۱۱۴۳۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تبلیغات خلاق شرکت‌های برتر

«تبلیغات خلاق» در شرکت‌های برتر جهانی در جست‌و‌جوی زیرپوستی‌ترین لایه‌های انسانی است. با دیدن این تبلیغات، به شگفت‌ خواهید آمد و به این ترتیب، برندها در اعماق و ژرفای مغز شما حضوری فعال پیدا خواهند کرد.

دنیای اقتصاد: «تبلیغات خلاق» در شرکت‌های برتر جهانی در جست‌و‌جوی زیرپوستی‌ترین لایه‌های انسانی است. با دیدن این تبلیغات، به شگفت‌ خواهید آمد و به این ترتیب، برندها در اعماق و ژرفای مغز شما حضوری فعال پیدا خواهند کرد.

همه به جام جهانی دعوت هستید

جام جهانی ۲۰۱۴فرصت مناسبی برای شرکت‌ها است تا از این رویداد بزرگ برای اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی خود استفاده کنند. به همین دلیل بسیاری از برندهای ورزشی و غیرورزشی تبلیغات خود را در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی با محور قرار دادن این رویداد بزرگ عرضه می‌کنند.

یکی از این شرکت‌ها کوکاکولا است که با کمپین «یک دنیا، یک بازی»، همه مردم جهان به‌ویژه آنهایی را که در مناطق محروم زندگی می‌کنند به جام جهانی برزیل دعوت کرده است. در این کمپین، کوکاکولا ابتدا شرایط نامناسب مردم را در آمازون، اروپای شرقی، رام‌الله در فلسطین و شهر سونامی‌زده آتسوچی در ژاپن به تصویر کشیده است. به‌رغم این وضعیت بسیار نامساعد، فوتبال توانسته امید جوانان این مناطق را زنده نگه دارد و کوکاکولا به‌خوبی می‌داند رفتن به جام جهانی برای این جوانان چه مفهومی دارد.

تبلیغات خلاق شرکت‌های برتر

به همین دلیل شرکت کوکاکولا افرادی از این مناطق و سایر مناطق محروم جهان را به‌عنوان نماینده مردم هر منطقه به جام‌جهانی دعوت کرده است. سفر این افراد به ریودوژانیرو و رفتن آنها به یکی از استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات، کمپین تاثیرگذاری را خلق کرده است.

هوندا ناجی سینما شد

شرکت هوندا در یک کمپین خلاق بازاریابی و تبلیغات توانست توجه مخاطبان خود را به گروه خاصی از جامعه جلب کند. با دیجیتالی شدن هر چه بیشتر سینما و گسترش پروژکتورهای دیجیتال، سینماهای «روباز» که اصطلاحا به آنها درایو - این (drive-in) گفته می‌شود در خطر نابودی قرار دارند؛ زیرا بسیاری از آنها توان خرید پروژکتورهای دیجیتال ۸۰ هزار دلاری را ندارند. از این رو هوندا در یک کمپین خلاق از مشتریان و مخاطبان خود خواست تا در کنار این شرکت به نجات این دسته از سینماها کمک کنند که سابقه زیادی در صنعت سینما دارند. بیش از ۵/۲ میلیون نفر در این کمپین با هوندا همکاری کردند تا مبلغ لازم برای خرید چند پروژکتور دیجیتال فراهم آید.

تبلیغات خلاق شرکت‌های برتر

هوندا در ادامه این کمپین به سراغ چند تن از مالکان سینماهای «درایو - این» که مردم آنها را انتخاب کرده بودند، رفت. این افراد از اینکه برنده پروژکتورهای دیجیتال شده، بی‌اطلاع بودند و به همین دلیل زمانی که خبرنگار هوندا این خبر را به آنها می‌داد، از فرط خوشحالی عکس‌العمل‌های جالبی نشان می‌دادند. بسیاری از مالکان سینماهای «درایو - این» که به‌شدت خوشحال بودند و اشک می‌ریختند از هوندا و مشتریان آن برای نجات کسب‌و‌کارشان تشکر کردند.

فروشگاهی که شما مالک آن هستید

فروشگاه زنجیره‌ای ویتروز (Waitrose) کمپینی را برگزار کرد با شعار «وقتی شما مالک چیزی هستید، بیشتر به آن اهمیت می‌دهید.» در این کمپین تبلیغاتی، پدری از فرزند نوجوان خود می‌خواهد که در باغچه‌ای کوچک در حیاط خانه، هویج بکارد و خودش مسوول نگهداری از آن باشد تا زمانی که بتواند محصول خود را برداشت کند.این نوجوان ابتدا برگ‌ها و سایر زباله‌های درون باغچه را جمع‌آوری می‌کند و پس از آماده کردن زمین، بذر هویج را می‌کارد. احساس مسوولیت‌پذیری او باعث می‌شود که هر کاری انجام دهد تا اجازه ندهد به آنچه کاشته است، آسیبی برسد و پدر او از اینکه توانسته حس مسوولیت‌پذیری و تلاش را در فرزند خود تقویت کند، بسیار خوشحال است.

تبلیغات خلاق شرکت‌های برتر

سرانجام یکی از هویج‌ها به اندازه کافی رشد می‌کند و پسر نوجوان پس از برداشت آن، همان یک هویج را می‌پزد و غذایی درست می‌کند که ناچیز است، اما برای او به معنای چندین روز تلاش و مراقبت شبانه‌روزی است. خانواده او نیز با استقبال از غذایش، تلاش فرزندشان را برای رسیدن به هدفش ارج می‌نهند.در پایان یکی از کارمندان فروشگاه ویتروز را می‌بینیم که مشغول قرار دادن بسته‌های هویج در قفسه‌های فروشگاه است. این کمپین با جمله «هر کس در ویتروز کار می‌کند، مالک ویتروز است» به پایان می‌رسد.


برای برق‌گرفتگی آماده‌اید؟

پلی‌استیشن برای معرفی و ترویج بازی جدید خود به نام «پسر‌دوم»، کمپینی چالش‌برانگیز را در یکی از ایستگاه‌های مترو در کشور بلژیک برگزار کرد. از آنجا که بازی جدید پلی‌استیشن از عناصر ترسناک بهره برده است، این شرکت تصمیم گرفت همین حس را در کمپین تبلیغاتی خود نیز به‌وجود آورد.به همین منظور پلی‌استیشن با قرار دادن دستگاهی در ایستگاه متروی آنتورپ از مسافران خواست تا «از قدرت خود لذت ببرند.» در این ایستگاه دو قسمت تعبیه شده بود که فرد با قرار دادن انگشتان خود در آن باعث فعال‌سازی جریان برق و حرکت کردن عقربه نشان‌دهنده ولتاژ می‌شد.بسیاری از افراد کنجکاوی که این کار را انجام می‌دادند، خیلی زود انگشتان خود را بیرون می‌آوردند؛ زیرا تاب تحمل جریان برق را نداشتند.

تبلیغات خلاق شرکت‌های برتر

با‌وجود این چند نفر نیز موفق شدند تا رسیدن عقربه جریان برق به انتهای ولتاژ در نظر گرفته شده، انگشتان خود را درون حفره‌های تعبیه‌شده نگه دارند و برنده بازی جدید پلی‌استیشن شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج