۱۱۴۳۵۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: اینتر بخت اول قهرمانی این فصل است

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از آمادگی به موقع شاگردانش برای شروع فصل جدید خبر داد و اینتر را مدعی اصلی قهرمانی در فصل جدید معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از باخت ۳ بر صفر شاگردانش مقابل بارسلونا در اسپانیا در جام خوان گامپر به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من درباره نتیجه متأسفم اما تیم به خصوص در نیمه اول بازی خوبی انجام داد. تنها سه روز است که بازیکنان ما دارند کنار هم تمرین می‌کنند. پس هنوز زمان لازم است تا به شرایط ایده‌آل برسیم اما من از عملکرد تیم با توجه به شرایطی که داشته‌ایم راضی‌ام. دو گل خوردیم که امکان جلوگیری از آنها وجود داشت اما مهمترین چیز این است که برای شروع فصل جدید آماده باشیم و من فکر می‌کنم که تا آن زمان تیم‌مان آماده خواهد شد.

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی یوونتوس بود اما او نتوانست کار خاصی انجام دهد. آلگری در خصوص ستاره پرتغالی که به تازگی از تعطیلات برگشته است گفت: او دارد خوب تمرین می‌کند و در شرایط قابل قبولی قرار دارد. او مثل همیشه برای کمک به تیم اعلام آمادگی کرد. دیبالا هم کمی بعد به ما ملحق می‌شود. او برای شروع فصل آماده خواهد بود.

بازی تدارکاتی بعدی یوونتوس برابر آتالانتا است. آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا دیبالا به آن بازی می‌رسد اظهار داشت: وضعیت پائولو خوب است. او روز سه‌شنبه برمی‌گردد و برای بازی شنبه هفته آینده آماده می‌شود و فکر می‌کنم که در آن بازی ما را همراهی کند.

سرمربی بانوی پیر درباره خرید جدید تیمش، کایو ژرژ هم گفت: او پسر جوانی است و نباید از الان مسئولیت‌های سنگین را روی شانه‌هایش بگذاریم وگرنه در ارزیابی‌های‌مان از افراد جوان دچار اشتباه می‌شویم. چنین بازیکنانی باید فرصت رشد و اشتباه داشته باشند و باید از سوی بازیکنان باتجربه‌تر تیم حمایت شوند تا کم‌کم به شرایط مناسب برسند.

خبر جدایی مسی از بارسلونا چه تأثیری روی آلگری گذاشت؟ او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: این خبری بود که همه را تحت تأثیر قرار داد. این جدایی نه برای او نه برای باشگاه که سال‌ها کنار هم بودند، آسان نبود.

آلگری بار دیگر با سؤالی درباره احتمال بازگشت میرالم پیانیچ، هافبک بارسلونا به یوونتوس مواجه شد و گفت: اینطور نیست که من برای بازگشت او لحظه‌شماری کنم. این باشگاه است که باید جابجایی‌ها را انجام دهد. ما هم در کنار مدیران باشگاه ارزیابی‌های لازم را انجام داده‌ایم. ببینیم چه می‌شود. مهمترین چیز این است که تیم دارد کار می‌کند و برای شروع فصل آماده است اما اینکه آیا دو هافبک یا ۳ مدافع جدید به ما اضافه خواهند شد را نمی‌دانم. من همین الان هم تیمی فوق‌العاده دارم و آرون رمزی هم مقابل خط دفاعی سه‌نفره‌مان بازی خوبی انجام داد. او در توزیع توپ میان بازیکنان عملکرد خوبی داشت اما باید روی مهارت‌های کنترل توپش بیشتر کار کند. برناردسکی هم رویکرد خوبی داشت. تیم از همه جوانب برای آغاز یک سال خوب آماده است.

آیا آلگری اینتر را مدعی اصلی کسب دوباره اسکودتو می‌داند؟ او در پاسخ به این سؤال تأکید کرد: همیشه هر تیمی که یک سال قهرمان می‌شود، سال بعد هم مدعی قهرمانی است. اما روز ۲۱ آگوست همه تیم‌ها کارشان را با صفر امتیاز آغاز می‌کنند و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید ۹۰ امتیاز بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج