جاباما
۱۱۴۵۶۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۹ باشگاه سوپرلیگی به باشگاه‌های اروپا برگشتند

باشگاه‌هایی که از سوپرلیگ کناره گیری کرده بودند، به انجمن باشگاه‌های اروپا برگشتند.

طرفداری: انجمن باشگاه های اروپا بازگشت ۹ باشگاه موسس سوپرلیگ به این انجمن را پذیرفت.

با اعلام انجمن باشگاه های اروپا، پس از دریافت درخواست های ویژه ای که از هیئت انجمن باشگاه های اروپا درخواست فرجام خواهی در مورد استعفای قبلی آن ها در آپریل ۲۰۲۱ را داشتند، هیئت اجرایی این انجمن موافقت کرد که باشگاه های میلان، آرسنال، چلسی، اتلتیکو مادرید، اینتر، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام عضویت عادی خود در چرخه فعلی (۲۳-۲۰۱۹) انجمن باشگاه های اروپا را حفظ کنند و ادامه دهند.

هیئت اجرایی انجمن باشگاه های اروپا در گرفتن این تصمیم و پس از فرآیند جامع همکاری مجدد این باشگاه ها و ارزیابی مجدد خود در ماه های اخیر، این اذعان این باشگاه ها مبنی بر این که پروژه به اصطلاح سوپرلیگ اروپا به نفع جامعه گسترده فوتبال نبوده و آن ها عموماً تصمیم خود برای کناره گیری از این پروژه را به صورت کامل اعلام کرده اند. هیئت مدیره انجمن باشگاه های اروپا همچنین اعلام آمادگی این باشگاه ها را برای مشارکت فعال با انجمن باشگاه های ار.پا در پروژه خود برای توسعه فوتبال باشگاهی اروپا، به صورت علنی و شفاف و به نفع همه، نه تعدادی محدود، اعلام کرد.

تصمیم هیئت مدیره انجمن باشگاه های اروپا به معنای پایان قسمتی تاسف آور و آشفته از فوتبال اروپاست و با تمرکز بی وقفه انجمن باشگاه های اروپا برای تقویت وحدت و یکپارچگی در فوتبال اروپا هماهنگ است. در طول این دوره از چالشی بی سابقه، انجمن باشگاه های اروپا خود را به عنوان تنها سازمانی که از طریق آن باشگاه های پیشرو در اروپا می توانند منافع خود را در فوتبال ترویج دهند و از منافعشان مخافظت کنند، تقویت کرده و در عین حال چشم انداز رقابت را نیز بهبود داده است و مرکزیت باشگاه ها در مدیریت فوتبال اروپا را تقویت می کند. انجمن باشگاه های اروپا اکنون می تواند با اتحاد و همبستگی مجدد به کار مهم و مورد نیاز خود برای تثبیت و توسعه فوتبال باشگاهی اروپا در زمانی که این مهم بیش از همه مورد نیاز است، ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج