۱۱۴۳۱۰۲
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

حسن بیگی:

آمریکا از اتحاد ایران، روسیه و چین می‌ترسد

در روزهای اخیر بار دیگر تنش ها در خلیج فارس بالا گرفته رخدادی که به گفته بسیاری هرگاه ایالات متحده در خاورمیانه تحت فشار قرار می گیرد از حربه تنش در خلیج فارس استفاده می کند و ایران را مسئول آن نشان می دهد.

اسپوتنیک: در روزهای اخیر بار دیگر تنش ها در خلیج فارس بالا گرفته رخدادی که به گفته بسیاری هرگاه ایالات متحده در خاورمیانه تحت فشار قرار می گیرد از حربه تنش در خلیج فارس استفاده می کند و ایران را مسئول آن نشان می دهد.

آقای دکتر ابوالفضل حسن بیگی نماینده دوره سوم، چهارم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در این باره گفت:

توسط آمریکایی ها در گذشته نیز برای اینکه ایران را زیر فصل ۷ ببرند با دروغ پردازی ها، بهتان زدن ها و سلسله پرونده سازی هایی که باهم دستانشان و اروپایی‌ ها انجام می‌دادند اقداماتی صورت می گرفت، خوشبختانه پس از برجام ایران از فصل ۷ خارج شد فلذا اکنون کار های تجاری و اقدامات بین‌المللی را توسط کشور هایی نظیر روسیه، چین و دیگر کشورها انجام می‌دهد، به این دلیل دوباره این کشورها به دنبال پرونده سازی، تهمت زدن و اقداماتی هستند که بتوانند افکار عمومی در سازمان ملل را قانع کنند تا ایران را مجدداً زیر فصل هفت ببرند.

آمریکا از اتحاد ایران، روسیه و چین می‌ترسد

وی در ادامه علت اتهام زنی آمریکا، اسرائیل و برخی کشور های اروپایی پیرامون کشتیهای مفقودی در خلیج فارس را بهانه جویی دانسته و افزود:

کشتی، قوطی کبریت نیست که کسی بتواند آن را بدزد یا پنهان شود و دیده نشود آن هم در زمانی که خود آمریکایی‌ ها ادعا دارند از طریق ماهواره ها می توانند حتی یک سوزن را در انبار کاه پیدا کنند این کشورها اکنون بیشتر به دنبال بهانه جویی هستند، پس از روی کار آمدن آقای رئیسی آمریکایی‌ ها به شدت نگران هستند که پیوند قوی و استراتژیک بین ایران، روسیه و چین به وجود بیاید و به همین دلیل تلاش دارند تا این پیوند را تضعیف کنند و ایران را به عنوان یک کشور ناهنجار به دنیا معرفی کنند تا کشورهایی هم که اکنون علاقه‌مند هستند با ایران ارتباط داشته باشند را دلسرد کنند یا به نوعی تحت فشار قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه کنید:

آمریکا از اتحاد ایران، روسیه و چین می‌ترسد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسیه و چین با پول و منابع ایران وحدت دارد نه چیز دیگری، مطمئن باشید یک روزی آنها هم پشت ایران را خالی خواهند کرد و آن روز خیلی دور نیست. مگر اینکه ایران عاقلانه فکر کند و بیشتر منافع خودش را در نظر بگیرد تا همسایه ها.

    • محمد. 1

      سلام. چون. چین. وروسیه. ازپشت. خنجر. میزنند. وگشنه. هستتد. ؟.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج