جاباما
۱۱۴۲۶۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه‌ رئال مادرید برای شکایت از لالیگا

در پی قرارداد نجومی لالیگا با یک بنیاد سرمایه گذاری ورزشی به نام CVC، رئال مادرید قصد شکایت از لالیگا را دارد.

ورزش سه: در پی قرارداد نجومی لالیگا با یک بنیاد سرمایه گذاری ورزشی به نام CVC، رئال مادرید قصد شکایت از لالیگا را دارد.

آغاز یک جنگ جدید بین رئال مادرید و لالیگا. این بار به دلیل توافقی که انجمن کارفرمایان با CVC، صندوق سرمایه گذاری که به فوتبال وارد می شود، به دست آورده است و قرار است درآمدی ۲.۷ میلیارد یورویی را عاید لالیگا کند. با نهایی شدن این توافق باشگاه رئال مادرید قصد دارد از لالیگا و CVC به دلیل سوء استفاده از دارایی ها شکایت کند. در واقع همانطور که ال ایندپندنته گزارش داده است اعضای باشگاه رئال امروز در مقر لالیگا حاضر شده اند تا نقطه به نقطه توافقنامه ای را که دیروز به دست آمده و علنی شده، بخوانند و بررسی کنند.

برنامه‌ رئال مادرید برای شکایت از لالیگا

در رئال مادرید آنها به هیچ وجه با این قرارداد موافق نیستند و طبق گفته منابع ال ایندپندنته در رئال، "ورود CVC به لالیگا و در نتیجه دسترسی به 11 درصد از دارایی‌های آن منجر به قراردادهای تبلیغات یا پخش تلویزیونی جدید می شود که نامشروع است و علاوه بر این، باید پیش از نهایی شدن این قرارداد با شرکا مشورت می شد".

رئال مادرید در واقع در حال بررسی تشکیل یک جلسه فوق العاده با شرکا است تا موضع باشگاه در مورد این سرمایه گذاری مشترک را که باید هفته آینده به رای گذاشته شود، به آنها منتقل کند.

برای ادامه کار دو سوم باشگاه های لالیگا باید این مسیر تجاری جدید را تایید کنند، بنابراین فوتبال اسپانیا ساعات تعیین کننده ای را پیش رو دارد. بارسلونا به نوبه خود از توافق بین لالیگا و CVC به مدت یک ماه آگاه بود و حتی لاپورتا و تباس شخصاً در موارد متعددی برای بحث در مورد این موضوع با یکدیگر جلسه داشته اند. در رئال مادرید اما آنها به هیچ وجه این موضوع را واضح نمی دانند و در نظر دارند تا از لالیگا شکایت کنند زیرا معتقدند این خلاف منافع آنها است.

در بیانیه رئال مادرید آمده است: " این توافق بدون مشارکت رئال مادرید و بدون اطلاع ما انجام شد و لالیگا امروز برای اولین بار اجازه داده شد که ما دسترسی محدودی به مفاد قرارداد داشته باشیم.

باشگاه ها حقوق سمعی و بصری را منحصراً برای تجاری سازی خود در مسابقات و به مدت 3 سال تعیین کرده اند. این قرارداد با استفاده از ساختاری گول‌زننده، 10.95٪ از حقوق سمعی و بصری باشگاه ها را به مدت 50 سال و برخلاف قانون مصادره می کند.

مذاکره بدون فرآیند رقابتی انجام شده است و شرایط اقتصادی توافق شده با صندوق CVC بازدهی بیش از 20 درصد در سال را به همراه دارد. همین صندوق فرصت طلب است که معاملات مشابهی را با لیگ های ایتالیا و آلمان امتحان کرده است.

رئال مادرید نمی تواند از عملیاتی که آینده 42 باشگاه لیگ دسته اول و دوم و آینده باشگاه هایی را که در این 50 سال شرایط کسب صلاحیت را خواهند داشت،در اختیار سرمایه گذارن می‌گذارد، پشتیبانی کند.

رئال مادرید مجمع شرکایی که منافعشان به خطر افتاده است را برای بحث در مورد توافق و خسارات قابل توجه مالی که در تاریخ 119 ساله ما بی سابقه است، تشکیل می دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج