جاباما
۱۱۴۴۸۶۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کومان: یک روز مسی هم باید از بارسا می‌رفت

سرمربی بارسلونا نسبت به رفتن مسی از این تیم پس از ۱۷ سال واکنش نشان داد و اظهار داشت: یک روز این کتاب هم باید تمام می‌شد.

خبرگزاری فارس: رونالد کومان در اولین مصاحبه خود پس از رفتن مسی به این اتفاق واکنش نشان داد و اظهار داشت:‌ می‌دانستم که شرایط سختی بین باشگاه، لئو و لالیگا ایجاد خواهد شد زیرا همه در تلاش بودند که مسی بماند.

وی ادامه داد: فصل سختی در انتظار ماست زیرا قرار نیست بازیکنی بخریم و از طرف دیگر مسی، بهترین بازیکن دنیا را از دست داده‌ایم. اکنون وقت این است که سعی کنیم او را فراموش کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: ما باید درک کنیم که هر بازیکنی یک نقطه پایانی در هر باشگاهی دارد. ما باید این کتاب را می‌بستیم و تمرکز کنیم تا یک شروع جدید را آغاز کنیم.

کومان گفت: ما نیاز داریم که بازیکن جوان و جدید به ترکیب ما اضافه شود. خیلی مهم است که نگاهمان به آینده باشد و تلاش کنیم که آینده باشگاه را بسازیم.اکنون باید به روزهای پیش رو فکر کنیم و به گذشته نیاندیشیم.نباید به یک بازیکن وابسته باشیم و باید سعی کنیم که با هم به پیروزی دست یابیم. امیدوارم مصدومانی مثل آنسو فاتی و فیلیپه کوتینیو نیز به جمع ما زودتر اضافه شوند.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت:‌هدف ما کسب جام است. باید بتوانیم در اروپا به مقام قهرمانی دست یابیم. باشگاهی مثل بارسلونا اگر فصلی را بدون جام سپری کند، ناموفق بوده است. در گلزنی مشکل داریم. مسی فصل گذشته ۳۰ گل برای ما زد و الان نیاز داریم که بدون او به گل دست یابیم.

فردا شب بارسلونا در اولین دیدار خود به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس تو هم یک روز باید از بارسا بری

    • بدون نام

      آخه تو میخواهی بدون مسی باشگاه بسازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج