۱۱۴۲۸۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: مسی در برنامه‌های ما جایی ندارد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرد که تیم او برای جذب لیونل مسی اقدام نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آ اس، با وجود اینکه از باشگاه منچسترسیتی به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی پس از قطعی شدن جدایی این بازیکن از بارسلونا یاد شده است، سرمربی این تیم انگلیسی تأکید که شاگرد سابقش جایی در برنامه‌های او برای فصل آینده ندارد.

پپ گواردیولا درباره جدایی مسی از بارسلونا و احتمال پیوستن او به منچسترسیتی گفت: این اتفاق برای همه غافلگیرکننده بود. لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) خیلی روشن حرفش را زد. من نه با مسی حرف زده‌ام و نه با لاپورتا، اما وقتی باشگاه‌تان در یک سال نزدیک به ۵۰۰ میلیون یورو بدهی بالا می‌‌‌آورد، چاره‌ای جز اتخاذ این تصمیم تأسف‌آور نمی‌ماند. پایدار ماندن باشگاه بسیار مهم است. اتفاقاتی که در سال‌های گذشته برای باشگاه رخ داده اصلاً خوب نبوده است. اگر باشگاه به جایی رسیده است که می‌بیند نمی‌تواند مسی را نگه دارد، به این دلیل است که لاپورتا متوجه شده که بیشتر از این دیگر نمی‌شود کاری کرد. با این حال مسی خارق‌العاده‌ترین بازیکنی است که من در تمام زندگی‌ام دیده‌ام. نه فقط به خاطر جام‌هایی که با هم بردیم بلکه به خاطر اینکه باعث شد من مربی بهتری باشم. من دیده‌ام که او با توپ چه کارهایی می‌کند و در یک بازی فوتبال چگونه تأثیر می‌گذارد. کارهایی که او انجام می‌دهد استثنایی است و من خوشحالم که بارسلونا با او برای یک دهه بر فوتبال اروپا سلطه داشت. مسی در تیم ما؟ ما همین الان ۱۰۰ میلیون برای خرید جک گریلیش هزینه کرده‌ایم و پیراهن شماره ۱۰ را هم به او داده‌ایم. مسی در برنامه‌های ما جایی ندارد.

گواردیولا درباره احتمال اضافه شدن هری کین مهاجم انگلیسی تیم تاتنهام به شاگردانش هم گفت: کین بازیکن تاتنهام است. اگر تاتنهام نخواهد با ما مذاکره کند انتقالی هم در کار نیست، اما اگر آنها حاضر به مذاکره شوند، فقط ما نخواهیم بود که برای خریدنش اقدام خواهیم کرد. همه چیز به تاتنهام بستگی دارد. وضعیت کین با گریلیش متفاوت است، چون قرارداد گریلیش با استون‌ویلا بند فسخ داشت، اما قرارداد کین با تاتنهام چنین بندی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج