و هماهنگی داشتیم خیلی خوب بود. این جزو بازی‌های بود که تیم ایرانی یک دست و هماهنگ کار می‌کرد . در بازی با ایتالیا متاسفانه شرایطی پیش آمد که برخی از بازیکنان خوب بودند و برخی دیگر اشتباه داشتند، اما خو‌شبختا‌نه مشکلات تیم برای بازی با برزیل کاملا برطرف شد. فکر می‌کنم اوج کار بازیکنان ایران بازی‌های گروهی و هماهنگی با یکدیگر بود.

سعید معروف در پاسخ به این سوال ایسنا درباره بازی با برزیل در تهران ، گفت: تیم‌هایی که در تهران با آنها بازی داریم تیم‌هایی هستند که تجربه بازی در همه کشورهای دنیا در میان انبوه تماشاگران را دارند. درست است که نوع تماشاگران ایرانی با جهان فرق می‌کند، اما نباید تصور کنیم که برزیل به ایران بیاید و ببازد، اصلا چنین چیزی نمی‌تواند صحت داشته باشد تا جایی که من به یاد دارم برزیل همیشه در لحظات آخر حتی شانس صعود به جام جهانی نداشته، اما تا آخر این امتیاز را کسب کرده است، حال هم بازیکنان با تجربه‌ای دارند و می‌تواند روند مسابقه را عوض کنند، برزیل قهرمان المپیک شده و توانایی کنترل مسابقه را دارد.

وی با اشاره به توانایی برزیل خاطر نشان کرد: تنها کاری که از دست ما برابر برزیل بر می آید این است که بازی خودمان را در تهران کم اشتباه انجام دهیم. مهم نیست چه حریفی مقابل ما بازی می‌کند، برزیل یا لهستان یا هر تیم دیگر. امیدوارم بازی کم اشتباهی را نشان دهیم. اگر کم اشتباه کار کنیم مقابل هر تیم خوب نشان می‌دهیم تیم ایران زمانی به مشکل بر می خورد که با اشتباه‌های خودمان حریف را به بازی بر می‌گردانیم. می‌توانیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم. از فشاری که روی تیم برزیل است، با کمک هواداران خود بهره ببریم و خودمان استرس باخت نداشته باشیم.

سعید معروف با تشکر از حمایت‌های مردم و با اشاره به فهم بالایی مردم از والیبال گفت: تا جایی که می‌دانم مردم اکثر بازی‌های والیبال را پیگیری می‌کنند . آنها می دانند که در لیگ جهانی این طور نیست که با یک بازی خوب و پیروزی یا یک بازی بد و شکست شرایط تیمی مشخص شود. باخت در ایتالیا و برد در برزیل هیچ کدام نمی‌تواند از حالا نشان دهنده صعود و یا عدم صعود تیم ملی والیبال باشد، تنها چیزی که مهم است باید همه بازیکنان ایران در هر مسابقه تلاش خود را کنند تا بهترین نتایج را بگیریم، تکلیف صعود به مرحله بعد هم در هشت بازی نهایی مشخص می‌شود این که بخواهیم بعد از هر برد تیم والیبال را بزرگ کنیم و یا بعد از هر باخت بازیکنان والیبال را خراب کنیم، اصلا درست و منطقی نیست. خوشحالم از این که مردم ایران خوب والیبال را درک می‌کنند.

معروف در پایان گفت: این پیروزی مقابل برزیل چیزهای زیادی را به خیلی ها ثابت کرد، نشان داد که یک مجموعه موفق است. نباید یک پیروزی‌ها و موفقیت‌های والیبال را تنها به یک شخص نسبت داد. یک مجموعه در کنار هم خیلی خوب کار می‌کنند و موفق می‌شوند ما می‌توانیم با پیروزی‌ها در تهران نشان دهیم که مردم به درستی از ما حمایت کرده‌اند و ما می‌توانیم پاسخگوی حمایت‌ها و اعتماد مردم باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج