۱۱۴۵۸۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دلبری هالند، پوگبا و امباپه از غول‌های اروپایی

ارلینگ هالند، پل پوگبا و کیلیان امباپه در حال حاضر سه ستاره جهان فوتبال هستند که بیش از هر بازیکن دیگری در بازار نقل و انتقالات مورد توجه غول‌های اروپایی قرار دارند.

ورزش سه: در ویترین فوتبال سه مهره وجود دارد که تمام دنیا آنها را می خواهد. ارلینگ هالند، پل پوگبا و کیلیان امباپه؛ سه ستاره ای که جهان فوتبال را روشن کرده اند. خرید این سه فوتبالیست در دستور کار همه باشگاه های قدرتمند اروپایی قرار دارد. این سه بسیار محبوب هستند و این را می دانند: مهاجم نروژی از بروسیا دورتموند، هافبک فرانسوی منچستریونایتد و پسر پاریسی PSG در هفته ای که گذشت بار دیگر با دادن پاس های گل و گلزنی در ترکیب تیم های خود درخشیدند.

این نمایشی است که در داخل زمین و بازار نقل و انتقالات در حال برگزاری است. پوگبا و امباپه ممکن است دو تن از محبوب ترین "بازیکنان آزاد" مورد تقاضا در سال ۲۰۲۲ باشند. و هالند بیشترین شانس را برای ثبت نجومی ترین قرارداد دارد. برای تماشای این نمایش در داخل و خارج از ورزشگاه آماده شوید.

هالند: دو گل و سه پاس گل برابر آینتراخت

دورتموند همچنان از حضور هالند لذت می برد. هانس-یواخیم واتسکه، مدیرعامل باشگاه آلمانی، با بستن درها به روی خریداران در این پنجره نقل و انتقالاتی گفت: "روشن است که من امیدوارم که ارلینگ سال آینده برای ما بازی کند. رئال مادرید و بارسا؟ فکر می کنم آنها از شرایط قرارداد (قرارداد آنها در سال ۲۰۲۴ پایان می یابد) و موضع ما مطلع هستند."

۲۰۰ میلیون یورویی که برای جذب احتمالی هالند از سوی رئال مادرید خرج بر می دارد، باعث شده است مهاجم ۲۱ ساله نروژی در سیگنال ایدونا پارک بماند. چلسی نیز برای خرید هالند اقدام نکرد و به جای آن روملو لوکاکو را از اینتر خریداری کرده است. و دورتموند از این مسئله خوشحال است.

مارکو رزه، سرمربی دورتموند، می گوید: "ارلینگ یک بازیکن تیمی باورنکردنی است، او با پاس گل ها و گل هایش این را نشان داد. ما نقاط قوت او را می دانیم. ثبات بازی او شگفت انگیز است. ما خوشحالیم که او را در کنار خود داریم"

هالند در پیروزی ۵-۲ دورتموند برابر آینتراخت دو گل زد و سه پاس گل داد.

از زمان اوبامیانگ در سال ۲۰۱۶، هیچ فوتبالیست دورتموندی در یک مسابقه در به ثمر رسیدن ۵ گل نقش نداشته است. هالند با دبل خود در این بازی اکنون ۴۲ گل در ۴۴ بازی بوندسلیگا، ۶۲ گل در ۶۱ بازی در تمام مسابقات برای دورتموند به ثمر رسانده است. او یک ماشین است. هالند این فصل را با هت تریک مقابل وهن ویسبادن در جام حذفی شروع کرد. او کابوسی وحشتناک برای دفاع رقیب است. او با پنج گل در دو بازی، تلاش خود را برای بهبود رکورد ۴۱ گل در ۴۱ بازی که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ ثبت کرد، آغاز کرده است. هالند می خواهد لواندوفسکی را برای کفش طلا به چالش بکشد.

پل پوگبا: چهار پاس گل برابر لیدز

با وجود این که فرانسه در دور دوم مسابقات قهرمانی اروپا مقابل سوییس شکست خورد و حذف شد، پوگبا یک تورنمنت عالی داشت. گل خیره کننده او به تیم سوییس نشان دهنده کیفیت این هافبک ۲۸ ساله بود که تنها یک سال از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده است... PSG و رئال مادرید از نزدیک وضعیت پوگبا را دنبال می کنند و اگر قرارداد این بازیکن با شیاطین سرخ تمدید نشود، او یکی از محبوب ترین فوتبالیست های "آزاد" در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. در عین حال او در حال درخشش در لیگ برتر است و تاثیر خود را در این رقابت ها بر جا می گذارد.

در پیروزی ۵-۱ شیاطین سرخ مقابل لیدز، پوگبا به گرین وود، فرد و دوبار به برونو فرناندز پاس گل داد. چهار پاس گل در یک بازی؛ کاری که هیچ بازیکنی از یونایتد قبلاً در لیگ برتر انجام نداده بود. او هفتمین بازیکن در تاریخ مسابقات است که پس از برگ‌کمپ، ریس، سسک، آدبایور، کازورلا و کین به این رکورد دست یافته است. درفصل گذشته لیگ برتر او تنها سه پاس گل داده بود. هافبک فرانسوی تنها در یک بازی رکورد فصل پیش خود را بهبود بخشیده است... و بهتر هم خواهد کرد.

برونو فرناندز درباره پوگبا گفت: "مردم در مورد کیفیت پل صحبت می کنند، اما بحثی در این نیست. ما می دانیم که او می تواند چه کاری انجام دهد. او برای ما مهم است. "

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز درباره او گفت: من از ابتدا رابطه خوبی با پوگبا داشتم. امروز تقریباً یک مسابقه "بروید و از بازی لذت ببرید" بود. ما به او این آزادی عمل را دادیم که از کیفیت خود برای کمک به مهاجمان ما استفاده کند." و پوگبا هم واقعا قوی شروع کرده است.

کیلیان امباپه: یک گل و دو پاس گل برابر استراسبورگ

ورود لئو مسی به PSG وضعیت کیلیان امباپه را تغییر نداده است. این بازیکن فرانسوی قبلاً به باشگاه پاریسی اعلام کرده است که قصد تمدید ندارد (قرارداد او در سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد). فشار بر او بسیار زیاد است و رئال مادرید همه چیز را برای آماده سازی یک پیشنهاد که امباپه را در تابستان به سانتیاگو برنابئو ببرد، مهیا کرده است. علاوه بر این طبق گزارش ال چیرینگیتو امباپه درخواست ملاقات با الخلیفی را داشته است تا از رییس پاری سن ژرمن بخواهد با تیم مادریدی مذاکره کند. و علیرغم سوت های هواداران علیه ستاره جوان فرانسوی در پارک دو پرنس در بازی برابر استراسبورگ، این قهرمان جهان ۲۲ ساله همچنان درخشش خود را در زمین ادامه می دهد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، درباره او گفت: "من هیچ حرفی اضافه بر حرف های رییس باشگاه برای گفتن ندارم. کیلیان بازیکن ما است و او همچنان بازیکن ما خواهد بود."

در حالی که آینده امباپه در حال تصمیم گیری است، او در پیروزی ۴-۲ برابر استراسبورگ یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل به دراکسلر و سرابیا داد. "برترین گلزن" سه فصل اخیر لیگ یک خیره کننده بود و اولین بازی خود را در دومین روز از رقابت های قهرمانی فرانسه بسیار پرسر و صدا کرد.

همچنان رخ دادن هر اتفاقی امکان پذیر است. هنوز دو هفته از پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج