۱۱۴۳۵۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آبشک: کار با نکونام سخت، ولی شیرین است

محمد آبشک هافبک دفاعی فولاد خوزستان در مورد قهرمانی تیمش و وضعیت قرارداد خود صحبت کرد.

ورزش سه: محمد آبشک هافبک دفاعی فولاد خوزستان در مورد قهرمانی تیمش و وضعیت قرارداد خود صحبت کرد. هافبک فولاد در ابتدا در خصوص بازی گفت: حرف و حدیثی نیست بازی که به پنالتی رسید شانس تقریبا مساوی است. پنالتی زن‌های ما و همچنین محسن فروزان خیلی خوب کار کردند ولی خب ما در بازی بهتر از اسقلال بودیم و حتی می‌توانستیم در تایم بازی برنده باشیم. استقلال تیم قابل احترامی است و آن‌ها آمده بودند جام ببرند چندسالی بود که جامی نبرده بودند. من فکر می‌کنم زمانی که بازی به پنالتی کشید تمرکز بهتر تیم ما و خوب کار کردن بازیکنان و فروزان باعث شد برنده باشیم.

او در خصوص تکرار پنالتی فولاد گفت: من از صحنه دور بودم اما فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود چون آقای مظاهری بعضی از اوقات جلوتر می‌آید و قطعا زودتر جلو آمد که داور تکرار داد و نظرم این است که تصمیم داور درست بوده است.

او ادامه داد: ما امسال سال سختی داشتیم و شرایط خاص و حادی با کرونا بود و خیلی سختی و زحمت کشیدیم و خیلی تلاش کردیم. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند اما من فکر می‌کنم تیم ما یک دل بود و مقطعی بعد آسیا نتیجه نگرفتیم و به خاطر یک امتیاز چهارم نشدیم من فکر می‌کنم تیم ما در بازی‌های بزرگ خوب کار کرد اما در بازی با تیم‌های پایین جدولی آن‌طور که باید تمرکز نداشتیم و نتیجه خوبی نمی‌گرفتیم و باعث شد که از شرایط خودمان دور شویم و من فکر می‌کنم جام حذفی راهی بود که می‌خواستیم از همان اول در آن به قهرمانی برسیم و حتی صحبت‌هایی می‌کردیم که جام حذفی راه کوتاهی است برای اینکه در آن موفق شویم و واقعا خوشحالیم در شرایطی که اوضاع در خوزستان خوب نیست توانستیم مردم را خوشحال کنیم.

آبشک در مورد نکونام و کسب سهمیه گفت: آقای نکونام شخصی هستند که سخت کار می‌کنند و انتظار دارند که بازیکنان هم سخت کار کنند شاید کار کردن با ایشان سخت است اما لذت زیادی دارد. من فکر می‌کنم ایشان جزو مربی‌های سخت گیر هستند و اما کار کردن با ایشان لذت دارد. و به بازیکنان سختی می‌دهند و خیلی می‌توانند به بازیکنان کمک کنند و باعث پیشرفت بازیکنان شوند و من فکر میکنم مزد سخت کار کردنمان را در این دوسال گرفتیم و شاید یک جاهایی مثل آسیا و لیگ نگرفتیم و می‌توانستیم بهتر باشیم. ولی خب یک جاهایی نشد، بدشانسی آوردیم یا داوری به ما ضربه زد. واقعا تیم فولاد شاهکار کرده و کار بزرگی انجام شد امیدوارم فکر این باشند که تیم و مجموعه را حفظ کنند و اگر پنجره باز شود و با حفظ این تیم می‌تواند اتفاقات بزرگی رقم بخورد.

او در خصوص وضعیت قرارداد خودش و جدایی احمدزاده نیز گفت: من قراردادم یک ساله بوده و ماندنم معلوم نیست و هیچ صحبتی هم هنوز نشده است. فرشاد هم بالاخره خیلی به ما کمک کرد و نمی‌دانم چه کسانی می‌مانند و چه کسانی می‌روند. تکلیف خودم هم معلوم نیست‌. احمدزاده هم خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

او در پایان گفت: از آقای آذری، نکونام و تمام بچه‌ها که کنار هم سال سختی را داشتیم و تلاش کردیم تشکر می‌کنم و خوشحالم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم. فکر می‌کنم جمع کردن این تیم و مدیریت خوب بود و آقای آذری واقعا مدیر توانمندی در فوتبال ایران است و هم کادر و هم بازیکنانش احساس کمبود نمی‌کنند. او سر تمرینات تیم هم بود و در وقت نیاز به بچه‌ ‌ها یک تشری بزند این کار را انجام می‌داد و من فکر می‌کنم او مدیر توانمندی است و اگر تیم‌های فوتبال ما مدیریت‌شان سی درصد آقای آذری باشد فوتبال گلستان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج