جاباما
۱۱۴۲۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرورش‌خواه: استقلالی‌ها احساساتی بازی کردند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در بازی مقابل گل‌گهر احساساتی بازی کردند، اما در نهایت مقابل گل‌گهر پیروز میدان شدند.

ایسنا: بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی خوبی نبود. استقلال برای فصل آینده باید بازیکنان خوبی بگیرد چون با این وضعیت نمی‌شود کاری انجام داد. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد. گل اول شاگردان قلعه‌نویی باعث شد استقلالی‌ها به خودشان بیایند. الان سبحان خاقانی به عنوان یک جوان عملکرد خوبی دارد و باید بیش‌تر به او بازی داده شود.

او ادامه داد: بازی مقداری حواشی داشت و از سرعت بازی کم می‌شد. همان‌طور که دیدید، موقعیت آنچنانی در بازی خلق نشد. نبود تماشاگر شاید تاثیرگذار باشد اما این حواشی بازی در روند کار بی‌تاثیر نبود. بازیکنان باید تکلیف خودشان را بدانند. آبی‌ها باید برای گرفتن عنوان قهرمانی تلاش کنند.

پرورش‌خواه افزود: استقلالی‌ها در این بازی برنامه خاصی نداشتند و یک مقدار هم احساساتی بازی کردند و در نهایت هم به نتیجه رسیدند. درباره پنالتی‌ها کارشناسان باید نظر بدهند اما پنالتی دوم ۱۰۰ درصد درست بود. آبی‌ها در نیمه دوم فشار بیش‌تری آوردند و در نهایت بر گل‌گهر غلبه کردند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان، درباره فینال جام حذفی و حضور آبی‌پوشان در این رقابت‌ها گفت: آبی‌ها برای فینال باید تمرکز خود را حفظ کنند و از فضای حاشیه بیرون بیایند و آمادگی‌ خودشان را حفظ کنند. اگر آبی‌ها تمرکز نداشته باشند نمی‌توانند موفق باشند. باید حواس این تیم جمع باشد و ریکاوری خوبی برای بازی فینال انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج