۱۱۴۶۰۲۸
۱۶۳ نظر
۵۲۸۱
۱۶۳ نظر
۵۲۸۱
پ

از این رفتارهای «زن‌ها» جوگیر نشوید

صرف نظر از اینکه می‌توانیم نظر بسیاری از طرفداران افراطی حقوق زنان (که این روز‌ها بسیار هم پر طرفدار هستند) را بپذیریم یا نه باید قبول کنیم که هنوز در قرن بیست ویکم زن بودن سختی‌های خاص خودش را دارد.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: صرف نظر از اینکه می‌توانیم نظر بسیاری از طرفداران افراطی حقوق زنان (که این روز‌ها بسیار هم پر طرفدار هستند) را بپذیریم یا نه باید قبول کنیم که هنوز در قرن بیست ویکم زن بودن سختی‌های خاص خودش را دارد.

از این رفتارهای «زن‌ها» جوگیر نشوید

این سختی‌ها هرچند که در کشور‌های فقیر و کم‌تر توسعه یافته بسیار بیشتر است، اما حتی در کشور‌های با وضع مناسب اقتصادی و حقوق بشر هم هنوز زن‌ها صرفا به دلیل زن بودن با موانعی در زندگی روزانه‌شان روبرو هستند. موانعی که هرچند در مقابل مسائل بغرنجی، چون تجاوز، نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی و ... کوچک به نظر می‌رسد، اما سر و کله زدن هر روزه با آن‌ها می‌تواند سخت و غیرقابل تحمل باشد.

داستان این مقاله به سوالی بازمی‌گردد که کاربر u/spidermahn در ردیت مطرح کرد. او از زن‌ها خواسته بود خاطره زمانی را تعریف کنند که رفتارِ عادی آن‌ها برای مردان ایجاد سوءتفاهم کرده است. این سوال که انگار داغ دل کاربرانِ زن ردیت را تازه کرده بود، جواب‌های بسیار زیادی دریافت کرد که در ادامه هفت مورد از این پاسخ‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

مورد اول: من به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه کار می‌کنم. در این فروشگاه همکارِ مردی دارم که همیشه رفتارِ دوستانه‌اش با مشتریان، من را تحت تاثیر قرار می‌داد. او بیشتر مشتریان را به نامِ کوچک صدا می‌زند و توانایی‌اش در القای احساس راحتی به مشتریان فوق‌العاده است.

یک روز بالاخره تصمیم گرفتم از استراتژیِ او برای خوشامدگویی و دادن حس پذیرفته شدن به مشتریان استفاده کنم. نتیجه، اما ناراحت کننده بود. بسیاری از مشتریان مرد بلافاصله به این نتیجه می‌رسیدند که من برای شروع رابطه به آن‌ها روی خوش نشان می‌دهم و پس از آنکه درخواستشان را رد می‌کردم با عصبانیت و البته تعجب فروشگاه را ترک می‌کردند.از طرف کاربر -summer-snow

مورد دوم: من در یک مغازه فروش نوشیدنی مشغول به کار هستم. یک روز یک مردِ نسبتا پیر که قصد داشت برای یک مهمانی نوشیدنی بخرد، وارد مغازه شد. من در نهایت ادب و احترام سعی کردم او را راهنمایی کنم تا بهترین انتخاب را داشته باشد و با توجه به سن‌اش دوباره مجبور به خروج از خانه نشود.

البته خیلی زود و به شدت از مهربانیم پشیمان شدم. برای مرد انگار این خیال بوجود آمده بود که مهربانی و کمکِ من دلیل دیگری دارد، هرچند که رفتارم کاملا مودبانه بود. آن روز آن مرد سعی کرد به طرز نامناسبی من را لمس کند و حرف‌هایی به من زد که پس از آن دوست نداشتم با هیچ مردی مهربان باشم.از طرف کاربر -jlund۱۹

از این رفتارهای «زن‌ها» جوگیر نشوید

مورد سوم : خاطره من به وقتی برمی‌گردد که مانند هر روز سوار قطار بودم. در آن روز ظاهرا مسئله‌ای به شدت ذهنم را مشغول کرده بود وبدون اینکه متوجه باشم به روبرویم زل زده بودم. از بخت بد من مردی که روبروی من نشسته بود، به دلیل همان نگاهِ خیره خیلی زود به این نتیجه رسیده بود که من با آن نگاه مشغول ابرازِ علاقه هستم. مرد کنار من نشست و روندِ قانع کردنش به اینکه صرفا برای چند ثانیه حواسم نبوده کجا را نگاه می‌کنم، سخت و ناراحت کننده بود.از طرف کاربر _Plzspeaksoftly

مورد چهارم: در زمان اتفاق افتادن این خاطره من ۱۶ ساله بودم و به صورت پاره وقت در یک مرکز پرورش اسب کار می‌کردم. خاطرم هست که یک روز ماشینِ یکی از همکارانِ مرد روشن نمی‌شد و من بر حسب مهربانی و همکار بودن پیشنهاد کمک دادم و تلاش کردم ماشینش را برای روشن شدن هل بدهم.برای من همه‌چیز در همان لحظه تمام شد، اما انگار همکارم نظر دیگری داشت.

از فردای آن اتفاق، همکارم هر روز به من زتگ می‌زد. در ابتدا برای تشکر و پس از آن به قول خودش فقط برای حرف زدن. قضیه آنقدر ادامه پیدا کرد که در نهایت مجبور شدم پای مدیرِ مرکز را وسط بکشم تا از مزاحمت‌های همکارم در امان باشم.از طرف کاربر _NewMolecularEntity

از این رفتارهای «زن‌ها» جوگیر نشوید

مورد پنجم: این خاطره برای زمانیست که در اولین شغلم مشفول بودم. خاطرم هست که برای دریافت یک سری سند به یک مرد ای‌میل زدم و درخواست کردم سند‌ها را برایم بفرستد و پیامم را اینگونه تمام کردم:" ممنون:) "
ظاهرا همان یک اموجی باعث بوجود آمدن افکاری در ذهن طرف مقابل شده بود و او خیلی زود عکسِ خودش را برایم ارسال کرد. از آن روز به بعد و پس از آن اتفاق هیچ وقت در ای‌میل‌های کاری از اموجی استفاده نکردم.از طرف کاربر _dabirl

مورد ششم : شخصیت من طوری بود که علاقه داشتم با حرارت در بحث‌ها شرکت کنم، جوک و حرف‌های خنده‌دار بزنم و در محیط کار با همه بگو بخند داشته باشم. در سال‌های اخیر، اما تمام تلاشم را کردم که جلوی این میل را بگیرم و دلیل آن سوءتفاهم‌های زیادی بود که برای مردانِ همکارم بوجود می‌آمد.

در حال حاضر به خاطر تجربه بیشتری که دارم به خوبی میدانم که نباید با هرکسی شوخی کنم و به طور کلی قید بحث کردن در محیط کار را زده‌ام. حالا همیشه در حال نقدِ رفتارم هستم که نکند با فلانی زیادی مهربان بوده‌ام یا نکند برای فلان همکارم سوءتفاهمی ایجاد شده باشد.از طرف کاربر _Holyitzpapalotl

مورد هفتم : خاطره من به دوران مدرسه برمی‌گردد و هنوز فکر کردن به آن عصبانیم می‌کند. یادم هست که روزی مشغول حرف زدن با یکی از پسر‌های همکلاسی‌ام بودم و وفتی فهمیدم آن روز، روز تولدِ اوست به او تبریک گفتم و به رسم ادب پرسیدم که چه برنامه جالبی برای روز تولدش دارد.

از آن روز حدود یک سال گذشت و یک روز آن همکلاسی به من گفت که یادت می‌آید یک سال پیش در روز تولدم به من پیشنهادِ دوستی دادی و من پیشنهادت را رد کردم؟ هنوز برایم قابل درک نیست که چطور ممکن است یک رفتارِ مودبانه به آن صورت تفسیر شود.از طرف کاربر _flabbey

شما چه فکر می‌کنید؟

نظر شما مخاطبان برترین‌ها درباره این موضوع چیست؟ آیا شما مخاطبان زنِ برترین‌ها خاطره مشابهی از تفسیر نادرست رفتارتان توسط مردان دارید؟ اگر چنین است این خاطره را با ما به اشتراک بگذارید.

شما مخاطبان مرد برترین‌ها درباره این موضوع چگونه فکر می‌کنید؟ به نظر شما زیادی یک طرفه به قضیه نگاه شده است؟ حتما نظر شخصیتان را با ما و بقیه مخاطبان در میان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظر ما این که زن ها باید در محیط های کار بکنن که عزت نفس اونا حفظ بشه و در ثانی هر چقدر هم کشور پیشرفته باشه بازم باید مسائل رو رعایت بکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قانون وبرخورد اون انسان ها رو درست نگه می داره .بدون قانون انسان ها در همه جای دنیا سریع وحشی می شن

      • بدون نام

        دقیقا تمام این مشکلات از زمانی پیش اومد که خانوم ها رفتن سر کار

      • بدون نام

        نصف بیشتر بدبختی های مملکت به خاطر کار کردن زنهاست

      • بدون نام

        تهه همه مشکلات که بگیری به کار کردن خانوم ها میرسی

      • پارسا

        اینها محصول یک زندگی اجتمایی هستش...
        لطفا زندگی کردن رو سخت نگیرید..

        کشور های عقب مانده ، هنوز درگیر چنین کنتاکت های اجتماعی هستن...

      • سحر رضایی

        مسئله سوء برداشت آقایونه هر کسی حریم خودشو حفظ کنه و جوانمردانه برخورد کنه طوری که دوست داره با اعضای خانوادش برخورد بشه مشکلی پیش نمیاد حتی این مورد در مورد خانم ها هم صادقه.

      • بدون نام

        تحجر میباره از کامنت ها شما نمیتونی برای نصف جمعیت تصمیم بگیری چطوری رفتار کنند

      • آناشید

        همه چیز ختم به درک و برداشت ادمها از روابط اجتماعی برمی گرده.کسی که باد نگرفته میشه با همه محترمانه برخورد کرد قطعا هر برخورد خوبی از سمت خانم ها رو تعبیر به وادادن می کنه!

      • بدون نام

        مشكل كار خانم هاست يا شعور اقايون درسته كه خانم ها هم بي تقصير نيستن اما با خونه نشيني خانم ها درد جامعه حل نمي شه

      • بدون نام

        طالبان به داخل ایران نفوذ کرده، فقط ظاهرشان کمی متفاوت است ولی افکار تغییری نکرده

      • بدون نام

        بازم فمنیست هایی که میگن نباید برای نصف جمعیت تصمیم گرفت ولی خودشون برای رفتار نصف دیگه ی جمعیت تصمیم میگیرن پیداشون شد . مردان فمنیست از زنان فمنیست بدترن.

      • بدون نام

        خیلی زنونه ،مردونش نکنید. این برخوردها از تبعات زندگی اجتماعی هستش. خارجی و ایرانی هم نداره. شما می تونید رفتار خودتون تنظیم کنید.

      • احمد

        تو یه سازمان ما 2 تا خانوم رو نمیبینی که با هم بسازن و برای هم نزنن

      • ن - م

        رو مردها باید کار کرد . مهربانی فقط ذاتی است و مهربانیه نه چیز دیگه . جنبه های آقایاون را باید بالا برد

    • بدون نام

      نچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خانمم رفتارم هم کاملا موقر هست حتی نوع پوششم تو محیط کار یکبار همکار آقا بهم زنگ زدن و ابراز علاقه کردن محترمانه گفتم نه اصلا نه دوستی نه ازدواج شرایط شما مناسب من نیست و من اصلا اهل دوستی نیستم ولی تا سالها بعد از ازدواجم هم مدام با نگاه و رفتارشون آزارم میدادن چندش آورترین حالت ممکن این بود که این آقا متاهل هم بودن و من اصلا از اول نمیدونستم
        خدا رو شکر از اون قسمت رفتم و همیشه بخاطر نگاه بدش لعنتش میکنم

      • بدون نام

        دختر ایرانی بی جنبه ترینه کلا باعث سردرد و افسردگی و...فوقه حاده

      • ن - م

        آقایون جنبه هاتون رو زیاد کنید

    • چنگیزخان

      اکثر مردا همینن، داخلی و خارجی هم نداره کاریش هم نمیشه کرد، باید باهاش کنار اومد..البته خود زن ها نگاه مردا رو میفهمن و میدونن با هرکسی چگونه رفتار کنن

      پاسخ ها

      • سینا

        مشکل از خودتونه

      • بدون نام

        والا به خدا تو محیط کاری بنده خانم ها علنا با رفتار و اعمالشون آویزون آقایون شرکت هستن . هر کسی هم بهشون روی خوش نمیده براش حرف در میارن.

      • بدون نام

        به نظر من زن و مرد نداره ، رفتار آدمها نیت آنها رو نشون میده . باید چه زن و چه مرد مواظب رفتارهایمان در جامعه باشیم . کسی که دنبال چیزی است کاملا از حرف زدن و رفتارهایش مشخص است و طرف مقابل اگه دلش نخواد میتونه رابطه اش را قطع کند .

      • مصیب

        والا من به عنوان یه پسر جوان تا حالا نگاه آزار دهنده ای به یه دختر ننداختم و خداروشکر همیشه مورد توجه دخترا هستم ولی بعضی اوقات دخترایی بودن ک همه جوره امار دادن و باعث شدن من پسر برا پیشنهاد دادن جلو برم بعد با یه نه گفتن مواجه میشدم واقعا خیلی از دخترام کاراشون عجیبه دلیل این تناقض چیه...البته همه دخترا رو نگفتما

      • بدون نام

        مصیب ومصیبت هایش

    • محمد

      ما مردها با این رفتارها فقط نسل خانوم های مهربون و پاک رو منقرض میکنیم

      پاسخ ها

      • ارام

        دقیقا.

      • بدون نام

        مردهایی با جنبه و بی غل وغش مثل شما کم هستند جناب

      • بدون نام

        خيلي چيز بديه كه جواب مهربوني بعضي از ديدگاه هاي واقعا ..است

    • ارام

      مورد ششم.چه سناریوی آشنایی.خ خ خ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه زیاد

    • بدون نام

      واقعا تعجب انگیزه
      و شایدم نفرت انگیز

    • شاهین

      ادم مریض همه جا هست نه جغرافیا میشناسه نه جنسیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توجيه نكن افكار داعشي رو
        اتفاقا خيلي خوب هم جنسيت دارد هم جغرافيا بويژه
        چون مملكتي كه صاحب و قانون داره و فرزندش تربيت ميشه در مدارس و بويژه در خانواده ميدونه كه در جامعه چطور با يك خانم برخورد كنه !
        برو قانون سوئد و كشوزهاي پيشرفته رو بخون بعد از اينكه اينجا زاييده شدي شرم مي كني چرت نگو

      • بدون نام

        چرا اتفاقا جغرافیا می شناسه. من گرجستان سفر کردم رفتارشون خیلی بهتر از شما آقایون ایرانی بود دیگه چه برسه به آمریکاییا و اروپاییا. قبول کنید که تربیت نشدید و بلد نیستید چطور با خانم ها برخورد کنید

      • بدون نام

        کاربر ۱۱:۴۱
        من کارفرمای یک فروشگاه هستم و حدود بیست کارمند فروشنده دارم ، همه رو آقا کردم . هر وقت یک خانوم میاد کلا نظم فروشگاه بهم میخوره و همش آویزون و دنبال بازی با آقایان هستند !! متاسفانه خانمهای ما بلد نیستند چکونه در محیط های کار رفتار مناسب و در شان خودشان را داشته باشند . از قدیم گفتند کرم همیشه از خود درخت است .

      • بدون نام

        باشه تو خارج رفتی خوش به حالت

      • بدون نام

        تو داروسازی وشرکتهای غذایی هم از تمام بخشهای ازمایشگاه تضمین کیفیت و قسمتهای مهم رو ترجیه گرفتن نیروی خانم چون اقایون یا کار انجام نمیدن یا یه چیزشون بیش از خد فعاله فقط بخش فنی مکه کار لو لول و و خشن هست میدن اقایون

      • بدون نام

        به عقیده من خارجی و ایرانی نداره. برای همه خانم ها پیش می آید. فقط ممکن نسبت پیش آمد آن در کشورهای مختلف، فرق کنه.

    • بدون نام

      دقیقااا اینا چیزاییه که فکر کنم برای خیلیامون اتفاق افتاده و واقعا جای تاسف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بدترینشم اون زل زدن و توی فکر بودنه

      • بدون نام

        من یک خانم هستم. به نظر من این از خصوصیات یک زندگی اجتماعی است و طبیعی است. شما می تونید نسبت به نظرو رفتار خودتون عکس العمل نشون بدید.ناراحتی نداره.

    • الناز

      به مردها نباید رو داد همین وگرنه خودمون تو دردسر می افتیم با غرور و خیلی جدی برخورد کنیم تا خیال بد نکنند

      پاسخ ها

      • ابی

        این نظر واسه قبلا بود که شوهر زیاد بود الان شوهر گیرتون نمیادا.از ما گفتن بود

      • بدون نام

        دمت گرم ابی

      • سینا

        اتفاقا الان زنها بدجور گیر میدن به مردها...‌برعکس گفتی.

      • بدون نام

        بالاتر هم نوشتم . اتفاقا الان این خانم ها هستن که گیر میدن به آقایون و بیخیال هم نمیشن. وقتی هم کسی بهشون پا نمیده هزار تا انگ بهش میچسبونن و خرابش میکنن

      • الناز

        آقای ابی به نظر من شوهری که بخواد با عشوه و دلبری به دست بیاد همون بهتره که نیاد چون با عشوه و دلبری یکی دیگه از
        دست میره! در کنارش آرامش نداری

      • بدون نام

        خونه پدرت نون و پیاز بخوری بهتر از ازدواج با بعضی مرداد که امثال شما فکر میکنم جناب ابی

      • بدون نام

        كاربر11:45 گل گفتي البته از خونه ي پدر هم خيري نديديم

      • بدون نام

        الی جون فعلا تو این زمونه که دخترا و زنا دنباله ما مردان کی به شماها توجه میکنه اخه

    • بدون نام

      بیشتر مردان حبیب سریال لیسانسیه هاهستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر و برادر خودتون چی ؟ اونها هم تو همین جمع تعریفی خودتون قرار میگیرن؟

      • بدون نام

        آفرین موافقم

      • بدون نام

        بله،اونها هم تو همین جمع تعریفی قرار میگیرن

      • بدون نام

        ما استثنا قائل نمیشیم همتون

      • بدون نام

        دقیقا خخخخخ

    • بدون نام

      من قبلا این طور بودم که خدارو شکر دیدگاهم عوض شد

    • بدون نام

      خلاصه اش چي هست؟ من نخوندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلاصه : زنها میخوان جهان از مردها پاک بشه

      • بدون نام

        نه اینقدر نفهم نباشید زنها فقط میخوان مردها یکم شعور داشته باشن اینقدر عرصه اجتماع رو واسه خانمها تنگ و تنگ تر نکنند
        یه نونوایی میری سن ات کمتر از وهل پنجاه باشه انگ میزنن حتما خرابه دنبال رابطه ایست همین سوپری بقالی دو با تو یه روز میری طرف توهم برش میداره من تو فلان شهرستات دورافتاده نیستم تو کرج و تهران دارم زندگی و کار میکنم
        لعنت بهتون و عرکس اینطور رفتار میکنه زندگیتون جهنم بشه که اینقدر زندگی رو واسه ما سخت میکنید
        هر مادری که فرزند پسر داره این پیج رو میخونه مدیونه سر این مسایل بچه اش رو ادم تربیت نکنه و گوشزد نکنه

      • بدون نام

        زنا بدونه ما مردا هیچن

    • بدون نام

      دوستی داشتم که بسیار خوش ذوق، خوش قریحه و باسلیقه بود زمانی که هنوز نوشتن نامه های اداری با کامپیوتر مرسوم نبود و بصورت دستی نامه ها را می نوشتند ، ایشان برای نامه های شان کادر می کشیدند و یه تزئینات بسیار زیبایی انجام میدادند که بنظر من که خانم بودم هیچ معنی خاصی نداشت و فقط حکایت از باسلیقه بودن نویسنده نامه داشت ! اما ظاهرا با آقایون اداری سوء تفاهم پیش آمده بود که نکند ایشان منظوری دارد در حالی دوستم خانمی بسیار موجه و مبادی آداب بودند !!!

    • بدون نام

      با مردا باید خیلی خشک و رسمی برخورد کرد وگرنه هوا ورشون میداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        من یک زنم و کلا با هیچ مرد غریبه و نامحرم بگو بخند ندارم و صمیمی و خیلی ملایم نیستم خدائیش جوری با ادب و رسمی رفتار میکنم که طرف حساب کار دستش میاد.

      • بدون نام

        به زناهم نباید رو داد بمونن یه گوشه خونه فقط

    • مرضیه

      اصلا نباید با آقایون صحبت کنیم. در هر حال فکر بد میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو از خودت ایراد بگیر

      • بدون نام

        برید از خودتون ایراد بگیرید

      • بدون نام

        همکلامی با مرد نامحرم باعث سوخته شدن در مذاب جهنم خواهد شد

      • حسین

        وقتی جنبه حرف زدن ندارین و فکرتون بده برین اول خودتونو درست کنید

    • علی.م

      به نظرم فقط یه طرفه به قضیه نگاه کردید. اگر آقایون هم مودبانه کمی رفتار گرمی نشان بدن برای بعضی زنها ممکنه سو تفاهم بوجود بیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا صد رحمت به زنا که فکر میکنن طرف واسه ازدواج این افکارو داره و ولی مردایی که لحظه ای تو مترو و خیابون عاشق میشن فکر میکنن یعنی زنه همین الان به اینا اوکی داد که اره بیا همین الان بریم

      • بدون نام

        "آخه مساله اینه که خیلی هاتون "همین الان میاین

    • بدون نام

      یه سری احساسات تغییر نمیکنه و احساسات هم همیشه درست عمل نمیکنه مثل همه موارد بالا ، چیزی که تو این قرن بیشتر تغییر کرده اینه : انتخاب روابط در قدیم با مرد بود اما الان با زن هاست ومردها فقط شانسشونو امتحان میکنن و اگر از زاویه دیگه به قضیه نگاه کنیم زنها موجودات به شدت احساسی تری هستند و خطاهای فاحش تری هم از همین طریق میکنن

    • بدون نام

      از زنایی که برخورد و رفتار خشک و سرد و جدی و مغرورانه دارن حالم بهم میخوره

    • بدون نام

      ما از زن های خشک و سرد و جدی و مغرور حالمون بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب وقتي اين جوري نيستيم پر رو مي شيد مجبوريم

      • بدون نام

        اینجور دخترا درست 99 درصد دخترا ایرانی همین تیپن واس اون هیچ وقت دختر برای ازدواجم دختر ایرانی ملاک نبود الانم خیلی راضیم بخصوص که اقامتم دارم ازدواج تو ایران یعنی معامله مهریه و...ولی خارج یعنی تعهد!

      • بدون نام

        بخوره به جهنم

    • بدون نام

      وقتی یک طرف قضیه کسر شانش میشه ابراز علاقش رو بیان کنه نتیجش این میشه که شخص مقابل باید تفسیر بیشتری از سیگنال های ارسالی بکنه و قطعا بسیاری جاها ، احترام و... بجای عشق تلقی میشه
      و کل زندگی رو مختل میکنه
      چراغ راهنمایی سه رنگ داره همه دنیا معنیشو میفهمن، وای به وقتی که خراب بشه ، تکلیف هیچکس باهاش مشخص نیست.

    • پویان

      همه ی اینها کاملا درسته میشه گفت ۹۰ درصد مردها با کوچکترین پالس مهربانانه از طرف خانمها فکر اشتباه میکنند و این به خاطر فرهنگ پایین جامعه ی ماست

    • بدون نام

      زن نگیرید

    • بدون نام

      ازدواج نکنید

    • بدون نام

      یک مثال خیلی احمقانه می زنم البته برای اهل فن شاید یک ایده باشد ؛
      وقتی در ساخت و ساز و گرفتن عدم خلافی و پایان کار به شهرداری مراجعه می کنیم شهرداری به ازای هر تخلف حذف پارکینگ ، مبلغ گزافی فاکتور می کند و شهروند با حذف پارکینگ از ساختمان فقط پول داده و منبعد ماشینش را در خیابان پارک می کند تا اینجا امیدوارم برداشت درستی کرده باشید!!؟
      حال شهرداری پول حذف پارکینگ را گرفته ولی پارکینگی در محله ایجاد نکرده و درنتیجه آن محله ازدحام ماشین کنار خیابان زیاد شده و مردم سر پارکینگ خون و خونریزی می کنند و......
      در مورد زن ها و مردها هم چنین است عوامل مسئول دینی و غیره و اموزشی و پرورشی بودجه را می گیرند ولی فرهنگ سازی نمی کنند در نتیجه مردان با زنان جفت گیری و تصادف های نابخردانه دارند و ........

    • بدون نام

      به زن ها توجه نکنید

    • بدون نام

      به زن ها نباید توجه کرد

    • بدون نام

      اصلا نباید به زن ها نگاه کرد

    • بدون نام

      به زن ها نباید اعتنا کرد

    • بدون نام

      زن نگیرید بدبخت میشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ها بخصوص ایرانیش باید همش ترسه سکه و مهریه داشته باشی و.... ادم ازدواج میکنه برا ارامش نه ....

    • بدون نام

      برای منم پیش اومده. واقعا مردها همیشه اشتباه برداشت می کنند. این باعث میشه که ما خانم ها نتونیم، خود واقعی مون باشیم. باید همیشه یه نقاب از سردی و بی روحی روی صورتمون بکشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر اینکه شما خانما از بازی با مردها خوشتون میاد، عشوه میریزین بعد میگین مردها بدچشمن،

    • بدون نام

      ازدواج نکنید بدبخت میشید

    • بدون نام

      لعنت بر فمینیسم

    • بدون نام

      متاسفانه این متن خیلی واقعیه من میگم بیایید یه قرار بزارین که دیگه این وضعیتها پیش نیاد از این به بعد آقایون فرض بگیرند هر خانمی از اینا خوشش بیاد مستقیم بگه فلانی با من دوست میشی
      این طوری بقیه هم رنج نمیکشن
      تو ایران که اوضاع داغونه همه اش میگن فلان نکن معنی اش فلانه فلان نپوش معنی اش فلانه تو پاساژ میری خرید زیاد طول نده فکر میکنن فلانی
      مرده شور این فلانتون رو ببره که کل زتدگیتون رو تعطیل کرده محور همه دنیاتون شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا تو محل کارم اوایل حساب کار دستم اومد دورو برم چه خبره جز یکی دونفر بقیه تفکراتشون همین بود.تو پاساژو هم خوب اومدی من جرات نمیکنم دورار مسیرو برم بیام چون باردوم دیگ همه منتظرن با اون ذهن منحرفشون

    • محمد

      قضاوت با این داده ها سخت ولی به عنوان یک مرد به خانم ها توصیه میکنم همیشه با مردها در نهایت جدی بودن صحبت کنندو در انتها یادآور بشوند که فقط قصد کمک داشتند و اگر توانایی اینکار ندارند بهتر قید کمک به مردها بزنند چون نتیجه اش تقریبا مثل موارد بالا میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ، خودت خانمی الکی از قول آقایان حرف نزن

    • زهرا

      دقیقا درسته....من خیلی احساسی و مهربون بودم و حتی یکی رو دوست داشتم کاری کردن این اقایون از همشون متنفرم...به شدت ظرفیت پایینی دارند و لیاقت مهربانی و خوبی ندارن استثنا هم نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استثنا داره خواهر گرامی همه ی مردا مثل هم نیستن

      • بدون نام

        همه مردا همینن، نمیخوای، نمیتونی، سمتشون نرو

      • بدون نام

        ۱۰:۱۰
        :))))

      • بدون نام

        همشون عین همن
        خودشون جنس خودشونا بهترمیشناسن ک همچیو سانسور میکنن

      • بدون نام

        درسته آفرین

      • عبدالرحمن

        خوب بابا جان چرا همه رو خراب میکنی؟اصلا" بهتره با این ذهنیت قید ازدواجو بزنی!

    • بدون نام

      تا دلتون بخواد همه اینا که گفتن درست بود صد درصد

    • سحر رضایی

      اشکالی نداره در سن پایین با شورو هیجان رفتار کرد. این مقتضای سن و جو هست، اما اگر از واکنش آدم ها درس نگیریم و شخصیت رشد نکنه واقعا پیشیمون میشید. بلاخره دسستون میاد با کی چطور برخورد کنید که به حریمتون آسیب نرسه. مطلب خیلی خوبی بود برترین ها ممنون. کاشکی اینا جزو دروس دبیرستان بود تا خیلی زودتر به شکل گیری شخصیت دخترای نوجوان کمک می کرد.

    • بدون نام

      لعبت شیرین ترش اگر ننشیند
      مدعیانش گمان برند که حلواست

    • محمد

      من خودم مردم چیزی که منو ناراحت می‌کنه اینه که چرا مردا یکم بیشتر برای شخصیت خودشون ارزش قائل نیستن و آنقدر ساده میتونن وارد رابطه بشن و احساسشون رو در اختیار دیگری قرار بدن.

    • بدون نام

      من بخاطر نوع کارم با مردای زیادی در ارتباطم (دانشگاه) و به شدت به این نتیجه رسیدم حتی با مردای دهدسال کوچکتر از خودم هم نمی تونم معمولی و مهربان رفتار کرد براشون سو تفاهم میشه برخلاف رفتار اصلی خودم که دلسوزم مجبورم سرد و رسمی برخورد کنم

    • بدون نام

      تقریبا در تمامی جوامع اگر خانمی از آقایی خوشش بیاد نمیاد این علاقه رو صریح به زبان بیاره. بلکه با کدهایی ابراز میکنند که باعث شده رفتارهایی ساده در ذهن آقایون نوعی کد تلقی بشه. همه چیز گردن بی ججنبگی آقایون نیست تا حدی هم تقصییر کم جراتی و عدم شفافیت خانمها در زدن حرف رو راسته. برای همین در بسیاری اوقات حتی در زندگی مشترک هم درک کد و نیت خوانی رو از نشانه های عشق و علاقه به حساب میارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كد رو درست گفتي اما نه در اون مورد كه ادم نديده و نشناخته وسط اتوبوس فكر مي كنه طرف عاشقش شده دريغ از يك گرم منطق

    • بی نام

      همیشه هم اینجوری نمیشه. من سعی میکنم با همه با محبت رفتار کنم تا حالا کسی برداشت بدی نکرده چون مشخصه که هیچ پالسی نمیخوام بفرستم بقیه هم متوجه میشن. یه سری از مردا خودشون مشکل دارن کلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته من هم خيلي وقتا مهربون و گرم رفتار كردم و نظر بدي نديدم يا شايد هم بوده و نشون ندادن

    • مهرداد

      من به عنوان یک مرد فقط توصیه میکنم به همجنس های خودم که کافور بخورند ، فقط کافور !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دانشگاه بخوردمون مي دن

    • شروین

      الان زنها وقیح شدن
      من مغازه دارم انقدر بانگاهشون بهم منظورشون رو میرسونن
      زنهاخواهشا جانماز آب نکشید

      پاسخ ها

      • نگار

        مازنها هم دل داریم

      • mostafa

        فقط باید کنج خونه بمونن

    • مسافر

      این موضوع برای آقایونهم پیش میاد و بعضی از خانمها دچار سویتفاهم میشن ویکطرفه نیست

    • بدون نام

      من یکی دو سال تو یه مغازه کار کردم مشتریاشم بیشتر آقا بودن تا حد ممکن سعی میکردم برخوردم دوستانه باشه خداروشکر هیچوقت برام یه همچین مشکلی پیش نیومد

    • بدون نام

      بهترین روش صحبت کردن بین زن ومرد این است به طور پیوسته بچشم های یکدیگر خیره نشوند واز لبخند زدن وخندیدن درحین صحبت کردن (وغیر ازآن) خود داری کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هیچوقت تو چشم مردا نگاه نمیکنم

    • بدون نام

      ژن خوبای این جمع آقایون مهرداد و محمد هستن. امیدوارم زیاد بشید تو جامعه. بلند بگو آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آرررره ، از کجا معلومه که خانم نباشن، اسم مرد گذاشتن واسه کامنتشون

    • بدون نام

      من توی روی یارو میگم دوستت ندارم میگه دروغ میگی ته قلبت با منه:))))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون میخواد مختو بزنه فقط

    • بدون نام

      واقعا واسه همه مردایی که فکر میکنن کار کردن زنها باعث همه مشکلات شده متاسفم.
      دقیقا همه این اتفاقاتی که واسه اون خانم ها افتاده واسه خیلی از ماها هم اتفاق افتاده بعضی از مردا حتی با سلام و احوالپرسی کردن هم دچار سوبرداشت میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم یه خانومم و بنظرم وقتی خانمها سر کار نبودن اوضاع خیلی بهتر بود الان هر محیط کاری که خانم داره فاسده اگه خانم ها با اون لباسهای و آرایش نرن سرکار مشکلی پیش نمیاد

    • بدون نام

      اینکه خانمی بد اخلاق باشه، جز اینکه بقیه حالشون ازش به هم بخوره، چیزی واسش نداره

      از اون طرف هم، اگه کسی خیلی آویزون باشه، حس مشمئز کننده ای به آدم دست میده!

      روابط کاری باید طبق اصول و اخلاق باشه تا هیچ کسی آسیب نبینه، ضمن اینکه قرار نیست همه افراد یه جور باشن

    • فرهاد

      هرکس از خودش شروع کنه همه چیز درست میشه مشکل از زن یا مرد بودن نیست مشکل از درون ما آدمهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • ساحل

      من کارم طوری هستش که روزانه با مردان زیادی سرو کار دارم و خوش اخلاقی و مهربان بودن بعضا به منزله ی چراغ سبز نشان دادن به اونا تلقی میشه..ولی دیگه عادت کردم و این سوء برداشت اونا سبب نشده که از خوش اخلاقی و مهربونیم بکاهم..صرفا بی تفاوت طی میکنم با این مساله

    • بدون نام

      کلاًبستگی به ذات آدمهاداره من مهربان وخوش اخلاقم ولی متاسفانه خیلی ازآقایان فکرمیکنن من منظوردارم وبدبرداشت میکنن

    • بدون نام

      بستگی به رفتارخودمون داره تااجازه ندیم بهمون بانگاه بدببینن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا من که باحجاب کامل وموقر در انظار رفت وآمدمیکنم آقایون حتی جوانهاخودشون رو با حالت احترام ازسر راهم کنار می‌کشند.

    • بدون نام

      دقیقا مردها کوچکترین حرکت زنها رو به منظور دیگه ای که خودشون خوش شون میاد بر میدارن
      این برای من بار ها اتفاق افتاده و همیشه برام منزجر کننده و حتی مسخره بوده و صد البته باعث شده که تو روابطم با مردها حتی توی فامیل خیلی محتاط باشم و فکر میکردم این فقط برای مردهای ایرانیست و نتیجه جدایی مرد و زن از هم پس نگو اون وری ها هم همین طور هستن و کلا ذاتیه

    • عباس

      همه چیز برمیگرده ب غریزه فطری و همون دیدگاه زیگموند فروید ربطی به جوامع پیشرفته و جهان سومی نداره ...ذهن مرد و ساخته فطری ان اینگونه است هر حرکتی از جانب زن را نشانه و پالس مثبت جهت برقراری رابطه میبینه ...هر کاری بکنید ذهن مرد رو نمیشه تغییر داد

    • بدون نام

      همشون کاملا برام ملموسه....

    • بدون نام

      تو ایران به طرف سلام می کنی هوا برش میداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب خدافیض برو بعدی بیاد سلام بده علیک بگیره شما دخترا ایرانی همین کارو کردین با انتخابا غلطتتون بعد میگین همه فلانن اول از خودتون تغییرو شروع کنید بعد عیب بزارین بقیه

    • Achilles lomomba!!!

      اگه طرف مقابل پولدار باشه، هیچکدام از اون رفتارها براشون آزار دهنده نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

    • بدون نام

      چه بسا زن هایی هستن که با همین کارها قصد جلب توجه و دوستی داشته باشند

    • بدون نام

      این ها راجع به زنان ایرانی صدق نمیکنه چون زن ایرانی این کارهارو بکنه قطعااااا قصدیییییی دارهَص

    • بولد رسانه ای

      مرد بودن چی؟ سختی های خاص خودش را نداردددد؟

    • یک زن متأهل کارمند

      در کل باید با مردها خیلی خشک رفتار کرد چون کوچکترین ( لطف )رو هم به منظور بر می دارن

    • علی

      وقتی 12 سال دختر و پسر رو از هم جدا می کنیم یعنی اینکه جنبه انسان بودن رو زیر سوال می بریم و موجوداتی رو تربیت می کنم که جنس مخالفشون رو مثل خودشون نمی دونند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باریکلا حرف حساب

      • بدون نام

        بنده خدا این ها که همش برای اونوریها بود.

    • بدون نام

      چه جالب، اسلام بخاطر همین مسایل به زنان توصیه های فراوانی کرده، اما این انسانهای شریف انگار نه انگار، مثال محرمات : زل زدن و خیره شدن در چشم مرد نامحرم حرام است، آرایش و عطرفقط برای همسر ، شوخی و خنده زن و مرد نامحرم با هم حرام و ...

    • بدون نام

      همش بستگی داره به تربیت خانوادگی و رفتار خود طرف چه مرد چه زن ولی خودمونیم تواین موارد اسلام کارش درسته اصلأ اجازه نمیده این جور مسائل پیش بیاد البته اگه دستورات اسلامی درست اجرا بشه

    • بدون نام

      امان از دست مردهای بی جنبه!!!

    • بدون نام

      مردهای مریض کم هستن نگران نباشید!

    • الفا

      اصل داستان چیز دیگه است، تمام خانمهایی که تجاربشون رو ذکر کردن دروغ گفتن، تمام زنها دوست دارن مورد توجه واقع بشن و خودشون کاملا مطمعن هستن که اگر فلان کار رو انجام بدن ممکنه که آقایون برداشت دیگه از رفتارشون داشته باشن اما آگاهانه همون عمل رو انحام میدن، یکی از لذتهای خانمها جواب رد دادنه، جوانان مراقب این تله ها باشید و نزارین که اسباب لذت واقع بشین، زنها پشت هر حرکتی نقشه ای دارن و تمام این حرفها که میگن من هدفی نداشتم دروغه و باور نکنین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد اگه سر به زیر و اصیل و پایبند باشه چرا باید متوجه نخ دادن زنای خراب بشه پس خودشم مشکل داره موضوع اینه که مردا به زنای نجیب هم بند میکنن خودتونو به کوچه علی چپ نزنین

    • هموطن

      اگر زنها یاد بگیرند که احساسات و حرفها و حتی نقد ها رو بی پرده و مستقیم بزنن و مردها مجبور نشن که تفسیر کنن همه مشکلات حل میشه.
      زن ایرانی عشوه میریزه ، با ناز و کرشمه صحبت میکنه و .....و منتظره که یک مردی پیدا بشه که یه نظر کوچیک بهش داشته باشه.بعد همون زن چنان شاکی میشه که انگار معصوم هست...

    • بدون نام

      انسان بودن را یاد بگیریم همه چی حل میشه.

    • بدون نام

      چون کم عقل هستین ببخشید باید اینارو بگم چرا باید با یه مرد غریبه گرم بگیری رو چه حساب؟ مشکل از خودتونه.

    • 0_0

      من فکر می کنم این اتفاقات که کسی سوء برداشت کنن چه برای خانوم ها و چه برای آقایون میوفته بستگی به برداشت هر کس داره این که الان توی نظرات شما هم میگین کلا خانوم ها یا آقایون این طوری هستن نشون میده که شما هم از دسته افرادی هستین که رفتار بقیه رو اشتباه برداشت می کنین

    • بدون نام

      افکار بانوان را مطالعه کردم البته که در جامعه این موارد وجود دارد ولی همیشه یک سوی نیست .دیده ام که زنی برای پول به پلیس دروغ گفته و مردی را به اتهام جنسی دستگیر کردند و در نهایت صحبت های زن در نزد پلیس اثبات نشد ولی همیشه نمیتوان گفت مردها مجری و زن ها مظلوم هستند . باید هر موردی را بدور از جنسیت بررسی کرد

    • بدون نام

      من حاضرم با کمترین حقوق کار کنم ولی محیط کاری خوب و سالمی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج