۱۱۴۵۳۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیمار و مارکینیوس در دیزنی‌لند پاریس!

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به همراه مارکینیوس، مدافع برزیلی پی اس جی به شهربازی دیزنی لند در شهر پاریس رفته اند و یک تصویر را در کنار هم در کنار این محل تفریحی و دیدنی منتشر کرده اند.

فوتبالی: نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به همراه مارکینیوس، مدافع برزیلی پی اس جی به شهربازی دیزنی لند در شهر پاریس رفته اند و یک تصویر را در کنار هم در کنار این محل تفریحی و دیدنی منتشر کرده اند.

دیزنی لند یک پارک تفریحی است که با مالکیت و گردانندگی شرکت والت دیزنی در نقاط مختلف دنیا افتتاح شده است و در آن شخصیت های مختلف انیمیشن های معروف این شرکت وجود دارند. اکنون نیمار و مارکینیوس برای دیدن این پارک با هم راهی دیزنی لند شهر پاریس فرانسه شده اند.

نیمار و مارکینیوس در پاریسن ژرمن با توجه به اینکه هر دوی آن ها برزیلی هستند، یک رفاقت صمیمی دارند و همینطور که در این تصویر مشخص است، با هم به دیزنی لند رفته اند. این تصویر را نیمار جونیور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که البته به طور کلی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

شب گذشته نیمار در ورزشگاه پارک ده پرنس در کنار مسی نشسته بود و بازی پی اس جی مقابل استراسبورگ را تماشا می کرد. با آمدن مسی به پی اس جی تعداد دوستان صمیمی این ستاره برزیلی در پاریسن ژرمن بیش از پیش شده است و باید دید که اکنون به رویای خود یعنی قهرمانی با پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا می رسد یا خیر.

نیمار و مارکینیوس در دیزنی‌لند پاریس!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج