۱۱۴۴۷۶۹
۱۰۱ نظر
۵۱۶۳
۱۰۱ نظر
۵۱۶۳
پ

راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش

گفتگو با راننده تریلی که ۱۷۰ کیلومتر را با لاستیک پنچر پیمود تا بیماران، بدون اکسیژن نمانند

روزنامه خراسان - مجید حسین‌زاده: شاهرخ بیکدلى، راننده تریلی است که تصمیم تحسین‌برانگیزش، چند روزی می‌شود توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده؛ مرد با غیرتی که در میدان عمل ثابت کرد که درد هموطنانش، دردِ اوست. ماجرا از این قرار است که تریلی او حامل اکسیژن اضطرارى از تهران به بیمارستان رازى قائم شهر بوده است که ناگهان در مسیر متوجه می‌شود یکى از لاستیک‌هاى تریلى‌اش مشکل پیدا کرده است.

راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش

تصمیم می‌گیرد به داخل یک شهر برود تا آپاراتی پیدا کند، اما تماس مسئولان بیمارستان که به او می‌گویند اکسیژن ذخیره بیمارستان رو به اتمام و جان صد‌ها نفر در خطر است، باعث می‌شود با همان شرایط به مسیر خود ادامه دهد تا لاستیک اش که این روز‌ها قیمت کمى هم ندارد، تکه تکه و به طور کامل غیرقابل استفاده شود، اما بارش را زودتر به مقصد برساند تا جان بیماران کرونایی به خطر نیفتد.

در پرونده امروز زندگی‌سلام با او گفت‌و‌گویی خواهیم داشت درباره ماجرای آن روز، دلیل گرفتن چنین تصمیمی که می‌توانست برای خود و تریلی‌اش خطرساز شودو .... او هنگام این گفتگو، در حال بار زدن اکسیژن اضطراری بود تا همچون قهرمانی که سختی‌ها را کنار می‌زند، ثابت کند که پای کار برای کمک به بیماران کرونایی در حد توانش بوده و هست.

لاستیک تریلی‌ام از بغل شکاف خورد

شاهرخ‌خان درباره روزی که آن اتفاق افتاد و آن تصمیم خداپسندانه را گرفت، برای‌مان این‌طور روایت می‌کند: «روز پنج‌شنبه بار زدم، ساعت ۱۰ یا ۱۱ ظهر روز جمعه بود که احساس کردم یکی از لاستیک‌های تریلی‌ام پنچر شده است. پیاده شدم و دیدم که از بغل شکاف خورده است. دفعه اول نبود که این اتفاق برایم می‌افتاد بنابراین تصمیم گرفتم به آپاراتی بروم. نزدیک‌های رودهن می‌خواستم به آپاراتی بروم. در آن لحظات که دنبال آپاراتی بودم، شاید از ۱۰ خط مختلف از بیمارستان با من تماس گرفتند که وضعیت اضطراری شده است و هرچه زودتر خودتان را به بیمارستان برسانید. وقتی مشکل را با مسئولان بیمارستان در میان گذاشتم، یک‌هو انگار آب سرد روی بدن‌شان ریخته شد! از پشت تلفن احساس کردم که امیدشان، ناامید شده است. یکی از آن‌ها با خواهش داشت می‌گفت که اگر تا ۲ ساعت دیگر نرسید، ما باید ماسک ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار را از آن‌ها جدا کنیم و معلوم نیست جان چند نفر به خطر بیفتد و ...».

راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش

می‌ترسیدم لاستیک‌های دیگر هم بترکد

بیکدلی بعد از آن تماس‌ها باید تصمیم می‌گرفته تا برود دنبال آپاراتی یا با همان لاستیک پنچر به مسیرش ادامه بدهد. او راه دوم را انتخاب می‌کند و در این باره می‌گوید: «بعد از پایان تماس، پیاده شدم و گلگیر روی لاستیک را برداشتم و تصمیم گرفتم با همان وضعیت به مسیر ادامه دهم تا بارم زودتر به مقصد برسد. چندین بار در راه، پیاده شدم و دیدم که لاستیک تکه‌تکه شد، آن‌ها را جدا می‌کردم و دوباره راه می‌افتادم. یواش‌یواش با استرس می‌رفتم، چون می‌ترسیدم هرلحظه لاستیک‌های دیگر هم بترکد و کار برایم سخت‌تر شود. در این مدت، تماس‌ها از سمت بیمارستان، یک لحظه قطع نمی‌شد. تقریبا ۱۷۰ کیلومتر را با این وضعیت ادامه دادم و خدا خیلی یاری‌ام کرد تا هم خودم و بار اکسیژن اضطراری، سالم به مقصد رسید.»

رانندگی در آن شرایط، خطرناک است، اما قلق دارد

او که جان خودش را به خطر انداخت تا نفس هموطنانش به شماره نیفتد، درباره رانندگی با لاستیک پنچر و خطراتش هم می‌گوید: «رانندگی در آن شرایط و با لاستیکی که کاملا پاره‌پاره شده بود، خطرناک است، اما قلق هم دارد. اگر راننده کامیون سنگین مخاطب شما باشد، می‌فهمد من چه می‌گویم. در آن لحظات، من سریع باد لاستیک‌های کناری‌اش را مقداری کم کردم تا فشاری روی لاستیکی که ترکیده، نباشد، شاید در خیابان دیده باشید وقتی لاستیک عقب موتورسیکلت پنچر می‌شود، راکب روی باکش می‌نشیند و یواش می‌رود تا به آپاراتی برسد، من هم برای رسیدن به مقصد، چنین داستانی داشتم. باور کنید در سخت‌ترین روز زندگی‌ام، یک کار غیرممکن را ممکن کردم و خدا را شاکرم که دیر به مقصد نرسیدم.»

راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش
می‌توانم این روز‌ها بار‌های پرسودتر جابه‌جا کنم، اما ...

«این روز‌ها کار من، رساندن اکسیژن اضطراری به بیمارستان‌هاست. من تریلی دارم، می‌توانم مثل بعضی‌ها بار تیرآهن جابه‌جا کنم، بار آهن ببرم و درآمدش هم خیلی بهتر است، اما الان در حد توانم در جاده‌ها برای کمک به کادر درمان و هموطنانم مشغول به این کار هستم. من کم و بیش حدود ۷ یا ۸ ماه است که هر موقع بیمارستان‌های تهران، قائم‌شهر، بابل و ... نیاز داشته باشند، در خدمت‌شان هستم تا این وظیفه را در کمترین زمان ممکن، برای‌شان انجام دهم. این کار را هم وظیفه خودم می‌دانم نه لطف.»

به جای خسارت‌دادن به من به بیماران کرونایی کمک کنید

بعد از انتشار این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با آقای بیکدلی تماس گرفته و از او شماره کارت خواسته‌اند تا خسارت وارد شده را به حسابش واریز کنند. او در این باره می‌گوید: «من به خاطر نجات جان هموطنانم از کسی خسارت قبول نمی‌کنم. خیلی‌ها در این چند روز به من پیام دادند یا تماس گرفتند که شماره کارت بده تا هزینه خسارت‌هایت را پرداخت کنیم. به همه آن‌ها گفتم پول چی؟ من پول نمی‌خواهم. اگر واقعا دنبال کمک مادی هستید، به داد آن مریضی برسید که در بیمارستان است، روی تخت خوابیده، احتیاج به دارو دارد، به بستری نیاز دارد و ... به او کمک کنید. شرایط بعضی بیماران خیلی وخیم است، به داد آن‌ها برسید که برای خرید یک دارو، محتاج شده‌اند.»

قیمت لاستیک، جفتی ۱۲ میلیون است

از آقای بیکدلی درباره خسارتی که به او با این تصمیم وارد شده، می‌پرسم که این‌طور پاسخ می‌دهد: «تعهدی که من نسبت به وطنم و هموطنانم دارم، باعث شد تا این کار را انجام بدهم و همان موقع که تصمیم گرفتم با لاستیک پنچر این مسیر را تا مقصد بروم، پای همه چیزش هم ایستاده بودم. الان هم لاستیک نو خریدم که جفتی ۱۲ میلیون تومان است، اما فدای سر مردم عزیز کشورم. نمی‌گویم خیلی وضع مالی‌ام خوب است، اما اصلا بحث پول، این وسط برایم مطرح نبود و نیست.»

راننده تریلی با غیرت یا آقای مسئول خجالت بکش

هم خودم کرونا گرفتم، هم خانمم

از او می‌پرسم که آیا خودش هم کرونا گرفته یا نه؟ شاهرخ‌خان در پاسخ به این سوال می‌گوید: «من و خانمم هر دو کرونا گرفتیم. تقریبا یک سال پیش از ماموریت که برگشتم، احساس کردم سینه‌ام سنگین شده است. دختر من در داروخانه کار می‌کند، وقتی به خانه آمد به او گفتم که احساس می‌کنم یک پاکت سیمان انداخته‌اند روی سینه‌ام و نمی‌توانم نفس بکشم. گفت که بابا، مطمئن باش کرونا گرفتی، بیا برویم تست بدهیم. گفتم نه بابا، من که رعایت کردم و .... رفتم بیمارستان، تست دادم و مثبت شدم. اما وقتی خانمم مریض شد، بیشتر درد کشیدم. وقتی خود انسان مریض می‌شود، شاید خیلی متوجه نباشد، اما وقتی یکی از عزیزان آدم بیمار می‌شود، آن هم کرونا که واقعا نگران‌کننده است و درمان درست و حسابی ندارد، خیلی عذاب می‌کشد. همه هموطنانم برای من عزیز هستند و دوست ندارم عذاب کشیدن‌شان را ببینم.»

بیشتر رعایت کنید این روز‌ها

ماجرای آقای بیکدلی و عمل ستودنی‌اش یک تلنگر هم باید به همه بزند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، قدر این قهرمانان و زحمات‌شان را بیشتر بدانیم. او در پایان این گفتگو می‌افزاید: «خدای من شاهد است من نه به خاطر دیده‌شدن، نه پول و نه ... این کار را کردم. عین واقعیت این است که من وظیفه‌ام بود در حد توانم به داد هموطنانم برسم. خدا شاهد است که هر وقت در تلویزیون می‌بینم که مردم با چه سختی نفس می‌کشند، نفس من هم بند می‌آید. قربان همه بشوم، این روز‌ها بیشتر رعایت کنید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دردوبلات بخوره به جون مسعولین بی ارزه که جان مردم براشون مهم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عرضه درسته پروفسور

      • بدون نام

        درود بر شرفت درد وبلات بخوره توسرمسیولان بی لیاقت بدرد نخور

      • بدون نام

        خدا قوت پهلوان....
        شاد وتندرست درپناه پروردگار یکتا همیشه..آمین.
        خودم تخصص ام طراحی کامیون های سنگین بود...از تجربیات این بزرگواران ومکانیک های سنگین زیاد استفاده کرده ام..
        همگی مردان با معرفت و دارای منش پهلوانی هستند...در جنگ۸ ساله هم ثابت کردند..

      • یه شهروند

        زنده باد ایرانی باغیرت . بخدا اگر اون چند ساعت خطیر ، هر کدوم از مسئولین باشما بودند ، حس میکردند درد مردم رو . حس میکردند که از خود گذشتگی و ایثار الان هم برای کشورمون لازمه . مثل شرایط جنگ که همین مردم از جونشون گذشت کردند بدون هیچ ادعایی .‌همون اول کرونا فهمیدم جونمون برای کسی ارزش نداره . پس لزومی نداره در عرصه های مختلف شرکت کنم

      • یه شهروند

        ایران خواستگاه مردم باغیرت و مردم دوست بوده و خواهد بود . ایرانی دغدغه مند هم نوع ، همسایه ،هم استانی و مردم کشورش هست . عرض کردم البته """"ایرانی """" .

      • بدون نام

        درود بر شرف وغیرت همگی...
        یادی کنیم...از روانشاد...حاج آقا اصغر قندچی بنیانگذار کامیون سازی در آسیا...
        همه رانندگان سنگین بالای۷۰ سال حاج اصغر را یاد دارند...که بصورت اقساط کامیون به آنها میداد...
        در جنگ ۸ ساله هم خدمات بزرگی انجام داد،که همه ماندگار هستند...روح اش شاد.
        کامیون های که بنام ماک کاوه ساخت بعداز۷۰ سال هنوز در جاده ها فعال اند.

    • بدون نام

      کاش بی غیرت ها یاد بگیرند

    • چ چ

      دود از کنده برمیخیزد، راننده هم شوفرای قدیمی که این اقاهم شوفر است نه راننده، شوفرهای قدیم دنیای مرام ومعرفت بودند وهستند، خداوند حفظش کندانشاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره

      • بدون نام

        الهی آمین

      • ۷۶ب

        دورود به شرفت شیر مادر حلالت بلای تو بخور تو سر اون بیغیرتای که مسولند

    • بدون نام

      اگر تو کشورهای دیگر بود کلی هدیه و احترام و ارزش قائل بودند ولی اینجا معلوم نیست حتی یک جفت لاستیک ماشینش را هم بهش بدهند.

    • بدون نام

      درود بر شرفش از اسمش پیداست ! که در مقابل وطن و هموطنان احساس مسئولیت میکند نه مثل بعضی از مسئولان .....
      به من این حس دست داد علیرغم پیش نهاد آن خانم مجری !!!!
      هنوز این مملکت دلیل برای ماندن دارد و آنهم وجود افرادی مثل شاهرخ خان است ، که در آخر گفته هایش نیز به یاد استاد سخن سعدی بزرگ افتادم .
      بنی آدم ....

    • پرنیان باباش

      دردوبلات بخوره توی سر نمکی بی وجدان وتیم گستاخ وپررو ش

    • ارام

      ممنون جوانمرد.امیدوارم ما هم در این آزمون سربلند باشیم

    • فامیل دور

      خدا خیرش بده.. معلومه سر سفره پدر مادر بزرگ شده و نون حلال خورده......

    • بدون نام

      كشور به چهار تا مثل اين مرد نياز دارد اگر بجاي مسئولين وزير و وزرا از اين نوع مردها در راس اومور ميگذاشتيد اوضاع كشور اين نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      دمتگرم مشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چ مرد باایمانی بوده ایمان واقعی

      • بدون نام

        درود برتو

    • بدون نام

      درود بر انسانیت تو

    • میثم

      سلامتی همه مردم انشاالله
      ولی دوست عزیز کجا لاستیک گرفتی جفتی دوازده,الان ایرانی بی کیفیت یه حلقه شده چهارده میلیون.

    • بدون نام

      تن خودت و خانوادت سلامت باشه آقای بیکدلی

    • بدون نام

      درود به شرف و غیرتش

    • داود

      احسنت و درود به شرفت. انشاالله همیشه سالم و سرحال باشی.

    • مهرداد صالحی

      خدا پدرت را بیامرزه دمت گرم دستت درد نکنه این یه پیامی به همه مسولان است که اگر یه مقدار احساس مسولیتی که این آقای بزرگوار انجام دادن را اینا انجام میدادن الان اوضاع و احوال خیلی بهتر از این حرفها بود،متاسفانه همش حرف و صحبت و این دست آخری هم منت آقای وزیر که اگه من نبودم فلان میشد و بهمان میشد،من نمیدونم وزرای بهداشت کشورهای دیگه که کرونا را به صفر یا حداقل رسوندن اونا چی باید بگن

    • محمد

      نیت این راننده بزرگوار خیر بود ولی اگر به هر دلیلی کامیون حمل اکسیژن چپ میکرد و منفجر می شد فاجعه ای در حد انفجار دهها بمب به جا میگذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش استاده
        داره میگه قلق داره

    • بدون نام

      درود بر شرفت که نگذاشتی نفس هم وطنات قطع بشود

      و لعنت بر کسانیکه نفس مردم را قطع می کنند

    • k.i

      خیلی مردی آقای بیگدلی خدا همیشه نگهدار خانوادت باشه بامرام ممنونم از شما پهلوان واقعی

    • بدون نام

      درود بر غيرتت

    • بدون نام

      خدا حفظت کنه دمت گرم

    • بدون نام

      خدا بهت عوضشو بده

    • بدون نام

      تو یک جمله , درود به غیرت و شرفت , بلا از کل خانوده ات دورباشه

    • nima

      هنوز انسانیت بطور کامل نمرده است...خدا امثال این باروهای را حفظ کند و رو به جلو هدایت بیشتری بکند

    • بدون نام

      خداحفظش کنه

    • بدون نام

      هنوز ادم های دل گنده پیدا میشوند

    • بدون نام

      خدا انشالله بهت عمر با عزت بدهد

    • جعفر

      دمت گرم

    • بدون نام

      هنوزم بین مردمی که کارشون شده تو صف وایسادن و زیر پا گذاشتن صفات انسانی.همچین ادم های نازنینی هم پیدا میشن

    • بدون نام

      دمت گرم مشتی

    • ایرانی

      خیلی مرد است خیلی .

    • مادر

      خدا خیرت بده مرد همیشه سالم وتندرست باشی

    • رسول

      درود به شرفت .

    • بدون نام

      درود بر غیرت و شرفت

    • بدون نام

      آفرین به تو مرد بزرگ

    • کدخدا

      درد وبلات بخوره تو سر خیلی ها ...

    • بدون نام

      آفرین به این مرد بزرگ

      ان شاالله خودت و خانواده ات سلامت باشین

      باید از این فرد تقدیر شود

      خداوند اجرت را بدهد

      از تو ممنونیم

    • عاطفه

      واقعا وجود شما در این شرایط باعث امیدواری است ان شاءالله همیشه سلامت و پاینده باشی

    • پناه عالی

      دعای مردم پشت و پناه شما بزرگ مرد باشد

    • بدون نام

      درود به شرفت. درد و بلات بخوره تو سر سعید نمکی

    • بی نام

      کارت خدا پسند بود.ولی اینا فردا میارنت جلو تلوزیون کار تبلیغاتیشون تموم شد .بای بای

    • بدون نام

      نفرین ابدی بر مافیای داروی بی غیرت
      درود بیکران بر راننده فداکار و با غیرت

    • احمد

      سلام بر شاهرخان
      مردان بزرگ تصمیمات بزرگ می گیرن
      بزرگ منشی و انسانیت رو تو هیچ دانشگاهی آموزش نمی دهند فقط خانواده سالم و نان حلال خورده می تواند این افراد را پرورش دهد

    • بدون نام

      بخدا بجاي دكتر دكتر دكتراي كه وزير و مسئول ميكنيد و مدام دكتر دكتر ميكنيد كشور و به گه كشوندن چهار تا از اين نوع مرد ها بجاي مسئولين بذاريد كارايشون هزار برابر بيشتر از دكتر هاست

    • بی نام

      سلام آقای قهرمان، الهی خیر ببینید،ممنونم از اینهمه احساس مسئولیت پذیری شما

    • بدون نام

      خدا حفظش کنند . هم خودش و هم عزیزانش را

    • بدون نام

      خدا حفظش کنند . هم خودش و هم عزیزانش را

    • قوخازواره

      این کجاواون چهارتا....که هموطنشون رووسط کوه رهامیکنن که بمیره کجا؟

    • بدون نام

      خدا خیرت بده انسان باشرف و با غیرت درد به جون مسئولین بی عرضه

    • بدون نام

      خدا خیرت بده انسان باشرف و با غیرت درد به جون مسئولین بی عرضه

    • بدون نام

      خدا خیرت بده انسان باشرف و با غیرت درد به جون مسئولین بی عرضه

    • بدون نام

      ایرانی اصیلی از نژاد آریایی.از نژاد کوروش و داریوش.اونی که مردم به برده نگرفته بود.ونام نیک از خودش گزاشته

    • بدون نام

      دمت گرم با مرام لوطی

    • ابراهیم

      دست تو را می بوسم ای مرد نازنین

    • بدون نام

      واقعا دمت گرم خیلی مردی درود بر شرف وغیرتت بت افتخار میکنم هم وطن

    • ارشین

      درد و بلات بخوره سر کسی که هر چی که میتونن انبار میکنن تا گرون بفروشن به این مردم درمانده .

    • من

      نفست گرم که نگذاشتی نفس هم وطنات قطع بشود

      پاسخ ها

      • رحیمی

        تو از قبیله امام حسینی دمت گرم

    • بدون نام

      درد و بلات بخوره تو سر اين همه دكتر دكتر دكتر وزير وزرا

    • بدون نام

      اگه خواستین واژه های غیرت و مردانگی و گذشت و فداکاری و حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری رو برای بعضی از مسئولان بی مایه رو تفهیم کنید از این راننده تریلی بگین.

    • رها

      دمت گرم ، معلومه آقازاده نیستی ، سر سفره بابات نون حلال خوردی ....بسلامتیییی

    • آرش.ن

      کاش لااقل براش یه جفت لاستیک تعاونی میدادن. مسولان بی کفایت

    • بدون نام

      دم شما گرم آدم باید بیاد پیش شما مرام و معرفت رو یاد بگیره خیلی مردی

    • ج.ح

      جریانش هیچ فرقی نداره با دهقان فداکار.
      کتابهای درسیمون جای این اشخاصو کم داره.
      الگویی باشد برای ما و دیگران.

    • .....

      درود درود درود بر شرفت

    • ولایت

      اجرت با سیدالشهدا .این برات از اون پول هزارها برابر و بیشتر بیشتر ارزش داره ....

    • ولایت

      بهش میاد مرام هنرپیشه های اصیل قدیمی داشته باشه .

    • ن

      کاش مسولیت مملکت رو هم می سپردند به امثال این پهلوان

    • بدون نام

      هنوزم این کشور پهلوانانی داره که دلشون برای ملت بسوزه ای کاش مسولین یاد بگیرن یخورده ... اگه یه کوچلو غیرت داشته باشن واسه ملت ایران گلستان میشه

    • بدون نام

      اشکم دراومد
      خدابهت عمر باعزت بده
      دیگه خسته شدیم از بس آدم ندیدیم
      خدایا این مسئولین رو چجوری خلق کردی
      چیشد خاکشون از چی بود؟

    • محمد قاسمی

      خدا خیرش بده.باید کمکش کنن

    • م م

      ناز نفست. درود بر شرفت. دست مریزاد

    • بدون نام

      ریزعلی خواجوی ها تو این سر زمین فراوان است درود و خسته نباشید صمیمانه تقدیم تو مرد خدا زنده باد ایران و ایرانی.

    • بدون نام

      درد و بلات بخوره به سر مسئولین بیغیرت

    • بدون نام

      درود بر شرفت بزرگمرد...

    • بدون نام

      درود خدا برشما قهرمان ان شاالله تنت سالم باشه

    • غلامحسین گلزاری

      انسانیت به پست و مقام نیست، بلکه به وجدان و شرف فرد بستگی دارد. بارک الله بر وجدانت، بارک الله بر شرفت ای مرد بزرگ و سخاوتمند.

    • نیکان

      راننده به جایی رسیده که با ۱۸ چرخ نمیتونه یک حلقه زاپاس داشته باشه.

    • بدون نام

      کاش جای این همه مسئول بی عرضه چهار تا مثل تو بالای سر این مملکت بود

    • بدون نام

      ای درود بر شرفت شیر مادری که خوردی حلالت

    • بدون نام

      جوانمرد مرد شریف حقش یک تریلی نو بهش بدن

    • زهرا

      درود بر شرفت جوانمرد...

      پاسخ ها

      • بهبود امینی از شیراز

        شاعر میگه
        خراباتی باشو لوطی سفت
        که گرد اوری خرمن معرفت
        تو هر قشری از مردم ایران خدارو شکر ادمهای باغیرت وبامرام بوده وهست این رانند عاشق ،مال وجان خودشو گذاشت وسط تا جون هموطنهاشو نجات بده هر اتفاقی ممکن بود برا خودش وکل سرمایش که ماشینش بوده بیافته ولی مردونگی کرد وخدا هم هواشو داشت مزدشم از خدا میگیره
        حقیر با افتخار دستبوس چنین مردان باغیرتی هستم

    • بدون نام

      خیرببینی امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی

    • آرش

      ریزعلی هم از این مردم بود هنوز هم تک تک ما میتونیم ریز علی دوران خود باشیم نه اینکه وقتی میفهمیم هویچ بخاطر اینکه برای کرونا میگن آبش مفیده ده برابر گرونتر بدیم به مردم هر جور آدمی داریم تو این دیار پهلوانان اول من و شما باید به هم رحم کنیم

    • بدون نام

      مردم ایران همه غیور وفداکار پس مسئولین کجایی هستن؟؟نصف مردم دیگه تیغ زن دزد شدن

    • بدون نام

      احسنت به این مرد شریف ومحترم، ان شا الله درپناه خداودرکنارخانواده همیشه سلامت وتندرست باشن.ان شا الله هرکسی که به فکرخدمت به هموطن وهم نوع خوداست خدا حافظ وپناهش باشدآمین یارب العالمین...

    • بدون نام

      الان بجای تقدیر از این عزیز پلیس راهور یک قبض جریمه هم برایش صادر میکنه به دلیل تردد با ماشین مورد دار در جاده بخدا نخندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج