۱۱۴۴۳۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خداحافظی ریکانی از نفت آبادان با دلی شکسته

باشگاه صنعت نفت آبادان به شکلی عجیب کاپیتان خود را جریمه کرده است.

ورزش سه: باشگاه صنعت نفت آبادان به شکلی عجیب کاپیتان خود را جریمه کرده است.

خداحافظی ریکانی از نفت آبادان با دلی شکسته

طالب ریکانی ستاره خط هافبک تیم صنعت نفت است که در لیگ بیستم ۹ گل به ثمر رساند و درخشش ویژه‌ای با پیراهن این تیم آبادانی داشت.

حالا در شرایطی که هواداران نفت آبادان انتظار داشتند مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد به سراغ او بروند، نامه‌ای با امضای علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه به دست این بازیکن رسیده که جرایم عجیبی در آن قید شده‌اند.

ریکانی بر اساس این نامه ۱۹٪ از قرارداد خود را جریمه شده که ۱۴ درصد آن به خاطر عدم استفاده از قلم بند بوده است. همچنین ۵ درصد به دلیل ترک اردو جریمه در نظر گرفته شده تا یک پنجم از قرارداد این بازیکن به این شکل گم شود.

ریکانی نیز در واکنش به این موضوع نوشته: از امروز فقط با هوادارانی صحبت میکنم که حس میکنم واقعی و بدون ادا مالکان اصیل صنعت نفت هستند؛ بعد از یک فصل مبارزه با محرومیت و محدودیت، بعد از یک فصل خون جگر خوردن و بعد از یک فصل سکوت در مواجهه با بی‌مهری‌ها؛ جریمه شدن به خاطر قلم‌بند و ... پاداش بنده بود در برابر جواب نه دادن به پیشنهادهای مالی بالا و موقعیت‌های رفاهی بهتر؛ منتی بر سر آبادان نیست و فرزند این شهر مخلص آبادان است تا ابد؛ اما به دل حق بدهید بشکند، به دلم حق بدهید شکسته شود وقتی تماشا می‌کند مدیریت باشگاه؛ ۲۰۰میلیون پاداشی که در روزهای تنگ به هم تیمی‌هایم (با عشق) پرداخت کردم را ندید و اما در مقابل برخی قصورهای غیرعمد را اینگونه چوب کرد و بر سرم زد.

وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم بعد از دیدن این نهایت کم لطفی؛ عزیزان هوادار از این برادر کوچک‌شان دلخوری نداشته باشند و بدانند که سرباز آبادان بودن برای من همیشه افتخار است؛ حتی اگر مجبور به کوچم کنند.

با این حساب به نظر می‌رسد طالب ریکانی به دلیل رفتار مدیران باشگاه قصد جدایی داشته باشد؛ او فصل پیش مشتریان پرتعدادی داشت اما ترجیح داد که در صنعت نفت بماند و حالا با این خداحافظی، یک ستاره وارد گود نقل و انتقالات می‌شود و باید دید کدام باشگاه موفق به خرید وی می‌شود و اساسا این «کوچ اجباری» صورت خواهد گرفت یا خیر؟

خداحافظی ریکانی از نفت آبادان با دلی شکسته

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج