۱۱۴۶۴۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سلفی بازیکنان رئال و آنچلوتی با سانتیاگو برنابئو

از زمانی که شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی فوتبال شد و پس از آن شرایط ویژه‌ای بر این ورزش پر طرفدار حاکم شد، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که یکی از پروژه‌هایی که مدت‌ها به دنبال انجام آن بود را بالاخره عملیاتی کند و بدین ترتیب دست به بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو زد.

فوتبالی: از زمانی که شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی فوتبال شد و پس از آن شرایط ویژه ای بر این ورزش پر طرفدار حاکم شد، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که یکی از پروژه هایی که مدت ها به دنبال انجام آن بود را بالاخره عملیاتی کند و بدین ترتیب دست به بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو زد.

سلفی بازیکنان رئال و آنچلوتی با سانتیاگو برنابئو

آنطور که باشگاه رئال مادرید گفته است، این ورزشگاه در حال طی کردن آخرین مراحل بازسازی خود است و به زودی قرار است تبدیل به یکی از مدرن ترین ورزشگاه های جهان شود.

اکنون بازیکنان رئال مادرید به همراه اعضای کادر فنی به دیدن این ورزشگاه نیمه کار و در حال بازسازی رفته اند و تصاویری را هم در کنار آن گرفته اند. در واقع بازیکنانی مثل ناچو، لوکا مودریچ، دنی کارواخال، داوید آلابا و لوکاس وازکز با هم در این ورزشگاه یک عکس سلفی را گرفته اند و در تصویری دیگر می بینیم که کارلو آنچلوتی به همراه برخی از اعضای کادر فنی مثل بدنساز رئال مادرید، آنتونیو پینتوس در این ورزشگاه در حال ساخت عکس گرفته اند.

سلفی بازیکنان رئال و آنچلوتی با سانتیاگو برنابئو

باید دید که در نهایت این ورزشگاه چه زمانی آماده بهره برداری می شود و رئال مادرید از چه زمانی بازی های خانگی خود را در سانتیاگو برنابئوی جدید برگزار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج