۱۱۴۳۹۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سپاهان برد، گیتی‌پسند شکست خورد

هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز با شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و پیروزی میلمتری سپاهان تازه وارد همراه بود.

ایسنا: هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز با شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و پیروزی میلمتری سپاهان تازه وارد همراه بود.

فصل تازه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (سه شنبه- ۱۹ مردادماه) با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد، در مهم ترین دیدارهای این هفته سن ایچ ساوه با تک گل مجید خزایی مس سونگون قهرمان فصل گذشته را شکست داد، در کرج تیم مقاومت البرز کرج با گل های سهیل جامدی (۲گل) و مهدی نوروزی ۳ بر۲ گیتی پسند را شکست داد، سعید احمدعباسی نیز در این دیدار ۲ گل برای گیتی پسند به ثمر رساند.

در سالن آبفا اصفهان نیز تیم سپاهان که در آخرین دقایق پیش از شروع لیگ در میان اما و اگرها امتیاز اهورای بهبهان را برای ورود به لیگ برتر خریداری کرده بود و در هفته اول و در شهرآورد اصفهان مقابل گیتی پسند به میدان نیامد، در این هفته میزبان راگای شهرری بودند که در نهایت با نتیجه ۳ بر۲ به پیروزی رسیدند تا اولین ۳ امتیاز خود را در جدول ثبت کنند.

سامان دشن (۲گل) و مراد ناظری در این دیدار برای طلایی پوشان سپاهان گلزنی کردند و در مقابل مسعود فلاح و الیاس براتی برای راگا دروازه سپاهان را بازکردند.

در دیگر دیدارهای این هفته فولادزرند ایرانیان ۲ بر۳ مقابل فردوس قم تن به شکست دادند، زندی بتن کلاردشت با نتیجه پرگل ۷ بریک شهروندساری را مغلوب کرد.

فرش آرا مشهد در خانه مقابل کراپ الوند ۳ بر۴ تن به شکست داد، چیپس کامل مشهد دیگر نماینده مشهد ۲ بر یک از سد تیم ملی حفاری گذشت.

در این دیدار باوجود هماهنگی های انجام شده ناظر این مسابقه در پایان نیمه اول، عکاسان خبری که برای پوشش تصویری این مسابقه به سالن آبفا رفته بودند را به گوشه سالن هدایت کرده و در ادامه از نیروی انتظامی خواست آنها را به بیرون سالن هدایت کند. با وجود میانجیگری مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ناظر بازی اعلام کرد به هیچ وجه اجازه حضور عکاسان در سالن را نمی‌دهد. این در حالی است که برای پوشش خبری و تصویری فصل جاری لیگ برتر فوتسال برای خبرنگاران و عکاسان آی‌دی کارت صادر شده و قبل از برگزاری هر بازی هماهنگی های لازم در این خصوص نیز انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج