جاباما
۱۱۴۲۴۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نقش غلامپور در اشتباهات مکرر حسینی

دروازه‌بان استقلال در بازی مقابل گل‌گهر اشتباه منجر به گل داشت، اما پس از آن عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

خبرگزاری میزان: سید حسین حسینی همواره نشان داده اگر در شرایط روحی خوبی قرار داشته باشد می‌تواند دروازه‌بانی باکیفیت و درجه یک باشد. در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل گهر، سید حسین حسینی یک توپ ارسالی روی دروازه را که به راحتی می‌توانست جمع کند و در اختیار بگیرد، به طرز عجیبی به وسط محوطه جریمه استقلال مُشت کرد و امین پورعلی که منتظر چنین موقعیتی بود به سادگی دروازه‌ی این دروازه‌بان شیرازی را باز کرد.

دروازه‌بانان فوتبال معمولا توپ‌هایی که قابل جمع شدن نباشند را به سمت بیرون و گوشه‌های محوطه دفع می‌کنند، اما حسینی که یک گلر باسابقه محسوب می‌شود این کار را به اشتباه انجام داد و زمینه ساز گل حریف شد.

پس از دریافت گل، سیدحسین واکنش‌های خوبی به موقعیت‌های مهاجمان تیم سیرجانی داشت و در چندین صحنه آنها را ناکام گذاشت. حسینی ظاهرا پس از دریافت گل به خود آمده بود و توپ‌های ارسالی گل‌گهر را به خوبی جمع کرده و خبری از مشت کردن نبود.

باید دید علت اصرار حسینی به مشت کردن توپ‌های ساده که قابل جمع کردن هستند چیست و البته او که زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات دروازه بانی را انجام می‌دهد باید روی دفع‌های خود دقت بیشتری کند. پست دروازه‌بانی یکی از مهم‌ترین پست‌های فوتبال و مربی گلر‌ها یکی از مهم‌ترین مربیان هر تیم است و استقلال برای موفقیت در ادامه مسیر نیاز به تلاش بیشتری از سوی مربی و گلر‌های خود دارد. اینکه غلامپور زمانی یکی از دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال ایران بود شکی نیست؛ اما در چند سال گذشته او نشان داده در مربیگری دروازه‌بانی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد او به جای اینکه مدام به نوع شادی پس از گل‌ها و پریدن روی دوش سرمربی تیم فکر کند باید تمرکز بیشتری روی وظیفه‌اش که آماده کردن دروازه‌بان‌ها است داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج