۱۱۴۵۲۷۱
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

هشدار در خصوص عدم برخورد با سگ‌گردانی

عضو شورای شهر تهران درباره سگ گردانی در پارک‌ها گفت: گوسفند هم حیوان خیلی خوبی است اما آیا کسی اجازه دارد گوسفند خود را در پارک برای چرا ببرد؟ اجازه می دهید؟ گوسفند به فضای سبز ضربه می‌زند و سگ به فضای اجتماعی و خانوادگی کسانی که در پارک‌ها حضور دارند ضربه می‌زند.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران درباره سگ گردانی در پارک‌ها گفت: گوسفند هم حیوان خیلی خوبی است اما آیا کسی اجازه دارد گوسفند خود را در پارک برای چرا ببرد؟ اجازه می دهید؟ گوسفند به فضای سبز ضربه می‌زند و سگ به فضای اجتماعی و خانوادگی کسانی که در پارک‌ها حضور دارند ضربه می‌زند.

سید محمد آقامیری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ضمن تشکر از گزارش مبسوط آقای یزدانی به دو نکته اشاره می‌کنم. اول بحث عدم برقراری عدالت اجتماعی در مسأله خدمات اجتماعی است.

او ادامه داد: براساس آمار ۳۵ محله در تهران پارک محله ندارند و ۷۰میدان تره بار در محلات کسری دارند.

آقامیری در ادامه با اشاره به یکی از مصوبات شورای پنجم در خصوص سگ‌گردانی در پارک‌ها گفت: شورای شهر قبلی مصوبه‌ای درباره سگ‌گردانی در پارک‌ها داشتند، کاری به خود حیوان سگ ندارم، حیوان وفاداری است و در اسلام اصل کاربری آن مورد تایید است اما اینکه از حیوان در کجا استفاده شود مهم است. گوسفند هم حیوان خیلی خوبی است اما آیا کسی اجازه دارد گوسفند خود را در پارک برای چرا ببرد؟ اجازه می دهید؟ گوسفند به فضای سبز ضربه می زند و سگ به فضای اجتماعی و خانوادگی کسانی که در پارک‌ها حضور دارند ضربه می‌زند.

او ادامه داد: الان در شمال شهر تهران پارکی هست که تماما به سگ اختصاص دارد و کسی جرات نمی‌کند به آنجا برود مگر کسی که سگ داشته باشد و آن سگ از صاحب خود دربرابر سگ‌های دیگر حفاظت کند. این قصه در پارک‌های دیگر سطح شهر نیز در حال گسترش است.

آقامیری گفت: ما قانون داریم که باید از آن ممانعت شود، قانون منع حیوانات خانگی داریم و اینگونه نباشد که این قانون سرسری گرفته شود و بعداً به یک چالش و معضل اجتماعی شود و برخورد با آن مسأله اجتماعی ایجاد کند و به راحتی نشود جلوی این کار را گرفت. درباره آن توضیح دهید که چطور جلوی این کار را می‌گیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش پیگیر مسائل دیگر هم بودید

    • بدون نام

      بیکاری ها

    • naser

      الان مشکل ماکروناست یاسگ؟

    • بدون نام

      خجالت بکش فکری بحال 620 کشته کرونا بکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج