۱۱۴۵۱۱۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

مرگ مرموز وارث مغازه ۵۰میلیارد تومانی

مرگ مرد میانسال ۲ روز پس از انتقال به یک کمپ ترک اعتیاد پلیس را با پرونده‌ای مرموز روبه‌رو کرده است. بستگان این مرد مدعی هستند که او یکی از وارثان ارثیه‌ای ۵۰ میلیارد تومانی بوده و همین مسئله انگیزه‌ای برای قتل او به‌دست بقیه وراث بوده است.

روزنامه همشهری: مرگ مرد میانسال ۲روز پس از انتقال به یک کمپ ترک اعتیاد پلیس را با پرونده‌ای مرموز روبه‌رو کرده است. بستگان این مرد مدعی هستند که او یکی از وارثان ارثیه‌ای ۵۰میلیارد تومانی بوده و همین مسئله انگیزه‌ای برای قتل او به‌دست بقیه وراث بوده است.

چند روز قبل ماجرای مرگ اسرارآمیز مردی به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل اعلام و به دستور او تحقیقات آغاز شد. متوفی فردی بود که توسط کارکنان یک کمپ ترک اعتیاد به بیمارستانی در پایتخت منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود اما قلب او ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان به‌دلیل وخامت حالش از تپش ایستاده و او به کام مرگ رفته بود.

دلیل اصلی مرگ این مرد مشخص نبود و در این شرایط جسد او با دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت مرگ وی مشخص شود. اما درحالی‌که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت خانواده این مرد راهی دادسرای جنایی تهران شدند و مدعی شدند که او به قتل رسیده است. آنها می‌گفتند که خواهران متوفی باعث مرگ وی شده‌اند. یکی از بستگان این مرد گفت: متوفی سعید نام داشت و پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد. مدتی قبل پدر سعید فوت شد و مرگ وی آغاز اختلاف او با خواهرانش بود. پدر سعید یک مغازه داشت که ٥٠میلیارد تومان می‌ارزید. حتی یک مشتری برای خرید مغازه پیدا شده و سعید اصرار داشت آن را بفروشد اما خواهرانش مخالف بودند و می‌گفتند مغازه بیشتر از اینها ارزش دارد و اگر صبر کنند با مبلغ بیشتری به فروش خواهد رفت.

وی ادامه داد: آنها بر سر این مسئله اختلاف داشتند و سعید قصد داشت هرطور شده با خریدار معامله کند و مغازه را بفروشد تا اینکه او ناگهان سر از کمپ درآورد و به طرز مشکوکی فوت شد. شکی وجود ندارد که خواهران سعید نقشه قتل او را کشیدند تا او را از میان بردارند.

در این شرایط، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر درباره این ادعا را صادر کرد. مأموران راهی محل زندگی سعید شدند و پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد که روزی که متوفی به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود، سرنشینان پرایدی به کمین او نشسته و وقتی سعید از خانه خارج شد ۲نفر از آنها با زور و اجبار سعید را به ماشین منتقل کرده و او را با خود برده بودند. در ادامه مشخص شد که سرنشینان پراید از کارکنان کمپ ترک اعتیاد بودند که با درخواست خواهران متوفی، وی را با خود به کمپ انتقال داده بودند. سعید اما پس از ۲روز بستری بودن در کمپ ناگهان حالش بد شده و کارکنان آنجا وی را به بیمارستان برده بودند که او در آنجا جان باخت.

ماموران در گام بعدی به تحقیق از کارکنان کمپ پرداختند و آنها گفتند خواهران سعید با مراجعه به کمپ اعلام کردند که برادرشان اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارد و باید بستری شود تا مواد‌مخدر را ترک کند. آنها هم به سراغ سعید رفته و او را به کمپ انتقال داده بودند.

ماموران همچنین به تحقیق از خواهران متوفی نیز پرداختند اما آنها اختلاف با برادرشان را تکذیب کرده و اعلام کردند که سعید به مواد‌مخدر اعتیاد داشت و برای همین به کمپ منتقل شده بود.

با این اطلاعات بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرده تا اسرار مرگ مرد میانسال فاش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج