۱۱۴۴۲۰۷
۱۱۸ نظر
۵۰۱۱
۱۱۸ نظر
۵۰۱۱
پ

فکری: بدون وزرای پرسپولیسی هم که باختند

محمود فکری سرمربی فعلی نفت مسجدسلیمان و سابق استقلال گفت: طرفداران واقعی استقلال باید آدم‌های که با توطئه و کودتا آمدند را تحمل کنند.

خبرورزشی: محمود فکری که این روزها انتقادات بسیار تندی علیه فرهاد مجیدی مطرح کرده است به کمیته اخلاق رفت تا در خصوص اتفاقات حاشیه ای بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن که چند بازیکن تیمش را به اتهام کم کاری کنار گذاشته شد توضیح بدهد. محمود فکری به آخرین وضعیت خود در نفت مسجد سلیمان، عدم موفقیت استقلال در لیگ برتر و جام حذفی و ... اشاره کرده است. متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

فکری: بدون وزرای پرسپولیسی هم که باختند

علت حضورتان در کمیته اخلاق چه بود؟

به هرحال نتیجه بازی ما ذوب آهن باعث شد یک تیم در لیگ بماند و دیگری سقوط کند . رفتیم و توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کردیم .

بعداز بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن شما عنوان کردید به چند بازیکن مشکوک هستید و آنها را کنار گذاشتید.

بله البته من اسم نیاوردم. گفتم چند بازیکن مشکوک بودند و باید کمیته اخلاق ورود کند تا مشخص شود داستان چه بوده است. به هرحال همان بازی باعث شد یک تیم در لیگ برتر بماند و تیم دیگری سقوط کند. متاسفانه در فوتبال ما همه می‌گویند درونش فساد است ولی هیچ کس قبول ندارد که این فساد از کجا و توسط چه کسانی نشات می‌گیرد. فساد که یکباره از آسمان نمی‌آید پس این همه فساد از کجا می‌آید خدا می‌داند.

آیا شما مستنداتی دارید که به کمیته اخلاق ارائه دهید؟

شاید مستندانت فیزیکی وجود نداشته باشد اما خیلی مسایل و شواهدی وجود دارد که در آن بازی یک سری اتفاقاتی افتاد. حالا این اتفاق‌ها روز بد بازیکن بود یا اینکه نه ...! همه مردم و مسولانی که بازی را دیدند نمی‌توانند اشتباه بکنند و بگویند که موضوعی نبوده است! مثل یکسری بازی‌های که به هر حال در استقلال بودیم. شاید دلیل و مدرک نداشته باشیم ولی خیلی‌ها هستند که هنوز وقتی ما را می‌بییند می‌گویند در فلان بازی خاص اتفاقات مشکوک رخ داد.

یعنی معتقدید در استقلال هم برخی بازیکنان در برخی بازی‌ها مشکوک بودند؟

بعضی بازی‌ها که نه! یک بازی بود که خیلی هم به چشم آمد. همه ایران گفتند آن یک بازی مشکوک بود. حالا اگر ما بخواهیم بازش کنیم می‌گویند فلانی می‌خواهد بهانه بیاورد و از این قبیل داستان‌ها اما واقعیت آن چیزی است که اتفاق افتاده است.

اما اتفاقا اگر شفاف سازی کنید شاید مراجع به آن رسیدگی کنند.

متاسفانه رسیدگی نمی‌شود. در همین کمیته انضباطی و اخلاق کسانی می‌روند و به آنها ظلم می‌شود. این افراد نمی‌توانند ظلم را طاقت بیاورند و تحمل کنند بنابراین علیه بی عدالتی‌ها حرفی را می‌زنند و در نهایت چون آدم‌های مظلومی‌هستند محکوم می‌شوند. آدم‌هایی که حقشان را می‌خواهند براساس فشار بازی می‌آیند مصاحبه می‌کنند و در نهایت همان آدم محروم می‌شود. متاسفانه الان این شکلی است و آدم‌هایی که فاسد هستند و فوتبال را به سمت کثافت کاری، دلالی و ... بردند یا می‌برند اصلا سمت کمیته انضباطی و اخلاق دعوت نمی‌شوند.

شما در راستای مبارزه با فساد آن استوری جنجالی را بعد از فینال جام حذفی گذاشتید؟

کاش دولت یک هفته دیرتر جا به جا می‌شد تا جهرمی‌ و سلطانی فر دوباره توسط آقایان بهانه شکست و از دست رفتن جام می‌شدند اما متاسفانه دولت تغیییر کرده و نمی‌توانند مردم را با وزیر پرسپولیسی گول بزنند. الان راه فریب مردم این شده که محمود فکری استوری گذاشته و کنایه زده است. حالا خوب است ما استوری را قبل از بازی نگذاشتیم اگر قبل از بازی می‌گذاشتیم مقصر از دست رفتن جام هم محمود فکری می‌شد. این آدم‌ها بالاخره چوبش را می‌خورند خیلی هم بی سر و صدا اما متاسفانه دودش فقط به چشم طرفداران واقعی استقلال می‌رود.

اگر به عقب برگردیم همه ایران می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و اینکه چه کارهای کردند. ما در استقلال وقتی برد هم می‌آوردیم مورد شدیدترین انتقادت بودیم اما الان دو تا جام را از دست داده اند (هم لیگ برتر و هم جام حذفی) اما هیچ کس حرفی نمی‌زند. من دلم برای طرفداران واقعی استقلال می‌سوزد که باید یکسری چیزها را تحمل کنند.

برخی با توطئه و کودتا به استقلال آمدند. آدم‌هایی را اجیر کردند تا با فحاشی به ما به اهدافشان برسند. شما ببینید زمان ما هر اتفاقی می‌افتاد خیلی‌ها راحت منتقد بودند و مصاحبه انتقادی می‌کردند اما الان چرا پیشکسوتان استقلال سکوت کرده‌اند؟! برای اینکه با شدیدترین فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌ها روبرو می‌شوند. اگر تیم ایراد داشته باشد و کسی نتواند انتقاد کند آن ایرادها که برطرف نمی‌شود. آن ایرادها می‌ماند و بدتر هم می‌شود.

شما حساب کنید در این ۳-۲ سال اخیر فقط لقمه‌های آماده مربیان دیگر را گرفتند؛ لقمه آماده شفر، لقمه آماده استراماچونی و لقمه آماده محمود فکری. جالب اینجاست که هیچ اتفاق مثبتی هم نتوانستند ایجاد کنند و فقط با بهانه‌های مختلف و فحاشی‌های زننده فرار رو به جلو کردند.

فضای مجازی را اجیر و یک ارتش فحاش درست کردند تا به هر کس منتقدشان است حمله کنند. شما مطمئن باشید علاوه بر آقایان، کسانی که در فضای مجازی فحاشی می‌کنند هم چوبش را می‌خورند. ضمن اینکه فحاشی‌ها به خانواده خودشان برمی‌گردد. این فضاها که درست شدنی نیست ولی خدا کند که بدتر از این نشود؛ گرچه به نظرم بدتر هم می‌شود. در هر حالت متاسفانه کسانی که فضای ورزش ما را به این سمت بردند خیلی موفق بودند؛ فضای توطئه، دروغ و فحاشی و ...

استقلال متاسفانه گیر یک معضل بزرگ افتاده و تا وقتی برطرف نشود حالا حالاها باید با این مسایل روبرو شود.

پرواضح منظورتان چه کسانی است! از شکایت واهمه‌ای ندارید.

من اسمی‌از کسی نیاوردم ولی کسانی بودند که با هر باخت و شکست، جهرمی‌و سلطانی فر را مقصر معرفی می‌کردند. الان این دو وزیر در بازی فینال نبودند دیگر مقصر چه کسی است؟! هر کسی حرفی دارد بیاید بزند و دلایل ناکامی‌را بگوید؛ همانطور که خیلی‌ها زمان من انتقاد می‌کردند. الان هم که ما انتقاد داریم به کسی فحاشی نمی‌کنیم. این همه به ما انتقاد می‌شود کسی را کمیته اخلاق دعوت نمی‌کنند و از کسی شکایت نمی‌شود. حالا ما انتقاد کردیم می‌خواهند شکایت کنند، اشکالی ندارد شکایت کنند.

در این خصوص حرف دیگری دارید؟

فقط اینکه ما باید خودمان را برای مصاف‌های کثیف در فوتبال ایران آماده کنیم. امیدواریم درست شود اما به نظرم درست بشو نیست و هرچه هم می‌گذرد به سمت فاجعه‌های بدتر می‌رود ...

شما در نفت مسجد سلیمان می‌مانید؟

نشستی دو روز پیش با مسئولان باشگاه داشتم. باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. یکسری ساختارها در باشگاه مسجد سلیمان ایراد دارد که باید اصلاح شود. بحث‌های مالی هم باید مشخص شود. اگر این موارد صورت نگرد کار سخت می‌شود. به هر حال وقتی محمود فکری به آنجا می‌رود مردم توقع دارند به تنهایی خیلی کارها را انجام دهد و مطمئنا یک نفر نمی‌تواند به تنهایی همه این موارد را حل و فصل کند. حالا ان شاءالله مشکلات کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای فکری مجیدی حداقل تونست بچه ها همدل کنه شما توانایی مدیریت رختکن رو هم نداشتید با احترام

      پاسخ ها

      • رادین

        دقیقا.هیشکی نیس به این فکری بگه بدترین دوران استقلال همون وقتیه که شما بودی آقای فکری

      • بدون نام

        کدوم همدلی؟خخخ

      • بدون نام

        من باختم بدم باختم ولی تا وزیر پرسپولیسی باشه غمی نیست می بازیم میندازیم گردن وزیر
        حله
        غمت نباشه
        فوتبال یعنی باخت و انداختن گرد وزیر
        مکتب ما اینه
        وزیر بعدی هم پرسپولیسیه و خیال مدیریت باشگاه راحته میندازیم گردن اون
        پس توقع موفقیت از ما نداشته باشید
        بابا مسعود میشه بابا حمید

      • بدون نام

        همدل با پول کثیف کار سختی نیست من و شما هم اگر پول داشته باشیم میتکانیم کل ایران را همدل کنیم

      • پرسپولیس

        شما استقلالی ها کار به بار فنی ندارید فقط هرکی خوشتیپ تره قبولش دارین از نظر من اگه مجیدی شفر رو فراری نمی‌داد الان استقلال مدعی قهرمانی آسیا هم بود بعنوان ی پرسپولیسی تیم شفر رو خیلی قبول داشتم

      • بابک

        آقای فکری با این مصاحبه های سبک خودت
        و خراب نکن.در زمان شما بازیکنان اصلا روحیه و جنگندگی نداشتند ولی با حضور
        مجیدی تمام تلاش شون و کردن بدون حمایت مدیران و بدون پول .. تو پنالتی باختن فدای سر شون...هوادار شعور داره
        میفهمه...تو برای استقلال خیلی کوچکی...
        مربی باید مثل مجیدی یا نکونام شخصیت
        بزرگی داشته باشه و بله قربان گو بالای ها
        نباشه تا بازیکنان سر شون و بذارن جلوی
        توپ....

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        فکری یا هرکس دیکه با بچه هایی که از قبل توسط فرناز جون خریده شده بودن چطور میخواست کار کنه و انتظار داری همون بچه ها یکدل نباشن با پاداش دهنده؟

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        فکری دروغ میگه قله نویی چی؟ تقوی و قربانی و روشن هم دروغ میگن؟

    • مسعود

      کتری جان هرجی باشه استقلال مجیدی تاکتیک داره حتی اکه یه بازی بدباشه ، تیم تو فقط بکش زیرش بود دستیاراتو ببین حنیف و .. برو دست از سر استقلال بردار تو مربی نیستی

      پاسخ ها

      • حسن عسگری

        دقیقا تاکتیک مجیدی توی فینال چی بود؟؟؟

      • بدون نام

        عالی گفتی

      • بدون نام

        باهمین بابابمونیددرارزوی یه جام،

      • بدون نام

        خجالت بکشیدازخودتون وحرفای مزخرف وبهونه های واهیتون،هنوزیارونیومده دارن بهونه درست میکنند کیسه

      • بدون نام

        بدجوری گلات کیسه هارو سوزونده

    • مسعود

      با معرفی سجادی لنگی به سمت وزیر ورزش از الان بدونید چه خبره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاهاهاها
        میدونیم چه خبره از الان برای 4 سال باختن بهانه تون جور شده
        پس با خیال راحت ببازید

      • بدون نام

        بهونه همیشه هست

      • بدون نام

        الهی رای نیآورد؟

      • بدون نام

        خووووووب بازم شروع کردن به هوچیگری . صبر کنید بازیها شروع بشه بعد شروع کنید به بهانه گیری .

      • علی

        خخخخخخخخ بهانه جدید شروع شد خخخخحح

      • سلا

        برو تیمتون روقوی کنید اینها بهانه است

      • پرسپولیسی

        تخخخخ میدونین ۴ سال دیگه هم استقلال جام نمیگیره از همین الان دارین یه دستی میزنین واقعا افرین

      • من

        سجادی هم پرسپولیسی شد؟؟؟؟ خخخخخخخخ

    • بدون نام

      توخوبی؟

    • بدون نام

      وزرای پرسپولیسی تیم پرسپولیسو تو پیش فصل خوب ساپورت کردند و بازیکنای مدنظر رو خریدن در حالی که تیمای دیگه حق استفاده از بازیکنای جدیدو نداشتن پرسپولیس با رانت از روز اول از اونا استفاده کرد به خصوص تو آسیا بعد تو نیم فصل بهترین بازیکنای ممکن رو به اونا اضافه کردن و از لحاظ مالی و زمین تمرین و امکانات ساپورت بودن نکنه فکری میگه تو این یه هفته همه ی اون امکانات رو از پرسپولیس پس گرفتن و به استقلال دادن چی تو ذهن اینه خدا می دونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

      • بدون نام

        حالا خوبه مبالغ قراداد بازیکتاتون یکی یکی لو‌رفته و بازم اینقد ساده لوحانه هوچیگری میکنی. پرسپولیس پول خوب ب بازیکن خوب میده شما پول یامفت به یه عده نابازیکن

      • حمید حبیبی

        اولا فولاد قبلش خریدش رو کرده وعالی نفر گرفته.استقلال رونگو که هرچی خوبه دارهو گرفته سپاهان که نگودیگه حالا نظرتان روبفرفاخ}خخ هوچیها

      • میر

        نیمکت ذخیره های شما یه تیمه بعدش بازیکن شما پنالتی میزاه تو ساعت استادیوم به وزیر و سفیر ربطی نداره

    • بدون نام

      رسمی
      مسی وارد فرودگاه مهر آباد شد
      مسی وایمار جفتشان به پیروزی تهران پیوستنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسی رو که حاج فتل میخواد بیاره برا تیم کیسه ،خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا حرف حق رو زد قربون آدم کار بلد و باهوش و منطقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب معلومه که توطرفدار لنگی هستی وهمان کسی که ان موقع به فکری بد وبیراه میگفتی الان چون فکری چرت وپرت میگه طرفدارش شدی

    • بدون نام

      آقا فکری چون حرمت شکنی پس برو گم شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مجیدی که حرمت قلعه نویی رو شکست چی دیدیم غیر از هوچی گری

      • بدون نام

        اقای فکری تو ادمی هستی که فقط خودت را میبینی چرا ان زمان که سر مربی بودی اینقدر پیشکسوتان وافراد کاربلد گفتن یک نفر درست وحسابی را به کادر خودت اضافه. کن گوش شنوایی نداشتی اینقدر لجبازی باخودت کردی تا عاقبت اینشد. حالا چی شده در زمان تو استقلال فوتبال بازی نمیکرد

      • مصطفی

        این بی ادبی روهم ازاستقلال یادگرفتی

    • بدون نام

      حیف تاج که تولباسشو پوشیدی. مارتواستین ازامثال باقری پیروانی یادبگیر

    • بدون نام

      اتاق فکر

    • بدون نام

      یکی دهن این فکری رو ببنده؛لامصب خیلی رو داری وقتی تو بودی تیم حتی قشنگم بازی نمیکرد تا باخت قابل تحمل بشه حالا زبون درآوردی؛نه که حالا اگه تو سرمربی بودی دو تا جام میاوردیم؛از حرفات کاملا مشخصه شب و روز دعا میکردی استقلال هیچ جامی نبره؛اگه پیشکسوت اینه خداکنه هیچ تیمی پیشکسوت نداشته باشه

      پاسخ ها

      • انسان

        پیشکسوت فقط صادقی.

    • بدون نام

      با وجود امثال فکری تیم نیازی به دشمن نداره

    • بدون نام

      بهانه وزیر پرسپولیسی و.. نشان دهنده ضعف بی مدیریتی در یک باشگاه است اگر نتایج را وزیر تعیین می کند چرا لیگ را ترک نمی کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اگه همه کساییکه میگن لنگ به کمک وزیر جام میگیره لیگو ترک کنن کسی نمیمونه که فقط لنگ میمونه خخخخخخ

    • mohammad hashemi

      آخه فکری خدایی با چه فکری و تفکری اومدی استقلالو ب روز خودت انداختی رفتی کاش نمیومدی هیچوقت هیچوقت تو ب درد دسته دو میخوری ن تیم تاج

      پاسخ ها

      • امیر

        دوست خوبم نتایج فکری که تیم داغون رو تحویل گرفت تو بدترین تایم با همه خیانت هایی که بهش شد، چندین برابر بهتر از مجیدی بود. اندازه ارزن تفکر بد نیست

    • بدون نام

      تو استقلال رو بد بخت کردی

    • محمد رضا استقلالی‌ دو آتشه

      باعث تمام این بدبختی‌های استقلال همین محمود فکری است خجالت هم نمی‌کشد باز هم. پشت سر اقا فرهاد مجیدی حرف میزنه

    • بدون نام

      برو گمشو که تو استقلال و نابود کردی

    • فرهاد پودری

      محمود خان

    • سرباز وطن

      این مکتب استقلال که هر کس پاک باشه باید حذف بشه مجیدی برای رسیدن به مربی گری دست به هر کاری میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا گل گفتی. مشکل تاج همین فرهاد و دار و دسته اش هستند. نه گذاشتن شفر کار کنه نه فکری .زمان قلعه نوعی هم یادمان نرفته چه بلایی سر تیم آورد.

      • بدون نام

        مکتب لنگ هم اینه نه باقری میزاره بره تیم ملی ن مطهری میزاره بره یه تیم دیگه.. گروکشی میکنه... مجیدی هرکی خواست بهش اجازه دادرفت.. حالا کدوم مکتب می پسندی

    • بدون نام

      آقای فکری هنوز وزرا عوض نشدند کجای کاری؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چرا ناراحتید؟ وزیر باعث باخت شما شده

    • بدون نام

      مدیرعاملی کہ گذاشتن ھست اگہ الان میرفت و مدیریت جدید بیاد خیلی اوضاع فرق میکنہ بعد تو کہ خوبی چہ کردی از وقتی رفتی نفت داشت سقوط ازاد میکرد اگہ ۴ تا بازی دیگہ موندہ بود حتما میرفت دستہ ۱

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شب دراز هست و قلندر بیدار. لیگ بعد کی مقصر خواهد بود؟ وزیر؟ یا فکری بدبخت؟ ریشه مشکلات استقلال در توهم هست. تا ریشه مشکلات حل نشه با هوچیگری جام بدست نمیاد

    • امید

      چقدر گوشت تلخی چقدر بدبینو خرابی
      فکرتو عوض کن اقای فکری واقعا بی مغزی و بی منطق همه بد تو خوب

    • علی

      گل گفتی محمود خان خخخخخخ

    • بدون نام

      محمود خان؛با نمک پاشیدن رو زخم هوادار؛فقط داری محبوبیت خودتو واسه امثال من که 42سالمه و از7سالگی اس اسی بودم و کاپیتانمون بودی و گلهای خوشگل به لنگ زدی زیر سوال میبری

      پاسخ ها

      • حمید حبیبی

        حرفه حقههه تلخه آره زیرابیها...آدم شویددد

    • خُرزوو خان

      خیلی از حرفاش صحیح و به جا بود
      مثل
      لقمه آماده یا ارتش مجازی فحاش یا ...
      بیایید منصفانه قضاوت کنیم
      همین........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما درباره تیم خودت نظر بده لطفا

      • ارتش سرخ

        آخه کیسه به یکی از ارزوهاش زمان کتری رسید ،صدر جدول بعداز سا لها دیدن،پس قدرش بدونید هو چیگرا

      • بدون نام

        اقای فکری ادم پاک وصادقیه خوب واقعیت میگه فقط پول نداد‌که افرادی رااجیربکنه تاازش حمایت بکنه اومیخواست صاف وصادق کارکنه نزاشتن اون هم خداداره چوب خداصدانداره مجیدی باباندوباندبازی ورفقای پولدارش به جایی نمیرسه حالاچراپیشکسوتان ازمجیدی وافراداجیر شده فحاشی گویش میترسندحالافقط بخاطراستقلال نترسیدومثل صادقی وفکری حرف حق بزنید.

      • عشقپولیس

        حرف حق و بجا ، این فرناز موقع مربی گری فکری بازیکن ها رو ساپورت میکرد برا فکری بازی نکنن ملیچ روفراری داد و زیر آب همه رو زد که خودش بیاد بحساب همه کاره تیم بشه غافل از اینکه در آخر فقط ی موزی سهمیه اش میشه از لیگ و حذفی و ...

    • قلب اس اس

      با هم بخورین دعوا نکنین

    • بدون نام

      کسی که به خاطر پول وسط فصل تیمش را ول میکند و به یک تیم دیگر میرود دم از فوتبال پاک نزند بهتر است

    • قلب اس اس

      فرهاد بهتره مزاحم بقیه برای قهرمانی نمیشه

    • بدون نام

      لقمه اماده ماموت کتری خخخخخخخخخخ

    • پرسپولیس سرور کیسه

      حرف حق جواب ندارد
      بله

    • بدون نام

      وزیر بعدی هم پرسپولیسی است پس در لیگ بعدی نباشید و صحنه را ترک کنید کسانی که می گویند وزیر نتایج را تعیین میکنه چرا در لیگ هستند هنوز؟
      شما وقتی عرضه ندارید که درست بازی کنید و حتی پنالتی هم به نفعتون گرفتن ولی خودتون چیزی نشدید چرا هنوز در لیگ بازی می کنید؟
      تیمی که میخاد بندازه گردن وزیر بهتره که کلا جمع کنه بره

    • پرسپولیس سرور کیسه

      ایول محمود خان

    • پرسپولیس سرور کیسه

      تو بهترینی

    • پرسپولیس سرور کیسه

      محمودخان سرور فرناز

    • پرسپولیس سرور کیسه ❤❤❤❤❤❤

      برید کیسه بکشید هوا گرمه

    • تاج

      واقعا درست میگه
      مجیدی چه کار کرده غیر از جنجال و فرار رو به جلو و بهانه

    • محمدعطارد

      آقای فکری ما به شما به عنوان یک بازیکن با تعصب که با جان و دل برا تاج کبیر بازی کردی احترام قایل هستیم ولی با این حرفهای خاله زنکی بیش از این خودت و خراب نکن شما چقدر از مرحله پرتی که نمی دونی هنوز همان کابینه تا زمان مشخص شدن کابینه آقای رییسی بر سر کارند

    • بدون نام

      بابا برو جون جدت دست از سر استقلال بردار

    • عشقپولیس سرور کیسه

      برین بابا دیگه حرفه برا گفتن ندارین هربازی می بازه اون وقت تاکتیک داره ی جام بهتون تقدیم می کنن و نمیتونین بگیرین

    • بدون نام

      آه فکری دامن تیممون رو گرفت. با فکری خیلی بد رفتار شد. زمان فکری چندین هفته صدرنشین بودیم ولی بازم به بنده خدا حمله میکردن دارو دسته مجیدی

    • بدون نام

      آخه تو که تاکتیک نداشتی باهمه بازیکنان هم در گیر بودی ملی فرا ی دادی دم ازدست میزدی

    • آریایی

      محمود فکری واقعا باید خجالت بکشی
      خودت را اصلاح کن . داری از چشم همه میافتی

    • شهرام مولوی

      فکری قبول کن هیچی بارت نبود، استقلال لقمه بزرگتر از دهانت بود، همین

    • سید رضا

      سلام اقای فکری اولا وزرا هنوز گم نشدن و در زمان شما استقلال فوتبالش بسیار شلخته و در هم بود ولی در زمان اقای مجیدی فوتبال واقعی رو در بیشتر بازیها دیدیم در ضمن تو هم لقمه اماده تیمهای دیگر رو می خوری

    • بدون نام

      درود بر فکری با غیرت

    • ایرانی

      جناب فکری مربیگری شما در حد لیگ برتر نیست استقلال مربی بزرگ میخواد نه افرادی مثل شما که نشسته بودی و دعا میکردی که تیم ببازه تا دلت خنک بشه و علیه مجیدی استوری بزاری ، امیدوارم که از لحاظ فنی و فرهنگی بزرگ بشی .

    • چویل

      فتوکپی مجیدی هم بر تو برتری دارد
      فقط مفت گو شدید

    • مج

      اقای فکری خودت هم وقتی میباختی میگفتی وزیر پرسپولیسی باهوش

    • بدون نام

      خودتو خراب کردی با ایندحرفات

    • بدون نام

      در زمین غصبی جواهر و طلا هم بکاری تون درو می کنی

    • د.ن

      آقای فکری تیمی که به گفته خودت لقمه آماده شده توسط شما بوده میانگین امتیاز گیری و کیفیت یاریش به مراتب از خودت که لقمه گرفتی بهتر بوده ، لااقل یه چیز بگو بگنجه

    • بدون نام

      ا دب چیزی خوبه

    • بدون نام

      فکری احترام وحرمت نگهدار والا ما هم جواب بی حرمتی خوب بلدیم بعد نگو انتن از فلان شخص میگیرند برو بسلامت

    • 13dey

      الان تاژیا میگن مموتی هم پرسپولیسیه

    • صدای مردم مظلوم ایران

      بیا خود پیشکسوت و مربی سابقشون خوب گفت و حالشون گرفت این جام و باز وزیر پرسپولیسی ازتون گرفت

    • یوسف

      اخه کم سواد تا وزیر جدید رای اعتماد نگیره از مجلس قبلی ها حاکم اند. اتفاقا در ۸۰ درصد جهان اون پنالتی تکرار نمی کردن

    • مهدي

      خدارا صد هزار مرتبه كمه بي نهايت شكر كه طرفدار كيسه نيستم .... همين

    • علی

      فکری داره راجع به فوتبال وسرور خودش شاه فرهاد حرف میزنه اون وقت شما این اراجیف رو مینویسید خجالت بکشید این چرندیات نذارید تو برنامه تون

    • نوروزی

      فکری برو قرص هایت بخور شاید حالت بیاد سر جاش

    • م م

      به نظرم تیم ما اسیر اختلافات درونی شده تا برطرف نشه نتیجه نمیگیریم

    • ۱۳۲۵

      شما دیگه استقلالی محسوب نمی شی چراکه در بدترین زمان با اون استوری به زخم هوادارها نمک پاشیدی

    • بدون نام

      آقای فکری هنوز هم در وزارت ورزش همان باند قبلی بر مصدر امور است
      خرابکاری آقای سلطانی را در لیگ پیش رو هم نمی شود ترمیم کرد بحث مدیریتی است
      اگر زبان به دهان بگیری سنگینتر هستی

    • علی محمد دهقان

      خخخخخخ
      دمش گرم حرف حق رو زده از قبل کیسه کشا اینو می دونند ولی به روی خودشون نمیاوردند

    • داود

      چی میگی عقل کل

    • بدون نام

      هنوز در توهم وزیر پرسپولیسی هستین. خیلی خنده دارین

    • بدون نام

      آقای فکری! اولا هنوز اقای وزیر هستن، دوم اینکه بنای کارهای اقای وزیر از چهار سال پیش نهاده شده و مریوط به این چند روز نیست! از شما توقع نداشتیم به عنوان یه استقلالی اینطوری قضاوت کنی!!!

    • فوتبالی

      صدا تو ببر

    • بدون نام

      محمود فکری گند زدی به تیم زودتر انصراف میدادی لیگ هم می‌گرفت استقلال

    • محمد

      درود دوستان .واقعا فکری برای استقلال چکار کرد هنر ی دست کردن تیمو داشت؟تو آسیا نتیجه میگرفت؟تو لیگ یا جام حذفی؟حالا شده داییه مهربان تر از مادر اون وقت که تیم دستت بود نتونستی کاری کنی حالا نمک رو زخم نپاش خودتو خرابتر نکن

    • یه ناشناس✔❀

      مرگ بر بی فکری

    • دخی ۱۴ ساله پرسپولیسی

      حرف حقو زد

    • بدون نام

      حرف حساب.کیسه هاگوش کنن دقیقا

    • قرمز

      به این دلال چه ربطی داره که درمورد کیسه نظر میده

    • سید مهدی

      برو از خودت سوال کن چرا تو هر تیمی میری بازیکنان نمی خوانت

    • ali

      با این مصاحبه هات دستت رو شد که فقط به فکر منافع خودت هستی و تیم و باشگاه اصلا برات مهم نیست. ساکت بمونی همه خوشحال میشن.

    • داود

      آقای فکری، شما بازیکن فوق العاده ای برای استقلال بودید و بعد هم مدتی سرمربی تیم شدید ولی نتوانستید یا نشد به هر دلیل از تیم جدا شدید. در هر حال سپاسگذارتان هستیم اما الان شما سرمربی تیم دیگری هستید و سمتی در استقلال ندارید خواهش میکنم از اظهار نظر درباره تیم خوداری کنید و شخصیت خودتان را حفظ کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج