۱۱۴۶۰۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وقتی نویر، کاسیاس می‌شود!

مانوئل نویر در دیدار سوپرجام آلمان با استفاده از پای خود توانست توپ را دفع کند و مانع از گلزنی دورتموند و فرو ریختن دروازه بایرن مونیخ شود و بدین ترتیب یک سیو دیدنی را از خود به نمایش گذاشت که هواداران فوتبال را به یاد سیو کاسیاس در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ انداخت.

فوتبالی: در دیدار فینال سوپرجام آلمان، بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت و باواریایی ها توانستند قهرمان سوپرجام شده و جام را بالای سر ببرند.

وقتی نویر، کاسیاس می‌شود!

اما یکی از چهره های ویژه بایرن مونیخ در این قهرمانی، مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان بایرن مونیخ بود. او در حالی که بازی هنوز صفر بر صفر مساوی بود و گلی رد و بدل نشده بود، روی یک صحنه با مارکو رویس، کاپیتان و مهاجم دورتموند در وضعیت تک به تک قرار گرفت. مانوئل نویر در این صحنه به صورت درازکش و با استفاده از پای خود توانست توپ را دفع کند و مانع از گلزنی دورتموند و فرو ریختن دروازه بایرن مونیخ شود و بدین ترتیب یک سیو دیدنی را از خود به نمایش گذاشت که هواداران فوتبال را به یاد سیو کاسیاس در فینال جام جهانی 2010 انداخت.

وقتی نویر، کاسیاس می‌شود!

در فینال جام جهانی ۲۰۱۰، در بازی هلند و اسپانیا و در حالی که هنوز بازی بدون گل مساوی بود، آرین روبن با ایکر کاسیاس تک به تک شد و کاسیاس توانست ضربه آرین روبن را به زیبایی و با پای خود مهار کند تا بدین ترتیب دروازه اسپانیا باز نشود و این تیم در نهایت قهرمان جهان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج