جاباما
۱۱۴۲۴۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وضعیت ترافیکی معابر تهران در روز تحلیف

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح روز تحلیف رییس جمهوری را تشریح کرد.

ایسنا: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح روز تحلیف رییس جمهوری را تشریح کرد.

سرهنگ مجید رنجبر درباره وضعیت ترافیک معابر پایتخت در روز جاری که همزمان با مراسم تحلیف رییس جمهوری هم محسوب می‌شود، گفت: وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه چهاردهم مرداد حاکی از آن است که بار ترافیکی در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان است.

وی ادامه داد: از ابتدای صبح بار ترافیک خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشده و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام شده است. البته با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی سوءاستفاده کنند که با این موارد هم از سوی پلیس برخورد می‌شود و هم لازم است که خود رانندگان موارد ایمنی و سرعت مجاز را رعایت کنند.

امروز برای برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری، شهر تهران تعطیل اعلام شده و علاوه بر آن پلیس نیز یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در معابر اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی اجرا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج