جاباما
۱۱۴۵۰۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محمد نادری یک نفس برای پیروزی دوید

مدافع سابق استقلال در نخستین بازی برای باشگاه ترکیه‌ای تجربه شیرینی به دست آورد.

ورزش سه: مدافع سابق استقلال در نخستین بازی برای باشگاه ترکیه‌ای تجربه شیرینی به دست آورد.

محمد نادری پس از تجربه بازی برای پرسپولیس و استقلال دوباره تصمیم گرفت لژیونر شود و این بار به جای بلژیک، ترکیه و تیم تحت هدایت مصطفی دنیزلی را انتخاب کند تا در شرایط متفاوت‌تر و بهتر پیشرفت داشته باشد.

مدافع سابق استقلال یکشنبه شب هفته گذشته در فینال جام حذفی حضور ثابت مقابل فولاد خوزستان داشت؛ دیداری که با ناکامی آبی‌ها و تجربه تلخ برای این بازیکن در کسب عنوان قهرمانی همراه بود ولی او بلافاصله پس از پایان فصل اعلام جدایی کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن راهی ترکیه شد و قراردادش را بست.

محمد نادری یک نفس برای پیروزی دوید

محمد نادری تنها بازیکن ایرانی این فصل است که پس از یک سال سخت فوتبالی و فرسایشی، بدون استراحت کارش را با یک باشگاه جدید آغاز کرد و در فاصله کمتر از یک هفته، برای باشگاه ترکیه‌ای در فصل جدید به میدان رفت.

این مدافع ایرانی پس از اینکه آلتای اسپور، تیم تازه صعود کرده به سوپر لیگ ترکیه با هدایت دنیزلی را انتخاب کرد، فصل یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشت و در فاصله تنها ۶ روز از فینال جام حذفی، شنبه شب در هفته نخست فصل جدید سوپر لیگ ترکیه به کار گرفته شد و نمایش خوبی مقابل کایسری اسپور و یاران مجید حسینی ارائه کرد.

تیم فوتبال آلتای در حالی که محمد نادری را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در چارچوب هفته اول فصل جدید سوپر لیگ ترکیه در استادیوم آلتای آلسانچاک شهر اِزمیر به مصاف کایسری اسپور رفت که این تیم هم سید مجید حسینی را در ترکیب و خط دفاعی و علی کریمی را دور از فهرست داشت.

محمد نادری یک نفس برای پیروزی دوید

آلتای اسپور شروع فراتر از تصوری در سوپر لیگ ترکیه داشت و در دقیقه ۸ توسط کاراموکو بامبا دروازه یاران حسینی را باز کرد تا نشان بدهد تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود، اما نمایش خوب شاگردان دنیزلی پس از این گل هم ادامه یافت.

مهاجم ۲۶ ساله ساحل عاجی آلتای که طی سالیان گذشته فقط در اتریش بازی کرده بود، در نخستین بازی در سوپر لیگ ترکیه درخشش خیره کننده داشت و پس از زدن گل اول، در دقیقه ۱۰ هم این کار را انجام داد که اعتراض سید مجید حسینی و هم‌تیمی‌هایش موجب شد تا داور پس از بازبینی ویدئویی، گل دوم یاران نادری را مردود کند.

بامبا در دقیقه ۱+۴۵ دومین گل خود و آلتای اسپور را به ثمر رساند و این روند فوق‌العاده یاران نادری در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و آنها یک گل دیگر وارد دروازه کایسری اسپور کردند و در نهایت موفق شدند به پیروزی ارزشمند ۳ بر صفر در هفته اول سوپر لیگ ترکیه دست یابند.

محمد نادری یک نفس برای پیروزی دوید

محمد نادری و سید مجید حسینی در شرایطی تا پایان مسابقه در ترکیب تیم‌های خود بودند که نادری شرایط متفاوت‌تری را تجربه می‌کرد، چراکه او علاوه بر انتقال سریع و بدون انجام تمرین سنگین همراه با باشگاه جدیدش، در فینال جام حذفی نیز ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بود ولی با این وجود بدون خستگی در هفته اول سوپر لیگ ترکیه نیز عملکرد موفقی بر جای گذاشت.

مدافع سابق استقلال و پرسپولیس در شروع کارش با آلتای ۳ دفع توپ، ۶۲ لمس توپ، ۲۶ پاس با دقت ۸۴ درصدی، یک پاس کلیدی، ۸ برتری در دوئل‌های زمینی، دو پیروزی در نبردهای هوایی و سه دریبل موفق داشت تا نمره خوب ۷/۲ را از سوفا اسکور کسب کند، در حالی که سید مجید حسینی نمره ۶/۴ را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج