۱۱۴۴۴۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمهیدات جایزه اِمی برای جلوگیری از شیوع کرونا

هفتادوسومین مراسم اهدای جوایز تلویزیونی اِمی (Emmy Awards)، به دلیل نگرانی‌ها از گسترش ویروس کرونا به صورت محدود و در فضای باز برگزار می‌شود.

ایرنا نوشت: هفتادوسومین مراسم اهدای جوایز تلویزیونی اِمی (Emmy Awards)، به دلیل نگرانی‌ها از گسترش ویروس کرونا به صورت محدود و در فضای باز برگزار می‌شود.

تنها چند روز پس از آن که اعلام شد فرش قرمز هفتادوسومین دوره جوایز امی محدودتر از دوره‌های گذشته خواهد بود، متولیان این رویداد از تغییر محل برگزاری آن خبر دادند. آکادمی تلویزیون آمریکا و شبکه سی بی اس با توجه به نرخ تصاعدی ابتلا به کرونا در لس آنجلس تصمیم گرفتند همه مراسم مربوط به این رویداد، از جوایز هنرهای خلاق امی گرفته تا جایزه امی برای برنامه‌های ساعات پربیننده، را در فضای باز محوطه ایونت دک در پشت تئاتر مایکروسافت لس‌آنجلس برگزار کنند تا فاصله گذاری اجتماعی با دقت بیشتری رعایت شود.

تمهیدات جایزه اِمی برای جلوگیری از شیوع کرونا

علاوه بر این، تعداد نامزدهایی که اجازه حضور در مراسم هنرهای خلاق امی که در روزهای ۱۱ و ۱۲ سپتامبر برگزار خواهد شد و آنهایی که در هفتادوسومین دوره جوایز امی برای برنامه‌های ساعات پربیننده شرکت می‌کنند، بیش از پیش محدود شده است به این معنی که همه نامزدها نمی‌توانند در رویداد امسال شرکت کنند.

اگرچه دعوتنامه‌ها از قبل برای نامزدها ایمیل شده است، به تیم سریال‌های نامزد شده بیش از چهار بلیت داده نمی‌شود. بنابراین آکادمی تلویزیون به تیم‌ها توصیه کرده است هماهنگی های لازم را در این زمینه به عمل آورده و تصمیم بگیرند چهار بلیت را چطور بین خود تقسیم کنند.

در سال ۲۰۲۰ نیز مراسم اهدای جوایز امی به دلیل شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار نشد و یک رویداد مجازی با اجرای جیمی کیمل جایگزین آن شد.

جوایز امی که هر ساله به برترین تولیدات تلویزیونی در شاخه‌های مختلف اهدا می‌شود، برای اهالی تلویزیون همان حکم اسکار برای سینما و گرمی برای موسیقی را دارد. اسامی نامزدهای هفتادوسومین دوره این جوایز روز سه‌شنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۰) و در حالی اعلام شد که شبکه اچ بی او و سرویس اچ بی او مکس در مجموع ۱۳۰ نامزدی به دست آوردند و نتفلیکس با ۱۲۹ نامزدی در شاخه‌های مختلف پشت آنها قرار گرفت. سرویس دیزنی پلاس در دومین سال حضور خود در این جوایز، با پیشرفتی قابل توجه نسبت به سال گذشته ۷۱ نامزدی به دست آورد.

سریال تاج محصول نتفلیکس و ماندالورین از دیزنی پلاس هر دو با ۲۴ نامزدی، به طور مشترک بیشترین تعداد نامزدی‌ها را از آن خود کردند و مینی سریال وانداویژن و سریال سرگذشت ندیمه به ترتیب با ۲۳ و ۲۱ نامزدی، در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج