۱۱۴۳۸۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فروزان: همه می‌دانند من استقلالی‌ام

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه می‌دانند که من استقلالی هستم، اما به عنوان بازیکن فولاد تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم کردم.

ایرنا: محسن فروزان با حضور در برنامه فوتبال برتر به اتفاقاتی اشاره کرد که دو سال قبل بدجوری او را درگیر کرده بود. او حالا به آن وقایع اشاره و یک بار دیگر از خودش دفاع می‌کند:

*دروازه‌بانی که فقط برای پنالتی می‌آید کارش به مراتب سخت تر از بازیکنی است که در زمین حضور دارد چرا که فشارش چندین برابر از سایر بازیکنان است.

*همه از تو انتظار دارند که پنالتی ها را مهار کنید. در پنالتی گرفتن باید دروازه‌بان روحیه بالا و جنگنده داشته باشد و تجربه داشته باشد. هیاهو و استرس برای من شیرین است و برای روزهای سخت و لحظات حساس ساخته شدم.

*به مربیان پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام ندهند. از نکونام تشکر می‌کنم این اعتماد را به من کرد. نمی دانم چرا هر سال به من اتهام می‌زنند. هواداران چند تیم قبل از بازی حرف‌هایی زدند و فشار را روی من چندین برابر کرد.

*من استقلالی هستم اما امسال با پیراهن فولاد بازی کردم. همیشه در هر تیمی برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و عرق به پیراهنی که بر تن می‌کنم، دارم. همیشه در این سال ها اتهاماتی به من زدند که خدا را شکر در همه آنها سربلند شدم.

*دو سال افتخار شاگردی امیرقلعه‌نویی را داشتم از همه لحاظ یک مربی پرافتخار است. حیف است ۳ ماه فوتبال ایران او را نداشته باشد. همه از او انتظار جام دارد.

*نمی‌دانم چرا جامعه فوتبال در فضای توهمات و اتهامات است. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد اشتباه کند اما این اشتباهات پیش می‌آید. حواشی گذشته یکی از دوران تاریک زندگی‌ام بود. مسوولان تراکتور به خاطر ضعف‌های مدیریتی دنبال مقصر هستند. در تراکتور ما امنیت نداشتیم. اشتباهم در آن زمان فنی بود. من ۱۴ کلین شیت کرده بودم که ۷ کلین شیت آن متوالی بود. من راحت رکورد کلین شیت را میزدم اما نگذاشتند. اتهام زدند که ۱۰ میلیارد برنده شد. من حاضر بودم ۱۰ میلیارد به سپیدرود بدهم که به من گل نزنند.

*راحت می‌توانستیم قهرمان شویم اما به خاطر یک تفکر اشتباه و تصمیم غیر فوتبالی آقایان تمام رویاهای من و هواداران را خراب کردند. در سرمای هوای تبریز به خاطر قهرمانی می جنگیدیم. آنها می‌خواهند اشتباهاتشان را گردن یک فرد دیگر بیاندازند. به خاطر آن دروغ ها خیلی اذیت شدم اما همه بعد از چند هفته پشیمان شدند و از من عذرخواهی کردند. بهترین قاضی زمان بود و به همه ثابت شد من بازیکن پاک بودم.

*قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم. از نکونام تشکر می‌کنم که امسال فوتبال من را زنده کرد. از همبازی هایم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت قهرمان شدند. اما امسال هواداران خوبمان را کنارمان نداشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج