۱۱۴۲۵۸۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جلسه شورای امنیت درباره حمله به کشتی اسرائیل

شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه در نشستی پشت درهای بسته حمله مرگبار به یک کشتی تحت مدیریت رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

خبرگزاری فارس: دیپلمات‌ها مدعی شده‌اند انگلیس روز جمعه در نشست غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئله حمله مرگبار به یک نفتکش در نزدیکی سواحل عمان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی و مقام‌های کشورهای غربی با بیان ادعاهای اثبات‌نشده حمله به نفتکش مرسر استریت را به ایران نسبت داده‌اند خبرگزاری رویترز که این خبر را به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داده نوشته انتظار نمی‌رود نشست این شورا به اقدامی علیه ایران منجر شود.

انگلیس در جلسه روز سه‌شنبه شورای امنیت، بدون ارائه هیچ مستنداتی مدعی شد «بسیار محتمل است» ایران هفته گذشته با استفاده از یک یا چند پهپاد این نفتکش را مورد حمله قرار داد که به کشته شدن دو نفر از خدمه آن منجر شد.

«دیمیتری پولیانسکی»، معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت: «اطلاعات متناقض زیادی در گردش است. در یک تحلیل از مسائل "بسیار محتمل" صحبت شده که ما کاملاً آن را رد می‌کنیم. لازم است حقایق را روشن کنیم... لازم نیست بدون داشتن مستندات قطعی از آنچه رخ داده جمع‌بندی‌های عجولانه انجام دهیم.»

همزمان شبکه خبری الجزیره هم گزارش داده لندن، واشنگتن و پاریس قصد دارند موضوع حمله به کشتی مرسر استریت را در شورای امنیت مطرح کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج