جاباما
۱۱۴۵۸۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرایی: به یک مدال طلای المپیک اکتفا نمی‌کنم

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: همیشه بار سنگین ورزش بردوش کشتی بوده و، چون کشتی ورزش اول ما به لحاظ مدال آوری محسوب می‌شود، مسئولین هم باید حمایت بیشتری کنند.

ایلنا: محمدرضا گرایی در خصوص مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: مسابقات امسال شرایط خاص خودش را داشت و با وجود همه سختی‌هایی که وجود داشت هرچه در توان داشتم را گذاشتم و خدا را شاکرم که توانستم مدال طلا را کسب کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم و دل مردم ایران را شاد کنم.

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم در مورد شکست برادر بزرگترش در المپیک و عدم دستیابی به مدال وزن ۷۷ کیلوگرم گفت: همه با تمام قوا در مسابقات المپیک حاظر می‌شوند، برادرم کشتی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت، طبق صحبت‌هایی که با اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان شد و دخالت هایی که انجام شده بود، اگر آن اتفاقات داوری نمی‌افتاد که علی ذهنش بهم بریزد، همانند کشتی اول و دوم که توانست با فن های زیبا پیروز شود، می‌توانست قهرمان شود. علی فقط به مدال طلا فکر می‌کرد ولی در حق برادرم ناداوری شد، اگر داوری در حقش ظلم نمی‌کرد می‌توانست مبارزه نیمه نهایی‌اش را پیروز شود و به فینال راه پیدا کند. او اگر به فینال راه پیدا می‌کرد می‌توانست قهرمان شود چرا که کشتی گیر قرقیزستانی را قبلا در بازی های آسیایی شکست داده بود و در فینال مقابل او به میدان می‌رفت و توانایی شکستش را داشت.

وی درباره حمایت ها و پاداش هایی که قبل از اعزام به مسابقات المپیک از طرف وزارت ورزش و فدراسیون کشتی به کشتی‌گیران وعده داده بودند بیان کرد: تا کنون فقط اداره تربیت بدنی استان فارس از ما تجلیل کردند. امروز اردوی‌ اول‌مان با حضور آقای بنا آغاز شد، فدراسیون کشتی طی روزهای آینده پاداش ها را می‌دهد. وزارت ورزش هم در این اردو احتمالا به قولی که داده‌ عمل می‌کند. پاداش پای سکو از طرف کمیته ملی المپیک همان زمان پرداخت شد. امیدوارم حمایت ها بیشتر شود، مسئولین باید بیشترحمایت کنند تا ورزشکاران تشویق شوند و مدال‌ها تداوم داشته باشد. ورزشکاران باید با انگیزه و بدون دغدغه برای مسیری که پیش رو دارند تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس تلاش کنند تا بتوانند نتایج خیلی خوبی را بدست آورند.

دارنده مدال طلای المپیک درباره سقف آرزوهایش گفت: درست است که سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دومین و سومین مدال طلای المپیک را هم بدست آورم. در این فاصله ما مسابقات جهانی نروژ را در پیش داریم که تا شروع آن فاصله زیادی نداریم، ما تابع تصمیم کادر فنی هستیم، تقریباً همه انتخابی‌ها انجام شده است واگر بخواهند کشتی می‌گیریم و تصمیمی جز این باشد هم می‌پذیریم.

گرایی درباره نتایج کاروان کشتی ایران در توکیو و انتظارات بیشتری که از این رشته پرمدال وجود داشت توضیح داد: کاروان ورزش ایران در کل ۷ مدال کسب کرده است که ۴ مدال متعلق به کشتی است. همیشه بار سنگین ورزش بردوش کشتی بوده و چون کشتی ورزش اول ما به لحاظ مدال آوری محسوب می‌شود، مسئولین هم باید حمایت بیشتری کنند. کشورهای دیگر در این رشته سرمایه گذاری می‌کنند و فکر می‌‎کنم کشتی ما بدون این مسائل کار خودش را انجام داده و ۴ مدال از ۷ مدال نتیجه خوبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج