۱۱۴۵۶۰۲
۳۸۲۷۴
۳۸۲۷۴
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران کجاست؟ اطلاعات لازم در رابطه با کاشت ناخن، بهترین روش کاشت برای شما، هزینه کاشت ناخن و مزایای آن را می‌توانید در این مطلب بدست آورید و با آگاهی به بهترین مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید.

برترین‌ها: کاشت ناخن به زیبایی و شیک بودن دست بسیار کمک می‌ کند. در بسیاری از مواقع ترک های پوستی و خراش هایی که روی ناخن ها ایجاد شده است، باعث زشت شدن دست می شود. در این حالت بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران می ‌تواند با کاشت ناخن و زیباسازی آن به شیک شدن دست شما نیز کمک کند. در گذشته کاشت ناخن فقط در مجالس عروسی انجام می گرفت، ولی امروزه بسیاری از افراد به صورت معمول هم اقدام به کاشت ناخن می کنند. کاشت ناخن ژله ای ، میکس و پودری از انواع کاشت ناخن می باشند که رواج فوق‌ العاده زیادی دارند.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کاشت ناخن و قیمت هایی که بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران ارائه می دهد، آشنا کنیم. برای اینکه با انواع کاشت ناخن آشنا شوید، شما را به مطالعه ادامه متن دعوت می کنیم.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

سالن زیبایی مونا یزدانی

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

شعبه گیشا

۰۲۱-۸۶۱۱۲۵۱۲

۰۲۱-۸۸۲۶۲۰۸۸

۰۹۱۲۷۷۴۲۴۷۰

شعبه سعادت آباد

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن روشی محبوب برای داشتن ناخن‌های مرتب و زیباست که امروزه بسیار مورد استقبال زنان دنیا قرار گرفته است. زیبا شدن ناخن‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی بر زیبایی دست‌ها داشته باشد و به همین خاطر نیز امروزه کاشت ناخن با استقبال زیادی مواجه است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاشت ناخن

طبیعتا مزایای بسیار زیاد این تکنیک زیباسازی ناخن‌ها سبب محبوبیت بیش از حد آن در میان مردم شده است. برخی از اصلی‌ترین مزایایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، به شرح زیر می‌باشند:

  • کاشت ناخن سبب زیباتر شدن دست‌های شما می‌شود.
  • کاشت ناخن از شکستن ناخن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • کاشت ناخن سبب مرتب بودن دائمی ناخن‌های شما می‌شود.
  • کاشت ناخن قیمت مناسبی دارد.
  • کاشت ناخن گزینه مناسبی برای کسانی است که عادت به جویدن ناخن خود دارند.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

میزان مهارت ناخن کار

مراکز کاشت ناخن در سراسر کشور با کادر مورد قبولی با مهارت‌های مختلف مشغول به کار هستند که  از ناخن کاران با توجه به مهارت خود در حوزه زیبایی و کاشت ناخن دستمز مجزایی دزیافت می‌کنند.انتخاب ناخن کار یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که قبل از محاسبه هزینه نهایی کاشت ناخن باید به آن توجه داشت.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

موقعیت جغرافیایی مکان سالن

سالن‌های زیبایی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از رنج قیمت متفاوتی برخوردار هستند و نمی‌توان قیمتی ثابتی برای همه‌ی سالن‌های زیبایی در نظر گرفت.معمولا سالن‌های زیبایی در شهرهای بزرگ‌تر و مناطق سطح بالا از قیمت بالاتری برای انجام خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن برخوردار هستند.

میزان معروفیت ناخن کار

 برخی از ناخن کاران در حوزه‌ی کاشت ناخن به دلیل مهارت بالای خود در این زمینه بین مشتریان شناخته شده‌تر هستند.این معروفیت در حرفه‌ی آن‌ها باعث می‌شود دستمزد بالاتر یرای ارائه خدمات ارائه دهند و هزینه نهایی کاشت ناخن را بالاتر ببرند.

مکانات سالن کاشت ناخن

سالن‌های زیبایی مجهزتر در زمینه کاشت ناخن مورد اعتماد مشتریان بیشتری هستند.این امکانات و تجهیزات در سالن زیبایی باعث بالتر رفتن کیفیت خدمات آن‌ها می‌شود.کیفیت بالاتر به طبع باعث بالاتر رفتن هزینه‌های کاشت ناخن برای مشتری می‌شود.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

مواد و متریال مصرفی در کاشت ناخن

برای کاشت ناخن از ابزار و مواد متعددی استفاده می‌شود که به طور طبیعی کیفیت مواد استفاده شده برای کشت ناخن باهم متفاوت است.مواد مرغوب‌تر معمولا از قیمت بالاتری دارند و استفاده از این مواد باکیفیت باعث بالاتر رفتن هزینه‌ها برای کاشت ناخن می‌شود که باید به آن توجه داشت.

نحوه محاسبه هزینه کاشت ناخن برای مشتری

یکی از روش های کاشت ناخن روش پودری است. در این روش ابتدا با استفاده از الکل دوره انگشتان و ناخن را ضدعفونی می کنند. پس از آن ناخن های انتخاب شده را که در زاویه ۴۵ درجه هستند حدود ۳۰ ثانیه نگه می دارند. سپس آن ها را با سوهان کوتاه می کنند. در مرحله بعد باندر را با ضربات بسیار کرم روی ناخن می زنند. وقتی کار با باندر به پایان رسید، انگشت راه داخل صمغ فرو می کنند و حدود ۵ ثانیه نگه می دارند. پس از آن انگشت را خارج کرده و با برس پودر های اضافی را از آن به دور می ‌کنند.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

کاشت ناخن ژله ای نیز به این صورت است که ناخن کار ها ژله را به صورت نوبتی بر روی ناخن می زنند. سپس ژله ها حالت شیشه های برقرار کرده و باعث براق شدن ناخن ها می شوند.

در این مرحله ناخن را داخله دستگاهی به نام uv می ‌کنند و این مسئله باعث بهتر شدن حالت ناخن ها می شود. روش دیگر کاشت ناخن میکس نام دارد. این روش ترکیبی از کاشت ناخن پودری و ژله ای است. در این روش پس از اینکه از ضد گاز استفاده می شود، ناخن را سوهان زده و یک لایه ژله روی آن می زنند. سپس انگشت را داخل دستگاه ‏uv می ‌کنند کار به اتمام می ‌رسد.

روش دیگر روش فیبر یا گیاهی نام دارد. در این روش از فیبر استفاده می شود و سپس لایه‌ ای از جلد روی ناخن ها کشیده می شود. در این روش نیز از دستگاه uv استفاده شده و سوهان کشی انجام می شود.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

1: نوع کاشت

روش‌های زیادی در سالن‌های زیبایی برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر یک از این روش‌ها با توجه به مواد مورد استفاده و میزان ماندگاری از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.قبل از انجام فرایند کاشت ناخن باید نوع کاشت خود را تعیین کرده و سپس به محاسبه هزینه آن بپردازید.

2: قد ناخن

میزان مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن با توجه به قد ناخن متفاوت است.با بلندتر شدن قد ناخن و استفاده بیشتر از مواد،هزینه کاشت ناخن برای افزایش میابد.

3: فرم ناخن

فرم ناخن‌ها عامل تعیین کننده‌ای در میزان مصرف مواد در کاشت ناخن است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت .مواد مورد استفاده در برخی از  فرم‌‌های ناخن بیشتر است و همین مورد باعث بالاتر رفتن هزینه کاشت می‌شود.از طرفی بعضی از فرم‌های ناخن بین مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردارند و همین امر قیمت این فرم‌ها را بالا می‌برد.

4: زمان کاشت ناخن

زمانی که برای کاشت ناخن انتخاب می‌کنید می‌تواند در هزینه آن تاثیرگذار باشد.در زمان شلوغی سالن‌های  زیبایی در برخی دوره‌های خاص مناسبتی مانند عید نوروز،به دلیل بیشتر بودن میزان مراجعان قیمت خدمات بالاتر می‌رود.

5: انجام طراحی های مختلف بر روی ناخن

به طبع طرح‌های خاص و طراحی‌های انجام شده روی کاشت ناخن باعث بالاتر رفتن هزینه کاشت می‌شود.اگر برای کاشت ناخن طرح خاصی مد نظر داشته باشید باید منتظر هزینه بالاتری نسبت به کاشت ناخن ساده باشید.

هزینه کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

اگر به مرکز معتبر کاشت ناخن مراجعه کنید، می توانید هزینه های بسیار کم را در مقابل خدمات بسیار زیاد پرداخت کنید. بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران می تواند، تمامی انواع کاشت ناخن را بر روی ناخن های شما پیاده کند.
این مرکز کمترین هزینه ممکن را از شما دریافت می کند و بیشترین خدمات را به شما ارائه می دهد. برای گرفتن وقت از این مرکز می توانید شیوه حضوری و اینترنتی را امتحان کنید. با آرایشگر ها و کارشناسان ناخن این مرکز تماس گرفته و مشاوره های لازم را در جهت قیمت و کاشت مخصوص ناخن تان از ایشان بگیرید.

نوع کاشت قیمت(سال 1401)
مانیکور 80.000 تا 150.000 تومان
پدیکور 100.000 تا 200.000 تومان
کاشت پودر 150.000 تا 250.000 تومان
کاشت ژل 60.000 تا 90.000 تومان
کاور ناخن 120.000 تا 180.000تومان

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۶۱۱۲۵۱۲

۰۲۱-۸۸۲۶۲۰۸۸

هزینه کاشت های مختلف متفاوت است ولی به دلیل تغییر مداوم هزینه ‌های کاشت از بیان عدد و قیمتی واحد معذور هستیم.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

کاشت ناخن ارزان در بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران

اگر می خواهید ناخن های خود را بکارید و دنبال ارزان ترین مرکز هستید، پیشنهاد ما بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران است. این مرکز کمترین هزینه ممکن را از مشتریان خود دریافت می کند. لازم به ذکر است که کاشت ناخن به روش پودری هزینه کمتری نسبت به دیگر روش های کاشت دارد.

در مقابل کاشت ژله ای قیمت بیشتری دارد. کاشت ناخن به روش پودری با روش های ویژه انجام می پذیرد و نیازمند مهارت و تخصص ناخن کاران بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران می باشد.

با مراجعه به این مرکز می توانید تمام یا تعدادی از انگشتان خود را کاشت کنید. با توجه به اینکه مراجعه به این مرکز با وجود متخصصان ماهر آن بسیار زیاد است، می توانید به گرفتن به شیوه اینترنتی از این مرکز وقت بگیرید.

این ناخن کاران در برخی مواقع و روز های خاص خدماتی با بیشترین تخفیف ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند.
علاوه بر کاشت این مرکز اقدام به ترمیم و نوسازی ناخن های شما نیز می کند. بنابراین اگر ناخن های کاشته شما دچار مشکل شد، می توانید به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات بی پایان آن بهرمند شوید.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

ترمیم ناخن های کاشت باید با دقت و مهارت بسیار زیادی انجام شود، زیرا این کار از عهده افراد مبتدی نخواهد آمد. ترمیم ناخن های شکسته خود را می توانید، به بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران که دارای ماهر ترین ناخن کاران است، بسپارید.

سالن زیبایی مونا یزدانی

  • خدمات رنگ و مش، لایت، آمبره، بالیاژ، سامبره
  • کراتین و احیا مو
  • صافی و بوتاکس، پروتئین تراپی، ویتامینه مو
  • احیا حریری کردن مو‌های آسیب دیده (کراتین، ریباندینگ، ارگان کمپلکس و پلکس تراپی)
  • هیر اکستنشن با موی طبیعی و مصنوعی
  • شینیون‌های مدرن و بافت‌های ژورنالی و انواع بافت و دیزاین مو
  • براشینگ حرفه‌ای و مجلسی

نوبت دهی و انجام خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط خاص در سالن زیبایی مونا یزدانی صورت می‌گیرد.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

برای رزرو وقت و مشاوره کلیک کنید.

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

شعبه گیشا

۰۲۱-۸۶۱۱۲۵۱۲

۰۲۱-۸۸۲۶۲۰۸۸

۰۹۱۲۷۷۴۲۴۷۰

شعبه سعادت آباد

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

گیشا

monayazdanibeauty@

سعادت آباد

monayazdani_beautycenter@

بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

گیشا، بالاتر از خیابان ۲۸، پلاک ۲۱۹، طبقه ۱

سعادت آباد، ضلع جنوب غربی، تقاطع سرو غربی و پاکنژاد، ساختمان شماره ۴۲، طبقه اول

 

سوالات متداول

آیا بعد از کاشت ناخن، ناخن نازک و شکننده است؟

اگر روی ناخن را برای مواد کاشت زیاد تراشیده نشده باشد، مواد کاشت باعث مقاومت آن خواهد شد.  نه از زیر میشکند نه روی ناخن.

آیا میتوان قد ناخن را بعد از کاشت کوتاه کرد؟

معمولا همان موقع کاشت قد دلخواه را تعیین کنید اما اگر ناخن رشد کرد می توان با سوهان معمولی کمی آن را بتراشید به گونه که فرم و قوس ناخن بهم نخورد.

چند وقت بعد از کاشت ناخن باید ترمیم کنیم؟

معمولا بین 30 تا 40 رو بسته به رشد و مراقبت از کاشت دارد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج