۱۱۴۴۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت «تانگوی تخم‌مرغ داغ»

هادی مرزبان که امروز ۱۹ خردادماه دوباره در دادسرای "فرهنگ و رسانه" حاضر شده است، گفت: بسیار خوشبین هستم که مشکل اجرای نمایش‌مان حل شود.

خبرگزاری ایسنا: هادی مرزبان که امروز ۱۹ خردادماه دوباره در دادسرای "فرهنگ و رسانه" حاضر شده است، گفت: بسیار خوشبین هستم که مشکل اجرای نمایش‌مان حل شود.

این کارگردان تئاتر که در پی توقیف نمایش‌اش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» روز گذشته و امروز ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه با حضور در دادسرای "فرهنگ و رسانه" توضیحاتی درباره موارد مطرح شده از سوی این دادسرا ارائه کرده است گفت: امروز هم من و خانم فرزانه کابلی با همراهی سه تن از مسئولان معاونت هنری و مرکز هنرهای نمایشی در دادسرا حضور داشتیم و خوشبختانه جلسه مثبتی برگزار شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این نمایش فردا شب به صحنه می‌رود؟ توضیح داد: هنوز مسئولان دادسرا نکته‌ای را به طور مشخص اعلام نکرده‌اند اما من امیدوارم مشکل نمایش ما فردا برطرف شود.

به گفته او؛ قرار است فردا (۲۰ خرداد ماه) نیز چند تن از اعضای گروه و نماینده معاونت هنری بار دیگر در دادسرا حاضر شوند و پاسخگو باشند.

اظهارات یک مدیر در اداره کل هنرهای نمایشی

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نیز اظهار امیدواری کرد: به زودی مشکل اجرای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» که از روز ۱۶ خردادماه تعطیل شده است، برطرف شود.

عباس غفاری درباره آخرین وضعیت اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» توضیح داد: همان‌طور که می‌دانید دو-سه روز است مشکلاتی برای اجرای این نمایش ایجاد شده است و دوستان در دادستانی تذکراتی داده بودند، اما به دنبال صحبت با شورای نظارت و ارزشیابی، مشخص شد که این اشکالات مربوط به قبل بوده و حل شده است. با این حال دوستان دادستانی برای شنیدن پاره‌ای از توضیحات علاقه‌مند بودند با عوامل گروه و دست‌اندرکاران گفت‌وگو داشته باشند.

غفاری با اشاره به حضور گروه اجرایی و مسئولان مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری در دادسرای فرهنگ و رسانه در دو روز گذشته یادآور شد: در این دو-سه روزه آقای طاهری مدیر مرکز هنرهای نمایشی همراه با مشاور حقوقی معاونت هنری و آقای مرزبان کارگردان و آقای نصیریان بازیگر نمایش با نماینده دادستانی صحبت کردند و امروز ۱۹ خرداد هم جلسه دیگری برگزار شد.

او اضافه کرد: مشکل در حال حل شدن است، اما به هر حال نگرانی‌هایی برای قوه قضاییه ایجاد شده بود که در حال رفع شدن است و گروه اجرایی و همین‌طور مسئولان مرکز هنرهای نمایشی امیدوارند نمایش دوباره اجرای خود را از سر بگیرد.

غفاری در عین حال افزود: با این حال فکر می‌کنیم مرجع اصلی رسیدگی به این قضیه مرکز هنرهای نمایشی بوده است اما به هرحال باید پاسخگوی نگرانی‌های پیش آمده هم باشد. هر چند هنوز بر این باوریم که این مشکلات مال قبل بوده و حل شده است.

او با اشاره به ارائه فیلمی از بخشی از نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ»‌ که برای این نمایش ایجاد دردسر کرده بود، توضیح داد: فیلمی که دیده شده قبل از حل مشکلات به دست دوستان دادستانی رسیده است اما خوشبختانه تمام این مسائل حل شده و داریم با دادستانی به تعامل می‌رسیم.

مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی جلسه امروز با دادستانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: قرار است فردا هم بعضی دیگر از اعضای گروه به همراه مشاور حقوقی معاونت هنری در دادسرا حاضر شوند.

غفاری در پایان درباره تاریخ از سرگیری اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» گفت: ما فعلا روزی را تعیین نمی‌کنیم اما امیدواریم با حسن نیتی که در قضیه قضاییه دیدیم، اجرای نمایش ادامه پیدا کند.

نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته اکبر رادی است که با کارگردانی هادی مرزبان در تالار وحدت روی صحنه بود، اجرای این نمایش پس از ۳۳ شب توسط بخشی از قوه قضاییه توقیف و امروز در بیانیه‌ دادستانی تهران‌دلایل توقیف «تانگوی تخم‌مرغ داغ» تشریح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج