جاباما
۱۱۴۴۳۱۷
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

لالیگا، قرارداد ترکمانچای CVC را رد کرد!

به دنبال مشکلات به وجود آمده میان رئیس لالیگا با خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، بر سر موضوع قرارداد لالیگا با CVC و مخالفت دو غول اسپانیایی با آن، فدراسیون فوتبال این کشور نیز این قرارداد را نپذیرفت.

خبرورزشی: به دنبال مشکلات به وجود آمده میان رئیس لالیگا با خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، بر سر موضوع قرارداد لالیگا با CVC و مخالفت دو غول اسپانیایی با آن، فدراسیون فوتبال این کشور نیز این قرارداد را نپذیرفت.

سرانجام فدراسیون فوتبال اسپانیا به قراردادی که قرار بود باعث شود تا باشگاه‌ های لالیگا شرایط بهتری را تجربه کنند، اطلاعیه‌ ای با محتوایی که ذیلا به آن اشاره شده را منتشر کرد و قرارداد مذکور را نپذیرفت:

این توافق از نظر اقتصادی مورد تایید نیست و قطعا می‌ تواند شکایاتی را از سوی باشگاه‌ ها در پی داشته باشد. از نظر اقتصادی، این توافق در ازای مبلغی کم، برای پنجاه سال آینده مالیات زیادی را از باشگاه‌ ها دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، این توافق نابرابری در رقابت‌ ها را افزایش داده و امکان پیشرفت را از برخی از باشگاه‌ ها صلب می‌ کند و این مسئله تنها زمانی اصلاح خواهد شد که نهاد ثالثی خارج از ساختار ورزش بر آن نظارت کند که اساسا خلاف مقررات ورزشی اروپا است. اگر باشگاه‌ ها مایل باشند که به تنهایی از چنین بنگاه‌ های تجاری وام بگیرند، مشکلی وجود نخواهد داشت اما این توافق تمامی تیم‌ های لالیگا را ملزم به انجام این کار می‌ کند که خلاف قانون است.

در حقیقت «لالیگا» در ازای دریافت ۲.۷ میلیارد یورو به‌ مدت ۵۰ سال حدود ۱۱ درصد از درآمد و دسترسی‌های خود را در اختیار این شرکت سرمایه‌گذار قرار می‌دهد. این در حالی است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که «CVC» حداکثر در مدت ۱۵ سال کل هزینه‌های خود را بازپس می‌گیرد و سپس آن‌ها حدود ۳۵ سال سود خالص از لیگ اسپانیا دریافت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج