۱۱۴۵۱۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاسمپور: وزیر ورزش، فوتبال را از فساد پاک کند

پیشکسوت فوتبال گفت: از وزیر جدید ورزش می‌خواهیم که فکری اساسی به حال فوتبال کند.

خبرگزاری برنا: ابراهیم قاسمپور درباره انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: معرفی دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب به جا و درستی بود. ایشان هم تحصیلات عالیه دارد، هم ورزشکار بوده و هم سابقه مدیریتی و کار اجرایی دارد. اینکه سجادی ورزشکار بوده است یکی از مهمترین نکته هاست چون او درد و دغدغه ورزشکار را می شناسد و می داند یک ورزشکار با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

او درباره دغدغه‌های جامعه ورزش گفت: به عنوان یک عضو از جامعه ورزش دغدغه های زیادی دارم. از جمله کمبود امکانات، بی برنامگی در رشته های مختلف و مواردی از این دست اما مهمترین دغدغه شخصی من، فساد در ورزش و در سرآمد آن فوتبال است. سالهاست درباره فساد در فوتبال حرف زده می شود اما هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است. امیدوارم سجادی تدبیری به خرج دهد که ورزش و به ویژه فوتبال از فساد پاکسازی و حق به حقدار برسد. البته فساد نه تنها در فوتبال بلکه در همه جای کشور وجود دارد اما ما از وزیر جدید ورزش می خواهیم که فکری اساسی به حال فوتبال کند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: به اعتقاد بنده با شناختی که از آقای سجادی دارم او می تواند منشا خدمات ارزنده ای در ورزش باشد. امیدوارم در دوره آقای سجادی شاسته سالاری رعایت شود و مدیران شایسته و توانا در راس فوتبال قرار بگیرند نه اینکه انتخاب ها براساس روابط انجام شود.

قاسمپور درباره بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: سالهاست دولت قصد خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال را دارد اما وقتی برمی گردیم به عقب و سرنوشت باشگاه هایی که خصوصی شده اند را مرور می کنیم نگران می شویم. در فوتبال پرهزینه ایران که باشگاه ها در ابتدایی ترین درآمدهای خود مثل بلیت فروشی، حق پخش و تبلیغات محروم هستند خصوصی سازی جز ورشکستگی نتیجه ای ندارد. با این حال امیدوارم اگر قرار است سرخابی ها خصوصی شوند به بهترین شکل ممکن این اتفاق رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج