۱۱۴۲۶۴۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ایلان ماسک در فهرست پردرآمدترین مدیران آمریکا

در فهرست پردرآمدترین مدیران ایالات متحده نام ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در صدر و تیم کوک مدیرعامل اپل با سقوط نسبت به جایگاه قبلی، رتبه هشتمین فرد پردرآمد آمریکا را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کرده است.

دیجیاتو: در فهرست پردرآمدترین مدیران ایالات متحده نام ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در صدر و تیم کوک مدیرعامل اپل با سقوط نسبت به جایگاه قبلی، رتبه هشتمین فرد پردرآمد آمریکا را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کرده است.

نام ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با درآمد ۶.۷ میلیارد دلاری خود در رتبه اول رده بندی دیده می‌شود. اختلاف وی با سایر مدیران کم نیست. در جایگاه دوم لیست نام «مایک پیکوش» مدیرعامل «Oak Street Health» ایستاده است که حدود ۵۶۸ میلیون دلار درآمد دارد.

ایلان ماسک در فهرست پردرآمدترین مدیران آمریکا

در ادامه مدیرانی از شرکت‌‌های GoodRx Holdings ،Open-door و Palantir قرار دارند. «جفری پرایس» مدیر ارشد عملیات Oak Street Health با بیش از ۳۵۶ میلیون دلار درآمد در رتبه هفتم قرار دارد.

بلومبرگ در ادامه گزارش خود همچنین پردرآمدترین مدیران زن در طول سال ۲۰۲۰ را نیز اعلام کرده که پردرآمدترین مدیر اجرایی زن در رتبه ۳۴ لیست کلی قرار گرفته است.

به گزارش بلومبرگ، کوک در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین حدود ۲۵۰ میلیون دلار از درآمد کوک جایزه سهام است که برای چندین مدت بیشتر حقوق و دستمزد او را شامل می‌شود. کوک همچنین ۳ میلیون دلار حقوق، بیش از ۱۰ میلیون دلار پاداش و حدود ۱ میلیون دلار مزایای غیر حقوقی دریافت کرده است.

ایلان ماسک در فهرست پردرآمدترین مدیران آمریکا

مدیرعامل اپل نسبت به سال‌های گذشته چندین مرتبه در این رتبه‌ بندی سقوط کرده است. گزارش جدید در حالی منتشر شده است که سال ۲۰۱۹، تیم کوک با درآمد ۱۳۳.۷ میلیون دلاری خود پس از ایلان ماسک به عنوان دومین مدیر پردرآمد شناخته شده بود.

«دیدره اوبراین» مدیر خرده فروش اپل با درآمد ۴۵.۴ میلیون دلاری خود چهارمین مدیر پردرآمد زن در سال ۲۰۲۰ بوده که در میان تمام مدیران رتبه ۹۳ را کسب کرده است. در ادامه نیز «کیت آدامز» معاون ارشد و مشاور عمومی اپل به عنوان پنجمین مدیر اجرایی پردرآمد زن دیده می‌شود که رتبه کلی ۹۶ را کسب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت این اسمو میگن یاد ماسک ایلام میفتیم

    • بدون نام

      خب حالا با این ثروتی که دارند چه افتخاری کسب کردند به نظر من ثروت افتخاری نمی آورد مهم انسانیت و کمک کردن به مردم فقیر و مستمند افتخار دارد ، در دنیایی که یک میلیارد گرسنه هستند یک ننگ بزرگ است که داشته باشی و کمک نکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج