جاباما
۱۱۴۲۵۹۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

واکنش سیدحسن خمینی به تهدیدات اسرائیل

در صورت تعرض به مملکت ما، هیچ سلیقه ای دفاع از تمامیت کشور را کنار نمی گذارد. لذا دشمنان باید به این نکته توجه کنند که همه سربازند و اگر کسی گوشه چشمی داشته باشد همگی پشت سر فرماندهی کل قوا هستند.

جماران: یادگار امام تأکید کرد: اگر آنگونه که صهیونیست ها این روزها ادعا می کنند، کسی دست طمع دراز کند، در کشور ما با یک موج و عزم راسخ مواجه می شود؛ رقابت های داخلی قدرت ماست، نه نقطه ضعف.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، با بیان اینکه دوران انتخابات تمام شده و همه مردم باید در پیشبرد امور به هم کمک کنند، به تهدیدات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: همه باید بدانند در صورت تعرض به مملکت ما، هیچ سلیقه ای عزت و دفاع از تمامیت کشور را کنار نمی گذارد؛ همه سربازند و اگر کسی گوشه چشمی به کشور داشته باشد همگی در یک جبهه متحد پشت سر فرماندهی کل قوا خواهند بود.

واکنش سیدحسن خمینی به تهدیدات اسرائیل

یادگار امام تأکید کرد: لذا همه دشمنان، چه دشمنان کوچک خارجی و چه دشمنانی که ادعاهای بزرگتری دارند باید توجه داشته باشند که اگر دست طمع به گوشه ای از کشور دراز کند-که این روزها ادعایش را می کنند-در کشور با یک جبهه متحد، با یک صدا و با موج و عزم راسخ، مانند سابق، مواجه می شود؛ رقابت های داخلی نیز نشانه قدرت ماست، نه نقطه ضعف.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای جدید شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر جدید تهران طبیعتا چشم انداز بلندی جلوی راه خودشان دارند، اما از اکنون به فکر این باشید که هر آنچه در پایان کار باید در کارنامه خودتان ببینید را از لحظه اول با عزم جزم پیش ببرید.

سید حسن خمینی افزود: همه باید این توجه را داشته باشیم که چشم هم زدنی عمر تمام می شود ولی دوره خدمت یک بازه زمانی است که می توان به آن توجه خاص داشت. به همان سرعتی که پنج دوره پیش گذشت این دوره نیز می گذرد، اما انسان در هر لحظه باید توجه کند که آیا این بهترین تصمیم برای مردم است یا می شود تصمیم بهتری هم گرفت.

یادگار امام با اشاره به محورهای اصلی نوع نگاه و مدیریت امام از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: ایشان یکبار به من گفتند، نظر امام این بود که «گرچه طبیعتا همیشه نمی توانید کاری که می کنید، به مردم بگویید، ولی توجه به این امر داشته باشید که اگر قرار شد آن کارها را بگویید، بتوانید بگویید».

وی با بیان اینکه این شیوه، «شفافیت بالقوه» است، خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: بدانیم که پشت درهای بسته نیستیم؛ باید توجه کرد که آیا هر انتصاب، انتخاب و مصوبه آیا بهترین گزینه است؟ برای اتخاذ چنین تصمیمی انسان باید منیت های جناحی و گروهی را کنار بگذارد و ببیند در راستای هدفی که دارد این کار بهترین است یا خیر؟!

سید حسن خمینی گفت: تهران شهر بزرگی است و چشم همه در افق شهر تهران به تصمیم شماست و انشاالله آنچه به انجام می رسانید، بهترین باشد و بتوانید با افتخار بیانش کنید و نتایج خوبی هم بگیرید.

وی همچنین در خصوص اهمیت شورای شهر گفت: شورا یکی از نهادهایی است که به بُعد مردم سالارانه نظام مشروعیت می دهد. نباید مردم از شورا ناامید شوند و نباید این نهاد کمرنگ شود. لذا شورایاری ها و حضور مردم در تصمیم سازی و اجرا کار بسیار خوبی بود.

یادگار امام در پایان اظهار داشت: به هر حال همه ما بر سر سفره مردم نشسته ایم و باید بهترین خدمت را در این مسیر انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار جماران، مهدی چمران نیز در این دیدار با اشاره به فرمان امام خمینی(س) در زمینه تشکیل شورای شهرها، گفت: یکی از عجایب و زیبایی های انقلاب اسلامی ما تشکیل شوراها است و به جا است که یاد و نام این بزرگمرد تاریخ اسلام را پاس بداریم و خداوند را سپاس بگوییم که چنین فضایی در کشور ما وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: هنوز هم مبنای کار شوراها همان فرمان امام است و اگر قوانین ما هم به همین شکل پیش می رفت شاید امروز مشکلات شوراها کمتر بود. امیدواریم هرچه بهتر قانون شوراها پیاده شود که قطعا به نفع مردم و حتی دولت های مستقر است؛ چون بخشی از بار دولت ها را به دوش می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج