۱۱۴۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آدم‌خوارها یک جهانگرد را در جنگل خوردند!

آدم‌خوارهاي قرن ۲۱ در جزيره ساوث‌سي فرانسه، يك جهانگرد آلماني را خوردند . پليس بقاياي جسد اين مرد ۴۰ساله را در حالي كه بخش‌هايي از بدنش كباب شده بود، پيدا كردند.

آدم‌خوارهاي قرن ۲۱ در جزيره ساوث‌سي فرانسه، يك جهانگرد آلماني را خوردند . پليس بقاياي جسد اين مرد ۴۰ساله را در حالي كه بخش‌هايي از بدنش كباب شده بود، پيدا كردند.

اين مرد ۴۰ ساله كه استفان رامين نام دارد از سال ۲۰۰۸ به اتفاق نامزدش تصميم به جهانگردي گرفته بود.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد، هنگامي كه مرد قرباني همراه نامزدش در سواحل فوكوهيوا (متعلق به فرانسه) در اقيانوس اطلس از قايق پياده شدند، قصد شكار بز كردند.

هايكي دورچ (۳۷ ساله ـ نامزد استفان) گفت: با ديدن بزهاي وحشي قصد داشتيم يكي از آنها را شكار كنيم به همين خاطر ، نامزدم از من جدا شد و به اتفاق فردي به نام هندي هايتي ـ راهنماي سفر ـ محل را ترك كردند.

هايكي دورچ افزود، ساعتي بعد مرد راهنما به نزد من بازگشت و عنوان كرد براي نامزدم حادثه تلخي رخ داده و اكنون نيازمند كمك است.

زن جهانگرد اضافه كرد: قصد داشتم به كمك نامزدم بروم كه به يكباره مرد راهنما به من حمله‌ور شد، پس از آن مرا به درخت بست و مورد تجاوز قرار داد.

آدم‌خوارها یک جهانگرد را در جنگل خوردند!

وي تصريح كرد: پس از آن كه مرد راهنما مرا در جنگل رها كرد به سختي خود را به قايق رسانده و از مقامات محلي درخواست كمك كردم.

پس از اظهارات اين زن آلماني مقامات محلي جستجو در جزيره را آغاز كردند و سرانجام توانستند بقاياي استخوان و دندان‌هاي پرشده فلزي استفان را پيدا كنند.

كارشناسان جنايي عنوان كردند، مرد جهانگرد از سوي آدم‌رباها كشته و خورده شده است؛ زيرا يافته‌هاي پليس جنايي نشان مي‌دهد، روش كشته شدن مرد جهانگرد يك روش سنتي و قديمي در اين جزيره است.

با انتقال استخوان‌هاي مرد جهانگرد،‌خوزه تورل از بازپرس‌هاي فرانسوي در اين جزاير گفت: هفته‌ها طول مي‌كشد تا استخوان‌هاي يافت شده به بانك اطلاعات دي‌.ان.اي آلمان منتقل شود تا نتيجه مشخص به دست آيد.

پس از انتشار خبر حضور آدمخواران در جزيره ساوث‌سي، روزنامه آلمان بيلد در اين باره نوشت، هندي هايتي (مرد راهنما) مظنون اصلي اين ماجراست و ممكن است آدمخوار باشد.

اين روزنامه افزود، استخوان‌هاي يافت شده به فاصله چند متري از هم پيدا شده و استخوان‌ها بوي گوشت سوخته شده مي‌دادند و لباس‌هاي قرباني نيز در همان اطراف به صورت پراكنده به دست آمده كه نشان مي‌دهد آدمخواران به طور سنتي لباس‌هاي قرباني را درآورده و سپس او را خورده‌اند.

هنوز معلوم نيست دورچ (نامزد مرد قرباني) در جزيره مانده يا به آلمان بازگشته است. تحقيقات نشان مي‌دهد آخرين بقاياي آدمخواران در گينه پاپوا و در قبيله‌اي به نام كو.رو.واي يافت شده‌اند كه براي تفريح گوشت آدم مي‌خوردند. حدود ۳۰۰۰ نفر از افراد اين قبيله تا سال ۱۹۷۰ چيزي درباره دنياي مدرن نمي‌دانستند.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آدم‌خوارها یک جهانگرد را در جنگل خوردند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج