۱۱۴۵۶۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کارمندان اپل در حال ترک این شرکت هستند

گزارشی تازه می‌گوید کارمندان چند تیم اپل از جمله آی‌کلود، هوش مصنوعی و Health به خاطر عدم خوشبینی به آینده و استراتژی جدید کوپرتینویی‌ها برای بازگشت به محل کار در حال ترک این شرکت هستند.

دیجیاتو: گزارشی تازه می‌گوید کارمندان چند تیم اپل از جمله آی‌کلود، هوش مصنوعی و Health به خاطر عدم خوشبینی به آینده و استراتژی جدید کوپرتینویی‌ها برای بازگشت به محل کار در حال ترک این شرکت هستند.

اپل در سه تیمی که در بالا از آن‌ها اسم بردیم، با خروج بالای نیروها روبرو شده است. در میان این خروجی‌ها نام چهره‌های مطرحی در تیم‌های آی‌کلود و Health دیده می‌شود که عملا می‌تواند ادامه توسعه پروژه‌های اپل را دچار مشکل کند.

«مارگ گرومن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید «امیلی فاکس»، رئیس تحقیقات هوش مصنوعی Health در دنباله سال ۲۰۲۱ اپل را ترک می‌کند تا استادیار دانشگاه استنفورد شود. او قبلا هم برای حدود یک دهه استادیار دانشگاه واشنگتن بود. «راسلن مشنبرگ»، مهندس پلتفرم سابق نتفلیکس هم ظاهرا از اپل خارج شده تا با همکاری گوگل به توسعه زیرساخت‌های ابری بپردازد.

کارمندان اپل در حال ترک این شرکت هستند

گرومن مدعی است که با توجه به جذب شمار بالای مهندسان در تیم‌های مختلف اپل، طبیعی است که بخشی از کارمندان این شرکت ریزش داشته باشند. از سوی دیگر، اصرار مدیران اپل به بازگشت نیروی کار به دفاتر این شرکت باعث نارضایتی کارمندان شده و عده‌ای از آن‌ها را به استعفا وادار کرده است. ۹۰ کارمند اپل چند وقت پیش در یک نظرسنجی اعلام کردند که خواستار تداوم دورکاری و برخورداری از قابلیت کار منعطف هستند.

دلیل دیگری که گرومن به آن اشاره می‌کند، کاهش خوشبینی کارمندان به آینده شغلی‌شان در اپل است. این موضوع به‌خصوص به تیم Health برمی‌گردد که مشکلات داخلی خاص خودش را داشته و هنوز نتوانسته قابلیت‌های مورد علاقه کاربران از جمله حسگر قند خون را در اپل واچ پیاده‌سازی کند.

گرومن قبلا هم گفته بود که کارمندان اپل نسبت به آینده خود بدبین شده‌اند. او با اشاره به تیم اپل تی‌وی گفته بود که نیروهای اپل نمی‌دانند پروژه آن‌ها در استراتژی آینده این شرکت برای اتاق نشیمن کاربران چه جایگاهی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج