جاباما
۱۱۴۵۷۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عزیزی‌خادم: توسعه فوتبال زنان از اهداف اصلی ما است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دغدغه‌های ما صعود تیم ملی به جام جهانی است، اما در کنار آن توسعه فوتبال زنان یکی از اهداف اصلی ما است.

ایرنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دغدغه‌های ما صعود تیم ملی به جام جهانی است اما در کنار آن توسعه فوتبال زنان یکی از اهداف اصلی ما است.

عزیزی‌خادم: توسعه فوتبال زنان از اهداف اصلی ما است

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال زنان اظهار داشت: قشر عظیمی از جامعه کشور زنان هستند و از این حیث خوشحالیم با وجود کم‌لطفی‌هایی که در این سال‌ها در حوزه فوتبال زنان شده، وظیفه خود می‌دانیم که در کنار آنها قدم برداریم و این موضوع را جبران کنیم. این سخاوت نیست، عدالت است. فوتبال زنان هم بخشی از فوتبال ملی است و حمایت از فوتبال زنان برای ما افتخار است. انشاءالله با همت شما عزیزان به سر مقصد اصلی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال و فوتسال آقایان در مسابقات جام جهانی گفت: هر چند تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال خیلی مهم هستند و یکی از دغدغه‌های ما صعود تیم ملی به جام جهانی است. اما در کنار آن توسعه فوتبال زنان یکی از اهداف اصلی ماست. این نکته برای ما خیلی مهم و حائز اهمیت است. به همین دلیل همکاران من و شهره موسوی، اعضای هیات رئیسه در این راستا تلاش کرده و از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: هر چند بسیاری از محدودیت‌ها و معذوریت‌ها برای ما قابل درک است، اما می‌خواهیم در یک چارچوب با حفظ کرامت انسانی، شان و منزلت زنان گرامی را حفظ کنیم و در راستای نگاه فدراسیون سعی خواهیم کرد قدم‌های موثری برداریم. نگاه فدراسیون فوتبال به زنان نگاه توسعه محور است.

رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید فدراسیون در حد توان و بضاعت خود به توسعه فوتبال زنان و نگاه عدالتی در این مسیر قدم برمی‌دارد. باید از طریق توسعه، فوتبال را در حوزه آموزش به دل خانواده‌ها ببریم. اطمینان دارم هر چه فوتبال در حوزه زنان گسترش پیدا کند، به شکوفایی و توسعه‌اش در حوزه آقایان هم کمک خواهد شد. این نکته مهم مغفول مانده، اما آگاهانه و با مطالعه در این مسیر قدم برداشته‌ایم. آنچه مسلم است از تمام ابزارها و امکانات برای توسعه فوتبال زنان استفاده خواهیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج